WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Orton vs edge is heel goed mogelijk. Ik denk alleen niet dat HBK een heel wordt aangezien hij dit van nature gewoon niet kan spelen.
    Cena is hier beter in.

Zoals bijvoorbeeld Konnan van de LAX in TNA, hij is misschien wel de beste heel die er is op dit moment in TNA en WWE.

2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? vroeger is ie ook met succes heel geweest.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb hem nooit overtuigend gevonden als heel!
    Ik zie liever Undertaker als heel, aangezien hij dit gewoon goed kan. Hij is al heel donker en in de tijd dat hij heel was vond ik hem erg overtuigend.

4. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    feb 18
    NO WAY OUT

wwe tag team championship

ecw world championship

^^check de hilarische promo van booker (op smackdown van 16 feb.) als je em nog nie heb gezien

diva talent invitational

cruiserweight championship
    (vlnr: Daivari - Chavo Guerrero - Shannon Moore - Funaki - Gregory Helms (c) - Jimmy Wang Yang - Scotty 2 Hotty - Jamie Noble)

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  5. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Kurt 'Mr Perfect' Henning wordt opgenomen in de WWE Hall of Fame. En terecht! Ik kan trouwens niet wachten tot 1 april.

Wrestlemania 23, Sunday April 1 2007 @ Ford Field in Detroit!

Whoooo!

Taker vs. Batista voor de world heavyweight champion

Is dit taker zijn laatste preformance? Als dit zo is wint hij zeker niet. Niemand stopt met een championship in handen. Aan de andere kant is hij ongeslagen op wrestlemania dus ja... Het blijft speculeren.

Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij wint hem op wrestlemania, en blijft dan een maandje of 3 kampioen. Daarna wordt hij verslagen door mr. kennedy of chris benoit aangezien er verder totaal niks kampioenswaardig rondloopt op smackdown. Nee ook batista niet, aangezien ik totaal niet hou van powerhouse worstelaars als batista en lashley.

7. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik met je eens. Die powerhouse worstelaars gaan snel vervelen (op Brock Lesnar na). Liever wat 'technical wrestling'.

*spoiler*
    billionaire vs. billionaire feud:

Trump McMahon
    Lashley vs. Umaga

Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En Stone cold steve austin als special guest referee, waardoor het een no contest wordt en niemand z'n haar verliest;)

9. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    gregory helms titel verloren,umaga intercontinental title en melina women's champ
    :eek: . hoop dat rated rko vanavond weer de tag team titles terugwinnen want ik vind het een beetje nutteloos dat hbk & cena ze hebben. en waarom denk je dat het lashley vs. umaga is? hebben jullie smackdown gezien? misschien word het wel rey mysterio vs. umaga?! ik zie trouwens donald trump totaal niet instemmen met zn kop kaalscheren, vince zal wel verliezen. goed nieuws dat er weer een money in the bank match komt op wrestlemania :D tot nu toe bekend:
    edge (dus geen fued met randy orton?misschien op backlash dan?), cm punk (goede worstelaar maar omdat ie bij ecw zit weet je al dat ie de match niet wint) en booker t (die man heeft altijd geniale promos en zeer verdienstelijke worstelaar).

ps spoilers aub tussen spoilertags!

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Er gaan geruchten dat CM punk een push krijgt en naar Raw gaat. Hierna komt er een feud tussen CM punk en Nitro.

Verder heeft dave meltzer(meestal vrij betrouwbaar) gemeld dat er geen 6 mensen maar 8 mensen gaan deelnemen in de Money in The Bank match.

En nog een nieuwtje voor de John Cena fans: Op zondagavond/nacht rond 12 uur is er een serie genaamd Manhunt waarin hij een jager speelt.

11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    dat zie ik niet zo snel gebeuren. beide worstelaars vind ik nog niet wwe championship materiaal.

ik weet niet of dat het leuker maakt. misschien word het dan te vol. ik wil wel nog wat supersterren erin en wat superatleten. de supersterren zodat je niet weet wie er wint. vorig jaar was het overduidelijk dat rvd zou gaan winnen.

zijn er john cena fans dan. :lol: :9

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Intercontinental Championship;)

Verder zie ik CM Punk sowieso nooit hoger komen dan dat simpelweg omdat hij daar niet op gebouwd is.

13. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    money in the bank kan je elk championship voor incashen? maar ik denk sowieso dat de wwe iemand laat winnen die dan voor de wwe/world heavyweight titel gaat. we zullen nog wel zien wie er nog meer aan mee gaan doen, vanavond zal er ook wel weer een qualifying match zijn.

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die zin hebben om snel die online achievements te halen?
    Van WWE Smackdown Vs. RAW?

Dan kunnen we samen even snel 3 achievements in 1x halen! Iemand die dat wat lijkt?

15. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat cena en hbk hebben gewonnen, was wel een leuk einde ook al ben ik voor rated rko. shelton zag er pijnlijk uit, hoop dat ie niks mankeert.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nee de aankomende feud tussen punk en nitro zal dan om de intercontinental title gaan.. Heeft niets met MITB te maken.

17. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat randy orton vanavond zijn qualifying match wint en ook de mitb match wint. en dat hoop ik ook.

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, WM23 is voorbij en niemand nog hier :p
    Was een leuke WM, heb nu even geen zin om mijn mening in geuren en kleuren uit te leggen :D

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben hem nu aan het kijken.. ben bij MITB.

Edge word enorm hard geraakt, weet alleen niet of hij geblesseerd is of niet
    Zal later vanavond wel een mening geven over de hele show

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    waar kijk je die dan?? ik vind het echt nergens!

Deel Deze Pagina