De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, er had gewoon 1 iemand moeten winnen om het kampioenschap beetje spannend te houden liefste natuurlijk AJAX maar nu lopen ze weer 2 punten meer achter op PSV

2. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens _O_

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Want een nutteloze wedstrijd weer. De arbitrage was dramatisch slecht, in het begin werd er inderdaad wel een beetje tegen AZ gefloten ( geen corner geven die gewoon gegeven had moeten worden, zomaar een corner aan ajax geven terwijl de bal via de paal gaat)

Daarna sloeg het echt helemaal nergens meer op. Huntelaar had een penalty moeten krijgen, 1e gele kaart van davids is onterecht en het hoogtepunt is natuurlijk het doorgaan van demy de zeeuw waaruit een doelpunt valt.

4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laatste penalty van Ajax is hoe lang geleden? Ik kan het me niet eens meer herrineren. Ajax had er deze wedstrijd opzich al 2 kunnen krijgen.

PSV met meneer Jefferson "Fopduik" Farfan krijgt genoeg penalty's mee.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Misschien is het verstandig om 2 scheidsrechters op het veld te zetten die meelopen met het spel zeg maar en er dicht op staan als er iets gebeurt zodat het van 2 kanten worden gezien en niet alleen van de grendrechters die vaak meters er vanaf staan

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :| Die penalty tegen Feyenoord! OMFG hoe kun je hem geven! Wat een moron zeg. Gsus. Eerst wordt er al een duidelijke overtreding gemaakt.. laat die lapzwans gewoon door voetballen, vervolgens valt Bahia op de bal met zijn arm en geeft hij een strafschop.|:-

Weekendje van de arbitrage dit..

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is dat niet vaker 8)

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sure, maar nu wel bij heel veel wedstrijden.. Stelletje droeftoeters..

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ooow,dan stopt de nederlandse competitie dus onmiddelijk bij gebrek aan scheidsrechters....allemaal vandaag doodgevallen...8)
    En modje ik heb de beelden hier bekeken van de twee fouten van Davids en moet zeggen dat het tweemaal een terechte gele kaart blijkt te zijn.De eerste overtreding zie je dat hij het steunbeen van zijn tegenstander raakt nadat de bal allang is gepasseerd en bij de tweede kaart loopt hij dembele van de sokken zonder dat hij ook maar oog voor de bal heeft.
    De instructies van de voetbalbond uit naar de scheidsrechters om dit soort "professionele "fouten te bestraffen met een gele kaart zijn bijzonder duidelijk.Had davids zich na zijn eerste gele kaart maar een beetje moeten inhouden....

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wees dan een vent, Wegereef, en laat zien dat je dan ook fout zat bij die 2 momenten die Humberto Tan aankaarte.

Er is maar een scheidsrechter in Nederland en die zit op de bank weg te kwijnen:

Dick Jol.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Liever dat de competitie stopt dan dit belachelijke arbitrale gekloot.

Daarnaast mag je je ogen wel open gooien want hij raakt dat Jenner helemaal niet bij de eerste overtreding, Jenner had hier een gele kaart moeten ontvangen wegens het maken van een schwalbe.

De instructie van de voetbalbond is ook om de wedstrijd stil te leggen zodra er spreekkoren zijn die beledigend kunnen worden opgevat. Zelfs daarvoor zijn ze nog te dom om het goed uit te voeren, daarnaast als deze "professionele" overtredingen bestraft worden waarom word een gestrekt been van de Zeeuw niet bestraft met direct rood?

12. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij ligt dat tegenwoordig niet meer in handen van de scheidsrechter, maar van de club.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dat vind ik altijd moeilijke dingen. Stel, Ajax mag toch doorspelen, Babel komt voor de goal, een AZ-speler weet de bal te pakken te krijgen en AZ haalt daar weer een snelle counter uit, dan ook weer doorspelen? Dan blijf je natuurlijk wel bezig.

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies.

Het was idd een aanfluiting vanmiddag, die goal had natuurlijk nooit toegekent moeten worden. Maar ik weet nog goed toen Sneider dit seizoen tegen roda met een handsbal de 1-0 maakte en een zuivere goal van Oper werd afgekeurd. Toen ik hier iets over zei kreeg ik te horen dat ik er niet zo over moest zeiken! Het was gebeurd, klaar uit.

Maar moet je een kijken wat jullie nu al een aantal pagina's lang doen;)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Feit is dat hier niemand om Roda geeft op jou na, sorry schat (K)

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ocherm, op z'n teentjes getrapt:):

Nee maar ben eerlijk, ik heb toch wel een klein beetje gelijk.

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat hoeft nu niet bepaald,véél beter zou zijn dat de vierde official de beschikking zou hebben over een televisiemonitor om de situatie terug te bekijken en als zodanig de scheidsrechter te kunnen adviseren en of het corrigeren van diens beslissing....
    Dit zou héél wat frustaties bij de supporters uit de wereld helpen.

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is jouw visie als ajaxsupporter ,ik heb de beelden genoeg bekeken en hij raakt het steunbeen terwijl de bal al een eind verder was.Davids had hier géén enkele intentie om de bal te spelen,dat blijkt wel duidelijk uit de beelden.
    Hier gaat het zuiver om een professionele fout teneinde het spel stil te leggen.
    En voor zulke overtredingen geldt onverbiddelijk een gele kaart....aangezien dit een richtlijn is voor alle scheidsrechters waar dan ook in europa.
    Wat jij een swalbe noemt,is een reactie van een speler die zijn enkel redt voor een koelbloedig berekende aanslag.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwaha, wou gewoon ff kijken hoe je zou reageren. Je hebt idd gelijk :b:

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zet die belgen bril eens af man, bij de eerst overtreding raakt hij hem totaal niet.
    2e kaart was gewoon terecht, maar het was gewoon gekloot met de arbitrage.

Feit is gewoon dat PSV met een lekker gevoel op de laatste 8 wedstrijden kan afgaan aangezien het gat alweer 7 punten is geworden=(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina