Problemen met je Xbox 360? Bekraste DVD's, Defecte Xbox 360, Kassa(24-2) [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FuriousFreak, 19 feb 2007.

?

Mijn Xbox 360 maakt krassen! Ik heb...

  1. een Samsung

    13,5%
  2. een Hitachi

    10,0%
  3. Beide

    1,3%
  4. een Samsung en ik heb geen beschadigde DVD's

    27,4%
  5. een Hitachi en ik heb geen beschadigde DVD's

    34,3%
  6. Ik heb beide en ik heb geen beschadigde DVD's

    7,0%
  7. Anders....

    6,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nu 35 games en dat andere ben ik met je eens
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zegt een MS fanboy....of niet? Als je dan toch niks nuttigs weet bij te dragen blijf dan weg. :{

    @Algemeen,

    'Pisbox thing' is inmiddels ook wel leuk geweest nu, nergens voor nodig. ;)
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja over playstaion kan wc station zegge en weet er ook nog iemand wat op nintendo dan hebbe we ze alle 3 gehad
     
  4. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten jullie te zeuren dat je afkraken niet leuk vindt:lol:

    Als we dan weer mogen afkraken, PS3 is voorbereid op de toekomst met Blu-Ray xbox niet.

    Nintendo is origineel met de motion sensor xbox niet.

    Maar goed begint een beetje off-topic te raken.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Afgelopen met het gezeik vanaf nu.
    Geen Pisbox, Pleestation of andere onzin.

    Fatsoenlijke posts, anders gaat de botte bijl erin.
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek maar op YouTube.com, genoeg Ps3 problemen.
    In sommige Ps3's kunne geneens games omdat de waar de disc ik moet teklein is :lol:
    En hij draait niet op de wat oudere HDTV's
    En geeft ook rode lampjes :9
    En had ook gelezen dat Sony maar 3 maanden garantie geeft op dat ding :eek:

    En mijn Xbox 360 is wel betrouwbaar, dus geen reden voor mij om een Ps3 tekopen :cool:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    3 maanden garantie is standaard in amerika ... In europa is een leverancier verplicht om 2 jaar garantie te geven
     
  8. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zeker wel blij met die 2 jaar garantie.
    enige wat ik heb gehoord is dat sommige dvd's er niet in passen.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Probleem kwam ook voor bij de Wii in de US. :) Schijfje wilde niet in de drive, of kwam er direct weer uit. Mja, zo heeft elke console z'n problemen gehad tijdens een launch, of daarna. Als de after-sales service maar in orde is. Maar goed, dan nog is het natuurlijk niet leuk als je met een defecte console zit.
     
  10. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel simpel zeggen 'stap van de 360 over naar Wii of PS3'... maar wat als die apparaten en bijhorende games mij (en mischien vele anderen) nou totaal niet aanspreken?

    Dat je nu ineens veel mensen die altijd pro-Xbox waren beginnen te mekkeren dat het 'ding' geen Blue-Ray heeft is in mijn ogen gewoon kinderachtig (is dat fanboy-gedoe in mijn ogen altijd al, maar dat terzijde). Je kocht dat ding omdat je het een tof apparaat met toffe games vond, en niet voor de sier. Ik bedoel, ondanks dat ik al aan mijn 4e Xbox toe ben in 2,5 maand vind ik het nog steeds een super-apparaat met super-games vooral in combinatie met Xbox Live.

    Ik heb een Xbox gekocht puur omdat dat de console is met de games en het online netwerk die me aanspreken... dat het apparaat vervolgens mankementen heeft is in mijn ogen niet een probleem van de consument maar van de fabrikant. Natuurlijk zal de fabrikant het proberen af te wimpelen met uitspraken als 'dat ligt aan de gebruiker', terwijl iedereen die er gewoon voorzichtig mee omgaat wel anders weet.

    In mijn ogen zou juist dit een mooi moment kunnen zijn om zo'n groot bedrijf op zijn/haar knieen te krijgen en het probleem gewoon toe te laten geven. Als enkele consument/gamer zal je dat uiteraard niet lukken, dus zit er niets anders op dan elkaar de hand geven en gezamelijk een vuist op tafel te vormen.

    En qua service zijn ze in mijn ogen ook wel redelijk goed en snel. Alleen zou het nog mooier zijn dat je je eigen gerepareerde Xbox of een nieuwe terugkreeg in plaats die van een ander waarvan God mag weten wat daarmee allemaal is uitgespookt...
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  11. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmz gisteravond gaf mn 360 een E68 error toen ik 'm aandeed (iets met je hdd) ff losgekoppeld en weer geplaatst en toen deed ie het gewoon weer, ff afwachten maar weer... :)
     
  12. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb op m'n spellen een heel klein flinterdun perfect cirkelvormig krasje, maar niet op het buitenste van de cd maar vlak bij/om het midden heen.

    Overigens pak ik net GoW, laat ik de disc uit m'n hand vallen, valt die in een emmer met sodawater waar ik net met m'n ontstoken teen in heb gezeten :| Snel heel voorzichtig schoongemaakt met wc papier (absorptie ftw) en.... Hij doet het nog ^^

    Maar is het nou beter om de Xbox horizontaal te leggen in plaats van verticaal te zetten?
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag gebeld en had meteen iemand aan de lijn. Maandag is mijn console opgehaald.
    De Xbox360 mag dan wel kapot zijn, de service is wel super!
     
  14. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    soms, ik kreeg ook een nieuwe xbox maar mijn spellen worden niet vergoed:mad: maar mijn pa is advocaat dus mis kan hij nog wqat doen
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn pa is al capone...denk dat hij meer kan :+
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    /Mod Jongens hier geen PS3 discussie .. degene die hier over verder gaat krijgt een OW
     
  17. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    capone??
     
  18. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
  19. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt:9 ik ben niet zo goed op dat gebied
     
  20. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele dinnen cirkelvormige rondje vlak om het midden hoort zo, dat heeft elk spel.

    Verder is horizontaal beter, Verticaal is ie een stuk instabieler.

    Heb je kassa nog gemaild?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina