1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Wat helemaal vet is. Is dat je de aandrijving kunt aanpassen van je auto's dat vind ik echt uber cooool

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Nou ja, alleen uitwisselen he. Dus van een soortgelijke auto en (wss van hetzelfde merk) kun je de motor en aandrijving overplaatsen. Dus helaas geen awd Mini (oid) ben ik bang. Maar zeker een leuke feature om even mee te klooien :)

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je dat stuk nog een keer moet lezen. Je kan dus wel een awd mini maken. De mini zal dan wel een paar klassen hoger terchtkomen vermoed ik zo...

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Zou leuk zijn :) Maar zoals ik het lees moet het hele spul uit een andere auto over geplaatst worden en ik kon even zo snel geen awd autotje bedenken van vergelijkbare maat?

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wat ik belangrijk vind.. is dat de realisme niet alleen in het besturen van je auto moet zitten.. maar ook om het race gedrag en het contact tussen de andere coureurs.. met name als 1 word aangereden niet alleen diegene in de vangrail duikt maar gewoon ook complete chaos en losse banden.. en andere coureurs die slippend het ongeluk ontwijken..

6. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Suzuki heeft er wel een paar vermoed ik.

7. JeePee

JeePee Guest

Een mini is toch niet zo heel klein? Zeker die Mini One's niet. Een Smart daarintegen :D

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me echt super als je tussen de merken ook dingen kunt uitwisselen! _O_ Achterwielaandrijving in een peugeotje... Lol, dan is er echt veel mogelijk...

Mja, maar om er nu een motor + aandrijving van een Evo of Subaru in te leggen... :D

Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    oke

10. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat ze er geen Peogeot WRC inleggen. Of Dakar ofzo. Peogot heeft genoeg competitief spul.

De aandrijving (zonder onderstel) moet bijna altijd inwisselbaar zijn. Een V8 plaatsen waar ruimte is voor een 4 cilinder wordt een ander verhaal. In Forza waren rare combo's mogelijk...

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me wel gaaf om zo leuke combo's te maken met het verwisselen van de motor en aandrijving etc.

Ik vind het ook wel jammer dat er bijvoorbeeld niet die Peugot of Subaru WRC bijzitten, maarja dan zal je toch maar een Rally game moeten kopen he. :9

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, ik denk dat de differentielen van een zware Subaru of Evo alleen al meer wegen dan het motortje dat in de Mini ligt, ik denk toch niet dat dat allemaal echt makkelijk zal passen ;)

In Forza 1 waren de engine swaps inderdaad niet altijd even reeel nee. Dat zal ook wel in fm2 zijn aangezien ze er nog 100 bij hebben gedaan. Maar over het algemeen denk ik dat ze in FM2 toch veel meer hebben gelet op de populaire upgrades en swaps die in het echie ook vaak toegepast worden. Zo ook met dat level systeem van de auto, waarbij je sponsors krijgt die in het echt ook aan de merken verbonden zijn :9

Aan die Rally versies zat ik inderdaad ook te denken, maar dan moet je er denk ik wel wat bredere bandjes onder schroeven. Wel jammer dat er niet meer van dat Europese spul in komt. En dan natuurlijk wél 10 Skylines, Evos, Scoobies, RX7's etc etc 8) Maarja, blijft een Amerikaans spel he... En ook jammer dat ze van veel auto's niet de laatste versie hebben genomen.

Ohja, en van de BMW M6 snap ik nu nog steeds niet. Er zit wel in de filmpjes zo'n AC Schneitzer oid, die rijdt tussen gewone productieauto's maar die staat niet op de lijst :confused:

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm ik denk dat ik het al snap van die M6, die zit wss in de tuner lijst. Ik hoop toch wel dat we die wagens dit keer kunnen verven en upgraden met spoilers etc :)

Cars Not Yet Revealed:

• American Production Cars (March 8 )
    • Asian Production Cars (March 22)
    • Tuner and Aftermarket Cars (April 5)
    • Race Class Cars (April 19)

http://forzamotorsport.net/news/announcements/eurocarlist.htm

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad :) Dat waren namelijk European Production cars die al bekend geamaakt zijn? Denk dat de m6 bij de tuner afdeling komt :)

15. JeePee

JeePee Guest

Het maakt mij vrij weinig uit welke auto's erin komen. Bij PGR3 heb ik ook zoiets van 'zo, die Enzo ziet er verrekte mooi uit' maar na de eerste bocht denk ik toch 'damn wat een onderstuur, geef mij maar een andere'. Welliswaar kan je daar in Forza wat aan doen, maar ik zal toch bij de snelste auto's van elke klasse blijven steken.

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is kan je bijna elke auto tunen zodat hij bovenin een klasse komt en competetief kan racen. maar eerst zien en dan geloven :)

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Komt deze game nogsteeds op 7 mei uit?
    Hij is toch verzet naar eind dit jaar.

18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    begin of eind mei is het, het is pas 2 weken geleden bekend gemaakt dus dat hij al verzet is lijkt me sterk

19. JeePee

JeePee Guest

Maar er zal altijd één auto het snelste zijn. Dat is niet te voorkomen. Is in het echte leven ook zo.

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Snelheid zegt niet alles hè, downforce FTW 8)

*Komt er trouwens nog een demo van dit spel? Iemand enige bronnen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina