Pinkpop 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdlit, 15 dec 2006.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat dit nou net midden in mijn Centraal Examens vallen! :mad:
    Had hier zo graag heen gewild verdomme.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Prijzen

Weekendkaart (3 dagen incl. camping):
    € 115,00 (excl. service kosten)
    Dagkaart maandag:
    € 69,00 (excl. service kosten)
    Dagkaart zondag:
    € 69,00 (excl. service kosten) *
    Dagkaart zaterdag:
    € 59,00 (excl. service kosten) *

* LET OP: De dagkaarten voor de zaterdag en zondag zijn alleen via de TicketService voorverkoopadressen verkrijgbaar. Niet bij de Buro Pinkpop voorverkoopadressen.En deze zijn pas verkrijgbaar vanaf 7 april 2007.

DAGKASSA
    Alle kaarten zijn verkrijgbaar in de voorverkoop en indien niet uitverkocht, zijn de kaarten aan de dagkassa duurder.

Wel vreemd dat zondag even duur is als maandag. :x

En als ik Graz.nl goed begrijp, spelen de Lost Prophets nét voor Muse. :mad: En spelen Snow Patrol en Maximo Park tegelijk. Ai, what to choose, what to choose.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sodeknetter!:)

Denk toch dat ik dit jaar maar eens kaartjes ga bestellen :)

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    duurder als vorig jaar :eek:

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja die bands zullen niet voor niks komen he.

6. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las vanmorgen in de krant dat pinkpop volgend jaar waarschijnlijk niet zal plaatsvinden in pinksterweekend i.v.m. het vroege vallen van pinksteren volgend jaar. Maar dat duurt allemaal zo lang nog:9 Iig heb ik al harstikke zin om te gaan, maar als het waar is wat the matrix zegt over lost prophets en muse en dat maximo park en snow patrol samen vallen, dan moet ik nog eens goed nadenken over mijn keuzes van waar ik heen ga.

Edit: Hoe kunnen snow patrol en maximo park eigenlijk tegelijk vallen als snow patrol op de mainstage staat?:confused: Die spelen toch altijd zonder dat er andere bandjes spelen, dat was in ieder geval vorig jaar zo.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ik denk dat Maximo Park er net voor speelt. Ik zei "als ik graz.nl goed begrijp", dat deed ik dus niet. Volgens mij spelen ze tussen Iggy & the Stooges en Snow Patrol. Dan kan ik nog halverwege bij MP weg om hopelijk een plek vooraan te kunnen bemachtigen in de tijd tussen dan en Muse.

Dat zal wel niet lukken zo, denk ik. Want vorig jaar was het bijna onmogelijk om later op de dag nog in het voorvak te komen. Terwijl ik het jaar ervoor, in 2005, gewoon naar voren bij the Prodigy kon wandelen zonder enige moeite. :+ Maar dat was ook een uitzonderlijk jaar.

8. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    kaarten vandaag besteld :D ik zou proberen bij Linkin park niet in de pit te komen :p gaat er hard aan toe [a]

9. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Maandag ziet er toch wel heel erg vet uit! :D Beter zenden ze het uit op internet of TV.

Zaterdag 26 mei:
    - Marilyn Manson

Zondag 27 mei:
    - Muse
    - Snow Patrol
    - Lostprophets

Maandag 28 mei:
    - Linkin Park
    - Arctic Monkeys
    - Wolfmother
    - The Fratellis
    - Evanescence
    - Korn
    - Stone Sour
    - 30 Seconds To Mars

Alleen voor die bands zou ik willen komen/uit mn tent rollen.

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    The Kooks > The Fratellis
    Als je die zou gaan beluisteren, dan zou ik ook zeker bij the Kooks gaan kijken als ik jou was. :)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja idd, ik baal ook als een stekker!! Die maandag is geck! :mad: :mad: :mad: :mad:

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :D Dit is de eerste line-up in jaren van pinkpop die voor mij intressant is, KoRn, Amy Winehouse, Linkin Park, M Manson.

Heerlijk :cool:

13. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen waarschijnlijk maar eens kaartje halen (weekendkaart). Heb er nu al zin in. Hoorde vanmiddag weer 30 seconds to mars, muse en razorlight. Heerlijk. Ik kan niet wachten om ze live te zien/horen.

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( ik wil zondag erna toe, maar dinsdag heb ik nog eindexamen voor engels!dus ik mag niet! ik hoop dat muse er volgend jaar ook bij is!

15. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn er allemaal van plan om te gaan en wie weten het al zeker?

Timmeh, Shapes en ik weten in ieder geval al zeker dat we gaan (we hebben dan ook al weekend kaart gekocht:D

16. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Tom Morello zal dit jaar onder zijn pseudoniem The Nightwatchman optreden tijdens Pinkpop volgens de site van 3fm.
    Hij beklimt op zondag 27 mei het John Peel Stage.
    Tom Morello is de ex-gitarist van Rage Against The Machine en Audioslave. Hij treedt al in 2003 regelmatig op als The Nightwatchman. Hij doet dit echter voor klein publiek in lokale koffiehuizen.
    Het debuutalbum One Man Revolution van Tom Morello verschijnt in april 2007.
    Nu de naam van The Nightwatchman bekend is gemaakt, is het nog slechts wachten op de laatste naam voor Pinkpop. Welke dat is, wordt binnenkort onthuld.

Dit is vreemd aangezien er alleen nog 2 plekken voor de zaterdag waren.

17. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag ff een weekendkaartje gehaald, dus ik ga cker.

18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    *kick

Ik heb net een héél interessant gerucht gehoord. Een vriend van me gaat 3 dagen naar Pinkpop namens Amnesty International. In 2005 heeft Amnesty samen met de Heideroosjes op het podium een radioshow opgenomen voor Liberia. Dit jaar willen ze weer iets met een band gaan doen.

En....tromgeroffel....ze hebben Muse gevraagd. Ze willen met de 3 Britse musici iets gaan doen op het podium, samen met het publiek, om de aandacht te vragen voor discriminatie. Ik weet al wat ze van plan zijn, maar het is te leuk om te verklappen. :cool: Als hun plan doorgaat, wordt dit een Pinkpop om nooit te vergeten!

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Muse is wel wat anders dan heideroosjes zeg :eek:.Hoop dat het ze lukt, gelijk weer extra publiciteit \o/

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er worden al 60.000 man verwacht op Zondag, dus. :cool:

Deel Deze Pagina