[AUTO'S]TUNING- hoe, wat, waarom...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mista B, 13 jan 2007.

  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    nee onderdelen heeft ie allemaal verkocht ;) stond ergens op die site
     
  2. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ik daar op dit moment nu net even lak aan hebben :lol:
    wat is er buiten dat mee? wat is aan te raden, enz, enz...
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf alleen een einddemper de andere dempers zijn verwijderd rijd erg leuk. Mensen gaan vanzelf aan de kant... :)
     
  4. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was ik bij mij ook al van plan maar nu zag ik op tv dat rijden zonder einddemper nog meer geluid maakt:D maar komt dit de rijprestaties ten goede?
     
  5. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    zonder eind demper heb ik eerst ook gedaan ziet niet echt mooi uit. Heb nu dus midden demper verwijderd en einddemper van merk laser.

    Prestaties komt het niet ten goede heeft pas zin wanneer je ook de Katalysator verwijder.
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    pk winst is heel moeilijk uit een uitlaat te halen ik dacht dat die dingen iets van 1500 euro kosten voor een paar pk. de goedkopere uitlaatjes geven alleen herrie;)
     
  7. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, hoe het uit ziet maakt niet uit want ik ga een custom pijp(geen uitlaat custom, die koop ik gwn) leggen van de motor naar de zijkant, vlak voor de achterwielen:9 middendemper gaat dr zowiezo uit, alleen de einddemper, daar heb ik nu info over nodig:9

    en de katalysator weg halen, that's it of hebbie nog meer info over wat je dan moet gaan doen?


    dan laat ik hem weg of pak een goedkoop einddempertje:9 wil wel een zwaar brom geluid, beetje dtm achtig. enige tips voor?
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je even zoeken voor een bepaalde groep want je wilt een mini toch?
    bij een golf is bijvoorbeeld een gruppe A uitlaat het best.. dat geeft me toch een pokke herrie:+ zelfs op een 1.0 krijg je daarmee een zwaar geluid:)
     
  9. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    yep ik wil een mini. mini classic wel, heeft het meeste karakter vind ik:D
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    beters na 2 maanden een peug 206 gehad te hebben en hoop geld kwijt geweest te zijn aan reperaties, mocht die het veld alweer ruimen.. heb nu een Opel Corsa C 2001 zwart, 17 inch 205 40 r17, side skirts, alles meegespoten, achterspoiler, donkere lexus lampen, verlaagd zal binnekort ff fotos maken en plaatsen :thumbs:
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe , ik heb vanaf gisterenmiddag tot vandaag met een mazda mx5 coupe cabriolet van mijn werk rondgetoerd .
    Wreed bakske, al zeg ik het zelf ....maar 160 pk,doch aangezien die auto niet veel weegt gaat het razendsnel vooruit.
    Weer of geen weer , dak open ,airco in hoge temperatuurzone én zetelverwarming op ,en zelfs met deze temperaturen zit je daar lekker warm onder de blote sterrenhemel in,en dan nog een goed muziekje erbij met dreunende bass en het kan niet op .
    Zelfs door een heuse regenvlaag gereden zonder het dak te sluiten...als je snel genoeg rijdt raakt de regen je niet....en o ja het gemiddelde verbruik was 9 liter per honderd kilometer, en dat is bijzonder weinig gezien mijn rijstijl aangezien ik alles uit de kan heb gehaald....
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  12. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    erret, k kan niet w88 op de pics:9

    svennies: mx5 is idd een mooi bakkie om in te toeren, ben dr niet echt kapot van maar idd een mooie kar. ook pics posten joh:9
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    toenet ook ff met dak open gereden. was echt toppie:) lekker zonnetje erbij... irritante klanten gehad in de winkel:mad: maar dat ritje naar huis was top:+
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet me echt denken aan die reclame van "I'm to sexy for my car" met dat toupetje.. :+
     
  15. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:die is goed:lol:
     
  16. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    erret, komen die pics nog?:9
     
  17. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    en, is je fototoestel kapot?:9
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ff lekker met open dak gereden;) was super dagje tot me versnelling naar de klote ging, is gelukkig weer gemaakt:)
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja... ik zei eerst dat ik never te nimmer een VW wilde hebben...

    Heb nu een nieuwe baan sinds 1 maand als Account Manager. Is dus ook een lease auto besteld... en ja... het is een VW Polo Optive TDI.

    Rij momenteel tot dan in een VW Polo SDI... :)

    Dit ter info ;). Toch blijft mijn hart bij Alfa Romeo.
     
  20. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar zal die oook wel blijven ook:9
     

Deel Deze Pagina