Tja, zit alweer bijna een jaar te wachten op deze titel, ik heb beide bedrijfen een mailtje gestuurd, geen direct antwoord of helemaal geen antwoord, er is geen promotie voor de game, hij staat niet op de lijst van aankomende games bij THQ zelf, er zijn wat vage trailers en wat screenshots uitgekomen, alweer van bijna een half jaar geleden, en het belangrijkste van alle redenen om niet te geloven dat GTR binnenkort uitkomt, is marketing technisch gezien:
In maart zou hij dan moeten uitkomen, gezien de redenen hierboven, zie ik dat niet meer gebeuren, THQ geeft zelf immers aan dat deze titel momenteel nergens heen gaat.
Dan heb je dus het volgende scenario, in mei krijgen we forza motorsport 2, en eind 2007 krijgen we PGR4, daarmee wil geen enkele race game voor de 360 de competitie mee aangaan.
Tussen mei en eind 2007 in, krijgen we nog burnout 5, ook geen kleintje, en nog wat andere minder bekende race games, zoals flatout carnage.
GTR is een bekende titel, maar gaat het heel moeilijk krijgen tussen deze titels, vandaar dat een kwart 1 van 2007 een ideaal moment was om de game uit te brengen, zo voor de drukte en grote titels in, aangezien ze dit nu niet doen en hem waarschijnlijk later uitbrengen, krijgt de titel het alleen maar moeilijker, microsoft gaat GTR echt niet in de buurt van eind mei |(forza 2) uitbrengen, minsten 2 maand later en dat zit je alweer in juni/augustus...
Ik geloof er niet zo meer in, duurt allemaal veel te lang, THQ en simbim zijn beide veel te vaag en uiteindelijk weet niemand wanneer die nou uitkomt, en dat is dan gewoon een port van de PC game, zou niet al te lang moeten duren, ook al komen er wat extras bij. het is niet zo dat ze een compleet nieuwe game aan het opbouwen zijn met een nieuwe engine, het is en blijft een port van de beide GTR's van de PC, en daar zijn ze nu al een jaar mee bezig, en nog steeds moeten we concrete in game filmpjes zien, laat staan een concrete release datum.
Laatst bewerkt: 16 mrt 2007