Ach de PS3 heeft aan het begin ook wel een paar leuke games waarmee ik me bezig zou kunnen houden tot de betere komen.
Als ik een PS3 koop ipv Xbox 360 (door al dit gekut met MS en kapotte xboxen ga ik dit misschien wel doen) koop ik gewoon Rainbox six vegas, oblivion en resistance erbij. Dan na een maandje ofzo als ik weer een nieuw spel wil PES6 of CoD3 ofzo en misschien motorstorm nog een keertje. Met deze games kan ik best een tijdje vooruit tot de betere games komen. Even een lijstje met games die mij insterresant lijken (zowel exclusives als multi):
Rainbow Six Las Vegas
Oblivion
GTA4
Gran Turismo 5
Final Fantasy 13
Assassins Creed
MGS4
PES6
Heavenly sword
God of war 3
Motorstorm
Devil May cry 4
Tekken 6
Resistance: fall of man
Call of Duty 3
Killzone 2
The Getaway 2
Liar
Ninja Gaiden sigma
Armored core 4
Socom 4
UT2007
Mortal Combat 8
Resident evil 5
Mercenaries 2
Two worlds
Silent Hill 5 (?)
Lost Planet (?)
Inclusief vervolgen, nog niet aangekondigde games of games die ik in het lijstje ben vergeten zorgt het voor genoeg leuke PS3 titels. Ik ben toch niet van plan 40 games aan te schaffen ofzo dus of de PS3 nou een toppertje meer of minder heeft dat maakt me geen ruk uit, met deze games ben ik meer dan tevreden.
Ik vind ht dus ook bullshit dat de Xbox 360 veel betere games heeft enzo. Natuurlijk zijn er op dit moment meer en leukere games voor uit maar de PS3 krijgt er bij launch genoeg om je een tijdje zoet te houden totdat het betere werk komt.
Laatst bewerkt: 25 feb 2007