GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ ZeRoSa"n: Wtf ga je nu trouwens kritiek geven op 3 kings, hij heeft dit allemaal mogelijk gemaakt(heel dit toernooi) en nu ga jij bijna aan het einde zeggen dat hij niet mag meedoen, nou dt vind ik zwak. 3 Kings je doet het toppie, gewoon zo door blijven gaan!

2. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Jo zer0san k snap wat je probeert te doen maar alle verschillen tussen mij en three kings zijn opgelost het is alleen dt de Kill Snitchers niet door zijn er moet nog een match worden gespeeld (check paar berichten gelden van me)
    ik vind het indd top dat three kings dit toernooi maakt.

verder zou ik wel willen weten wanneer we dan wel Ic3 vs Three kings doen want zondag is de vakantie afgelopen en k zou et graag tussen nu en dan willen doen

trouwens wie kan nu op xbox live komen mij lukt het niet :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    K*tzooi zit midden in die match nockt me live ermee :confused: xbox.com werkt bij mij ook niet meer :confused: ?

Het lijkt erop dat ik nu hetzelfde probleem had als ak aan het begin van de match :confused:

Kan iemand voor mij 1 van de spelers snel op de hoogte stellen?

4. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

:confused: het is over.

5-3 (On-Host) Mansion qG Win
    5-1 (On-Host) War Machine qG Win
    5-3 (Off-Host) Canals qG Win

3-0 qG

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah nou om nou positief te zijn over deze match niet echt en nee dat zeg ik niet omdat ik verloren heb dat intereseert me vrij weinig.

Even de feiten op een rijtje:
    Mansion 5-3 voor ak (de enige normaal gespeelde match)

Tussendoor hoop gezeik mensen konden niet joinen enz enz gevolg ik ging in chat met three kings. Ondertussen werd war machine geladen en begon de match.
    Ik zat in chat met kings en probeerde nog wat van de match te maken (iets te regelen want veel dingen klopte niet). Maar er werd gewoon doorgespeeld. COnclusie 5-1 ak.

Deze 2 mappen duurde 2 uur en we besloten de andere mappen een andere keer te spelen. DIsndag 8 uur.!

Laatste match canals: ak liet een uur op zich w8ten omdat ze hetzelfde probleem hadden wat ik later kreeg -->ik speelde 2 maps het stond 1-1 en me live stopte ermee. Het werd 4-3 in spelers en ak won met 5-3.

Conclusie ik vind niet dat deze match is verlopen hoe het moest lopen. Dat vind ik jammer Maar ik ben blij dat ik dit spel niet meer hoef te spelen :) en speel over 2 dagen een ander spel xD Ik (en team) beschouw deze match overigens niet als een lost aangezien ik maar 1 match heb gespeeld^^ Ik weet niet of hun het wel als win zien maar dat maakt mij niks uit.

Ak47/qG I Jammer dat het zo liep maar succes verder in het toernooi en ik hoop dat die matches wel gewoon goedlopen.

6. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Toen jij weg ging stond het al 3-1 xd

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Das bullshit :confused: het stond het 2-1 en ik heb een typfout gemaakt.

Me live werkt btw volgens mij heeft barak zijn oom er iets mee te maken.

8. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Nee serious 3-1 :p

En maybe haha ;p

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    K heb het ff nagevraagt aan me team 100% zeker wete 2-1 En me live heeft er +- 20 minuten uitgelegen.

10. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Zeker niet gast xd maar ik ga hier nu niet meer opin denk wat je wil, het is over anyway :)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2007
  11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Goed jou woord tegen de mijne ik ben sportief genoeg geweest en heb genoeg gepikt van jullie. ALs jij overal je gelijk in wilt hebben en de win zograag wilt hebben is goed jonge... btje kinderachtig vind ik

12. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Je hoeft niet gelijk boos te worden. Ik hoef niet gelijk te hebben. Ik zeg toch denk wat je wilt maakt allemaal niet meer uit het is toch over.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    boos lolz tis goed or kerel

Naja anyway halve finales:

2 vs 25
    14 vs 8

Good luck en moge de beste winnen.

14. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

:b: Sorry het klonk boos.

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

beetje dimme denk \o/ lolzorz .. =P

welk spel ga je spelen surfdude? en onder welke teamnaam kan ik deze match vermelden? GAS? DoS?

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lol tis dat ik zoveel pik van deze M&M xD

Mare ik weet niet welke game ik zat de denken aan cod3 of battlefield. Maar eigenlijk ben ik aan het w8ten op deze games:

Brothers in arms hells highway
    Medal of HOnor airborne
    Unreal toernament 3
    Halo3 (eigenlijk niet mrjah ik heb tog beta)
    Van boven naar beneden geliefd.

Teamnaam is overigens team-17 ^^

17. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    @ owner Ic3 cold geeft zich niet gewonnen niemand checkt ook wat ik zeg eh;)

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah boodschap is (meerdere malen) overgekomen maar bedankt voor de extra extra extra duidelijkheid ;)

19. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Bencie - Ga gezellig mee GRAW2 spelen tot de Beta van Halo3, en daarna weer verder (erg lang gaat de beta niet duren schijnt het)

En dan Unreal Tournament.. die game gaat echt zo ontiegelijk relaxed worden online denk ik.. lekker snel

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    SOrry maar Graw 2 zuigt echt te hard :) het spelt mist iets eeehm... wat was het nou ook al weer... eeehm owjahhhhh gameplay!!!! Iig deel 1 sp vet mp k*t

Btw unreal ga ik wel spelen dus :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina