De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    "ff om dit ajax gezeik eruit te halen" en je stelt een vraag waar ajax alles mee te maken heeft ?

@dioxic: als sneijder wel weggaat wil Medunjanin zijn plek wel innemen :cool:

2. basovich

basovich Guest

ik bedoel al dat gezeik van roger, lindenbergh, UEFA en al die shit!

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt. Viel me ook tegen, maar daarom moet ik mijn mond houden? Ga een eidn weg.... Vorig jaar in de play-offs moest Feyenoord ook een 3-0 achterstand goedmaken, wedstrijd was alsnog bijna uitverkocht...

4. Dioxic

Dioxic Guest

Geweldig van HSV, het Huub Stevens effect begint mooi in te werken en HSV hoort absoluut niet te degraderen, vd Vaart gescoord

5. basovich

basovich Guest

Alex!!

85e minuut 1-0:D!!

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    PSV kampioen. Als je zo wint, na een vrij belabberde wedstrijd, dan is het zeker. Bovendien gaat er morgen sowieso een kandidaat afhaken.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nog even terug op Ajax...

Ik ben trots :thumbs: maar zat er nog wel met een dubbel gevoel. Het was mogelijk...

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Atlético 1-0 Madrid... Maarja, ze hebben nog ff.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Waar de helft van het stadion na de 0-1 al het stadion weer verliet.

En dat was een Klassieker. Dan ìs het gewoon bijna vol. Dat kan je niet vergelijken met een UEFA Cup wedstrijd. Ook al is het tegen een club als Werder.

10. basco

basco Guest

De boertjes hebben wéér eens met hun italiaanse voetbal een lucky overwinnig uit het vuur gesleept. Netjes hoor!!

11. basovich

basovich Guest

jaloezie den top..hoezo italiaans, kans na kans!

12. basco

basco Guest

WAT? :lol: :lol: Zelfs het zo pro-psv-vi.nl zegt zelfs dit op hun site (heb het net ook op talpa gezien):

In Eindhoven was men nauwelijks gediend van de behoudende speelwijze van FC Groningen, vandaar dat na een minuut of twintig de eerste fluitconcerten in het Philips Stadion klonken. PSV-FC Groningen was inderdaad onnoemelijk saai, maar dan wel van beide kanten.

Ook in de tweede helft hield PSV het tempo laag, waardoor het compact spelende FC Groningen af en toe in de verleiding kwam om ook eens op de andere helft een kijkje te gaan nemen. Maar de uitvoering van die uitbraken lieten veel te wensen over.

Met nog een half uur te gaan haalde Koeman de tegenvallende Culina en Afellay van het veld, ten faveure van Xiang Sun en Mika Väyrynen, die trouwens binnen twintig seconden naast schoot.

FC Groningen had tien minuten voor tijd veel pech toen een inzet van Luis Suárez maar net voorlangs ging. Kort daarna kwam PSV, dat de handen zelden op elkaar kreeg, dankzij Alex toch nog goed weg.

Maar misschien heb je de verkeerde wedstrijd gezien kerel. Ksnap zoiezo al niet hoe al die lampjes het daar in het stadion uithouden. Wedstrijd na wedstrijd non-voetbal. :emo: Tegen arsenal had ik het ook gewoon verdiend gevonden als arsenal winnend naar huis was gegaan. En dan die arrogantie van die lampjes. Gewoon lachwekkend. Drie maanden geleden al met kampioenshirtjes komen aanzetten. Nee die boertjes gun ik echt helemaal niets, dan nog liever AZ kampioen.

13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^ dan weet ik niet welke wedstrijd jij tegen Arsenal heb gezien, maar arsenal was verre van goed hoor en verdiende al helemaal niet om te winnen

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb de wedstrijd van vandaag niet gezien maar tegen Arsenal was de winst gewoon terecht.

15. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de redenen zijn dat de mensen naar het stadion komen is omdat PSV wel seizoen na seizoen kampioen word, en daardoor wel in de CL mag spelen. En hoezo is VI.nl pro-psv er staat vaak zat een bericht op over hoe erg psv heel gemazzeld enzo. En die arrogantie... als Ajax/Feyenoord zo ver voor zou staan in de winterstop zou er waarschijnlijk precies hetzelfde worden gedaan misschien nog wel erger.

Je kan nu wel gaan zeggen dat ik PSV'er ben en dat ben ik ook wel, maar ik heb geen roze bril waardoor alles wat PSV doet goed is en alles wat Ajax/Feyenoord slecht is, integendeel ik juichde ook voor Feyenoord toen ze de Uefa Cup wonnen, en ik vind het ook jammer dat Ajax niet door is in de Uefa Cup dit jaar.

16. basovich

basovich Guest

AZ-AJAX 1-1 :D:D!!

az doelpunt was beetje onterecht maar die goal mocht ook wel na zoveel balbezit! Ajax doelpunt was ook een beetje prutsig, hetzelfde geld voor die van AZ die eigenlijk wel had moeten worden afgekeurd..

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gestrekt been op de keeper, zo'n goal zou nooit goed gekeurd mogen worden. Maar ach, 't geeft aan hoe de scheids floot, voor zowat elke overtreding kreeg een Ajacied geel, AZ maar bij 1 overtreding. Eerste geel van Davids sloeg bijvoorbeeld nergens op.
    Ben wel tevreden met 1-1 als je bedenkt dat Ajax de gehele 2e helft met 10 man stond...

18. basco

basco Guest

Jaja het moest er wéér eens van komen: we zijn genaaid door wegereef.

Ten eerste maar eens de rode kaart van edgar. Ik durf te beweren dat beide kaarten voor edgar onterecht zijn. Gewoon een normaal duel, die eerste misschien wel een gewone vrije trap, maar toch geen geel? Straks zullen we wel weer zoiets moeten horen van wegereef: 'ja als ik de beelden nu terug zie, had ik misschien toch geen rode kaart moeten geven'. Maarja het nederlandse niveau van scheidsrechters is gewoon DRAMATISCH.

Dan bij de 1-1 van AZ. Dit is gewoon een moordaanslag alla Niels Kokmeijer vorig jaar. Als martens een echte kerel was geweest had ie die bal naast getrapt. Er is maar één echte scheidsrechter in nl en die zit thuis op de bank: dick jol. Wegereef probeerde weer zijn eigen show op te voeren, en maakte er een circus-act van. Misschien wordt het tijd dat je scheidsrechters ook voor een bepaalde tijd kan schorsen. Zo kan het niet meer langer.

Huntelaar had een penalty moeten krijgen, wordt door donk duidelijk naar beneden getrokken.
    Kben heeeel benieuwd naar wat van Gaal te zeggen heeft op de conferentie. Ik heb misschien één fatsoenlijke kans gezien van AZ in de hele wedstrijd en dat met een man meer!! Maarja Louis bekijkt altijd andere wedstrijden.

Daarbij komt dat de kaasboeren hier ook helemaal niets aan hebben. Kortom de lampjes kampioen 2007.

19. falco1001

falco1001 samsung tv 100cm:D

Leuk Bevonden:
    0
  20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kaarten van davinds vond ik dan wel weer terecht, heb de wedstrijd op tv gezien en het zijn gewoon domme overtredingen waar je gewoon geel voor kan geven. maar het doelpunt had wel afgekeurd moeten worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina