1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTR

Discussie in 'Algemeen' gestart door sega freak, 29 apr 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

Dat zou echt fo-k-ing lame zijn. Dat mag gewoon niet gebeuren :mad:

2. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou helemaal een goeie grap zijn:mad:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien omdat er in de USA geen animo is voor GTR?

4. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen cancelled staan hoor?? TBA 2007 staat er.

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Jep, dit staat er nu:

Published by: THQ
    Developed by: SimBin Development Team

Genre: Racing Simulation
    Number of Players: 1-16
    Release Date:
    US: TBA 2007

Europe: December 31, 2007

MSRP: $59.99
    Features: Dolby Digital 5.1, Memory Unit

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    tering dat is bijna een jaar wachten....

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He gadver... er zijn al zo weinig sim race games op de 360... dit duurt dan wel weer erg lang voordat ie er is.

Bevestigt wel dat er problemen met het overzetten zijn... of microsoft is de boel mooi aan het verspreiden over 2007.

Hoe dan ook, mocht dit waar zijn, dan ben ik er wel even klaar mee.. dat duurt nog zo lang, kan me er dan geen seconde meer druk over maken.

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG! En Forza Motorsport 2 komt ook pas in Mei!

9. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    31 december gaat nergens over. Eigenlijk zou NIEMAND m dan moeten kopen:mad:

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben heeeeel benieuwd wat het verhaal achter dit uitstellen is...
    Stel dat MS hier achter zit zodat F2 geen concurrentie heeft zoals iemand hier al sugereerde dan zal ik dat een erg kwalijke zaak vinden.... :mad:

Niet dat ik het verwacht, hopelijk niet in iedergeval.......

11. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    call it conspiracy?

Ik heb dit trouwens nergens terug kunnen vinden. Overal een nader aan te kondigen release date.

PC upgrades for everyone!! :+

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    waneer komt er nou meer info, screens of een nieuw filmpje???

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat een teleurstelling :mad:

Kunnen we nog langer wachten .

Gelukkig komt in Mei FM2 uit .:9

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat het overzetten van deze PC titel naar de 360 toch heel wat moeilijkheden met zich meebrengt...

Er wat laatst een lineup van THQ met een hele set aan titels, maar geen GTR te bekennen in die lineup, ben dus bang dat ie geschrapt is, iets anders kan ik me niet voorstellen.

Erg, erg jammer, maar goed, ik ga me er verder ook niet meer druk om maken, het is alleen erg jammer, want de 360 kan zeker wel wat meer race games gebruiken.

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom zo negatief? Wat er op de site van simbin staat geloof ik niet (somewhere spring 2007), maar om nu gelijk te denken dat ie geschrapt is gaat mij wat ver....
    http://www.simbin.se/index.php?page=titles&title=6

Stuur anders een mailtje naar simbin, en je zal (niets :+) wijzer worden !?

16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zit alweer bijna een jaar te wachten op deze titel, ik heb beide bedrijfen een mailtje gestuurd, geen direct antwoord of helemaal geen antwoord, er is geen promotie voor de game, hij staat niet op de lijst van aankomende games bij THQ zelf, er zijn wat vage trailers en wat screenshots uitgekomen, alweer van bijna een half jaar geleden, en het belangrijkste van alle redenen om niet te geloven dat GTR binnenkort uitkomt, is marketing technisch gezien:
    In maart zou hij dan moeten uitkomen, gezien de redenen hierboven, zie ik dat niet meer gebeuren, THQ geeft zelf immers aan dat deze titel momenteel nergens heen gaat.
    Dan heb je dus het volgende scenario, in mei krijgen we forza motorsport 2, en eind 2007 krijgen we PGR4, daarmee wil geen enkele race game voor de 360 de competitie mee aangaan.
    Tussen mei en eind 2007 in, krijgen we nog burnout 5, ook geen kleintje, en nog wat andere minder bekende race games, zoals flatout carnage.
    GTR is een bekende titel, maar gaat het heel moeilijk krijgen tussen deze titels, vandaar dat een kwart 1 van 2007 een ideaal moment was om de game uit te brengen, zo voor de drukte en grote titels in, aangezien ze dit nu niet doen en hem waarschijnlijk later uitbrengen, krijgt de titel het alleen maar moeilijker, microsoft gaat GTR echt niet in de buurt van eind mei |(forza 2) uitbrengen, minsten 2 maand later en dat zit je alweer in juni/augustus...

Ik geloof er niet zo meer in, duurt allemaal veel te lang, THQ en simbim zijn beide veel te vaag en uiteindelijk weet niemand wanneer die nou uitkomt, en dat is dan gewoon een port van de PC game, zou niet al te lang moeten duren, ook al komen er wat extras bij. het is niet zo dat ze een compleet nieuwe game aan het opbouwen zijn met een nieuwe engine, het is en blijft een port van de beide GTR's van de PC, en daar zijn ze nu al een jaar mee bezig, en nog steeds moeten we concrete in game filmpjes zien, laat staan een concrete release datum.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    op market place stond eerst toch ook de trailer te downloaden. maar die is nu ook weg!

18. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    spellen die niet gehyped worden bestaan immers niet

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :)

Heb bij Nedgame in Apeldoorn v/h weekend even nagevraagd voor wanneer deze game op de releaselijst staat. En helaas, ze konden hem niet vinden voor de Xbox 360 :mad:

Baal ik flink van, want had gehoopt de komende 2 maanden tot Forza 2 te kunnen vullen met GTR + MS stuur.

20. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er naar uit dat we een kist kunnen gaan uitzoeken voor GTR :'-(

Deel Deze Pagina