1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    dan gaan we es in Chorrol kijken ;) want ik heb zoveel lege soul gems :9
     
  2. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    die shivering islands word te gek. niet zoals knights of the nine in de bestaande wereld, maar een volledig nieuwe wereld die elementen van morrowind bevat. en alles wat elementen heeft van morrowind is top!
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    En je kan er 250 nieuwe Gamerpoints mee halen. De eerste game die over de 1000 Gamerpoints gaat.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, word zeker leuk!!

    Maar hoe soul trap je iemand? Want dat probeer ik op mn gesummonde creatures, maar dat lukt niet... :'-( :confused:
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een lege soulgem nodig, doe een soultrap spell op een creature en vermoord hem voordat de spell is uitgewerkt. Als je een lege soulgem hebt die niet te klein is heb je de creature gesoultrapped.
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1

    Ow oke... Je moet de creature dus ook killen:thumbs: En klopt het dat ik maar 20 sec iemand kan soultrappen? Ow wacht ik kan zelf spells maken :D
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de spell staat hoe lang die duurt (duration).
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem eerst dus ook bijna doodmakenl, dan soultrap en dan laatste slag ofzo.. je hoeft hetm niet binnen 20 sec. dood te maken ;)
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is al gelukt ja :) En dat van duration wist ik wel auke ;) kan ook wel een beetje engels :+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kan zelf Spells maken en ben daar erg blij mee, maar toch zijn er dingen die ik niet snap. Waarom kan ik alleen Fortify Attribute maken en geen Fortify Skill? En waarom wél Fire Damage maar geen Shock Damage? Hoe krijg je meer effecten in zo'n altaar?

    Speel het spel echt al heel lang, en snap het nog steeds niet.
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan eerst bijv. een schock spell kunnen casten ;)
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels al lang geleden gekapt met deze game, maar nu heb ik ineens weer wat interesse gekregen. Kan iemand mij vertellen of alle content download het waard is om te kopen?

    The Shivering Isles uitbreiding komt binnenkort. Er komt 30 uur extra speeltijd bij maar waar gaat het juist over en wordt er iets aan de gameplay veranderd?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    fans kopen alles ;)
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    fans kopen alles?!?!?! dan moeten die fans toch veel geld hebben want ik ga geen paarden bescherming kopen aangezien ik noit een paard gebruik.geef me dan een boot en mogelijkheid om een boothuisje op de rivieren meren en zeeën te hebben.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Om ff een fatsoenlijk antwoord te geven:

    Horse Armor - Niet downloaden, paarden zijn niks waard, dus dan ga je zeker niet 200P dokken voor pantser...
    Wizard's Tower - Als je veel aan Alchemy, Enchanting en Spellmaking doet is deze zeker 't kopen waard. Je hebt ook meteen een grote verzameling boeken en een mooi huis.
    Mehrunes Razor - Hij was een tijdje gratis, dan is hij 't waard, anders totaal niet. De Razor zelf boeit totaal niet, alleen de 'loot' die je krijgt van alle vijanden is het misschien waard.
    The Vile Lair - Als je Vampier zijn leuk vind is deze 't opzich wel waard, maar anders boeit hij ook totaal niet.
    Knights of the Nine - 800P dokken voor een suf Guild? Nee, niet doen! Het pantser is Heavy, dus als je meer op Light zit is dat niet leuk. Verder krijg je een Mace of een Longsword, maar daar zou ik 't niet voor doen.
    The Piraty Bay (heet volgens mij niet zo, maar kan de andere naam me niet herinneren) - Mwa, het schip heb je snel gezien. Het voordeel is dat je de piraten op tocht kan sturen om geld te verdienen, waar jij ook iets van krijgt!
    Spell Tomes - 100% waard. Zo kan je spreuken leren die je niet altijd hoeft te kopen.
    The Orrey - Naja, als je de Wizard's Tower hebt boeit dit niet zoveel.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    wat lopen mensen te zeggen. dat die knights of the nine armor heavy is? helemaal niet, bij mij is het light. ik denk dat oblivion berekend waarmee je het meest bedreven mee bent en dan heavy/light armor in het spel doet. bovendien zijn de quests echt vet.
    Horse armor vind ik dope als ik mithril aan heb met een paard die het ook aanheeft, vind ik het dope eruit zien. alle plugins zijn het waard. behalve spell tomes.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Vergeet niet dat je met die download elke Sigil Stone kan krijgen en ook de Mace of Doom. Het weegt maar 5 maar is het sterkste wapen in het spel.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, maar ik kan ook geen Fortify Attribute toveren hoor! Maar misschien heb ik daar 's een Scroll van gevonden ofzo.

    Ah, dus zo werkt dat. Ik heb alleen een Video-Review van Knights of the Nine gezien en daar zeiden ze dat 't Heavy was. Heb 'm zelf nooit gespeeld, alleen bij een maat en die had ook Heavy dus vandaar. ;) En alle Plug-Ins behavle Spell Tomes zijn het waard? Vind ik niet! Want met die Spell Tomes hoef je niet spreuken te kopen (wat eigenlijk nergens op slaat, een spreuk leer je en koop je niet), en wat heb je nou aan Mehrunes Razor? Dat mes heeft 3% kas op een Instant Kill, dan heb je er dus helemaal niks aan! En Horse Armor, ja, 't ziet er leuk uit, maar wat heb je er nou aan? Gebruik jij dan een paard zoveel? Zelf lopen is veel makkelijker, en bij een fatsoenlijk personage (geen Warrior dus, die zijn lame) ren je toch harder dan een Black Horse/Shadowmere/Unicorn.

    Ja, maar da's cheaten! 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Meer glitchenO-)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe gaat dat nou precies in z'n werk eigenlijk? Lijkt me wel 's geinig om te doen, maar ik weet nu al dat ik nooit verder zal spelen op zo'n Glitch Game. Ik zat 'n keer vast, en toen had ik wat extra potions 'getoverd'. :+ En dat vond ik zo niet cool dat ik maar gestopt was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina