Jah nou om nou positief te zijn over deze match niet echt en nee dat zeg ik niet omdat ik verloren heb dat intereseert me vrij weinig.
Even de feiten op een rijtje:
Mansion 5-3 voor ak (de enige normaal gespeelde match)
Tussendoor hoop gezeik mensen konden niet joinen enz enz gevolg ik ging in chat met three kings. Ondertussen werd war machine geladen en begon de match.
Ik zat in chat met kings en probeerde nog wat van de match te maken (iets te regelen want veel dingen klopte niet). Maar er werd gewoon doorgespeeld. COnclusie 5-1 ak.
Deze 2 mappen duurde 2 uur en we besloten de andere mappen een andere keer te spelen. DIsndag 8 uur.!
Laatste match canals: ak liet een uur op zich w8ten omdat ze hetzelfde probleem hadden wat ik later kreeg -->ik speelde 2 maps het stond 1-1 en me live stopte ermee. Het werd 4-3 in spelers en ak won met 5-3.
Conclusie ik vind niet dat deze match is verlopen hoe het moest lopen. Dat vind ik jammer Maar ik ben blij dat ik dit spel niet meer hoef te spelen en speel over 2 dagen een ander spel xD Ik (en team) beschouw deze match overigens niet als een lost aangezien ik maar 1 match heb gespeeld^^ Ik weet niet of hun het wel als win zien maar dat maakt mij niks uit.
Ak47/qG I Jammer dat het zo liep maar succes verder in het toernooi en ik hoop dat die matches wel gewoon goedlopen.
Laatst bewerkt: 27 feb 2007