Om ff een fatsoenlijk antwoord te geven:
Horse Armor - Niet downloaden, paarden zijn niks waard, dus dan ga je zeker niet 200P dokken voor pantser...
Wizard's Tower - Als je veel aan Alchemy, Enchanting en Spellmaking doet is deze zeker 't kopen waard. Je hebt ook meteen een grote verzameling boeken en een mooi huis.
Mehrunes Razor - Hij was een tijdje gratis, dan is hij 't waard, anders totaal niet. De Razor zelf boeit totaal niet, alleen de 'loot' die je krijgt van alle vijanden is het misschien waard.
The Vile Lair - Als je Vampier zijn leuk vind is deze 't opzich wel waard, maar anders boeit hij ook totaal niet.
Knights of the Nine - 800P dokken voor een suf Guild? Nee, niet doen! Het pantser is Heavy, dus als je meer op Light zit is dat niet leuk. Verder krijg je een Mace of een Longsword, maar daar zou ik 't niet voor doen.
The Piraty Bay (heet volgens mij niet zo, maar kan de andere naam me niet herinneren) - Mwa, het schip heb je snel gezien. Het voordeel is dat je de piraten op tocht kan sturen om geld te verdienen, waar jij ook iets van krijgt!
Spell Tomes - 100% waard. Zo kan je spreuken leren die je niet altijd hoeft te kopen.
The Orrey - Naja, als je de Wizard's Tower hebt boeit dit niet zoveel.
Laatst bewerkt: 24 feb 2007