Hehe, ik denk dat de differentielen van een zware Subaru of Evo alleen al meer wegen dan het motortje dat in de Mini ligt, ik denk toch niet dat dat allemaal echt makkelijk zal passen
In Forza 1 waren de engine swaps inderdaad niet altijd even reeel nee. Dat zal ook wel in fm2 zijn aangezien ze er nog 100 bij hebben gedaan. Maar over het algemeen denk ik dat ze in FM2 toch veel meer hebben gelet op de populaire upgrades en swaps die in het echie ook vaak toegepast worden. Zo ook met dat level systeem van de auto, waarbij je sponsors krijgt die in het echt ook aan de merken verbonden zijn
Aan die Rally versies zat ik inderdaad ook te denken, maar dan moet je er denk ik wel wat bredere bandjes onder schroeven. Wel jammer dat er niet meer van dat Europese spul in komt. En dan natuurlijk wél 10 Skylines, Evos, Scoobies, RX7's etc etc Maarja, blijft een Amerikaans spel he... En ook jammer dat ze van veel auto's niet de laatste versie hebben genomen.
Ohja, en van de BMW M6 snap ik nu nog steeds niet. Er zit wel in de filmpjes zo'n AC Schneitzer oid, die rijdt tussen gewone productieauto's maar die staat niet op de lijst
Laatst bewerkt: 27 feb 2007