De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heeft iemand de wedstrijd PSV - NAC gezien? Waardeloze match.

2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Misschien wel weer een bekerfinale voor Ajax! hehe

Wordt dan m'n 6de bekerfinale als ik het goed heb.

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Die lotingen zijn inderdaad corrupt. En als ze dan toch niet corrupt zijn, waarom laten ze dan niet gewoon een speler de loting doen, zoals in het seizoen 2003/04 op SBS6 gedaan werd? Ik kan me nog herinneren dat Nordin Boukhari de loting verriichtte van de kwartfinale en NAC aan PSV koppelde. En dat terwijl we daarvoor al tegen Ajax hadden gespeeld.

Wilfred Genee zegt altijd wel zo mooi: "Je kunt aan het apparaat zien dat het allemaal eerlijk verloopt en dat het puur toeval is." Maar volgens mij kun je dat apparaat best wel programmeren zodat precies berekend worden welke balletjes er getrokken moeten worden.

Tja, AZ uit, niets is onmogelijk maar dit keer geef ik NAC toch wel een hele kleine kans om te winnen. Of het moet zijn dat AZ dan nog in de Uefa Cup actief is en dat ze spelers gaan sparen tijdens die bekerwedstrijd, maar dat lijkt me niet. Bovendien maakt de bank van AZ geen verschil met hun basisspelers.

4. gow_rulez

gow_rulez Guest

ja heb er ook alweer zin in.. vorig jaar was zeer geslaagd.. heb volgens mij wel long****** van die rook gekregen toen jezus zeg:'-(

zat daar toen middenin

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2007
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou de Lotto ook corrupt zijn.. Zo'n apparaat is moeilijk te beinvloeden..

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb de trekking niet gezien maar als het idd zo een balletjes apparaat wat ze bij de Lotto ook gebruiken dan kun je dat idd niet beinvloeden (tenzij het natuurlijk niet live is)

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het paar rondes terug al op teletekst stond voordat het werd uitgezonden dus toen was het niet live. ik weet niet of dit ook gold voor de daaropvolgende rondes.

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik had liever ajax-az en nac-rkc gezien
    dit omdat ik nac zeker de finale gun:) houdt niet weg dat ze az ook weg gaan spelen:+

9. gow_rulez

gow_rulez Guest

ze kunnen balletjes zwaarder maken

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Niet live uitzenden lijkt me toch de beste optie als ze het willen manipuleren. Gewoon proberen totdat de grote ploegen elkaar niet tegenkomen en dan uitzenden. Toch vraag ik me nog steeds af of ze dit echt zouden doen. Echte harde bewijzen zijn er natuurlijk nog nooit geweest of wel?

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja het resultaat van de loting is al een bewijs op zich. Kijk, het kan een keer gebeuren dat de loting zo'n resultaat oplevert als gisteravond, maar toch niet elke keer? Sinds de loting niet meer door een speler gedaan wordt (seizoen 2004/05) speelden er geen grote clubs meer tegen elkaar en kregen ze altijd een makkelijkere wedstrijd.

Volgens mij was de loting gisteren ook niet live, want Martin van Geel was bij de loting, terwijl de bus van Ajax allang weer terug naar Amsterdam was gekeerd. Bovendien zag ik nog enkele supporters in het stadion zitten, terwijl de wedstrijd al ruim 1,5 uur was afgelopen.

En wat betreft het apparaat al of niet geprogrammeerd. Ik ben geen programmeur, maar ik denk toch echt dat het wel mogelijk is om dat ding te programmeren. In elk geval de loting wordt beïnvloedt, dat kan niet anders. Of het apparaat daar schuldig aan is, weet ik niet. OF dat apparaat is geprogrammeerd, of de loting was niet live.

Misschien kunnen die Willem II-fans die ik gisteren in het stadion zag tijdens de loting zich even melden en vertellen op wat voor tijdstip de loting werd verricht. Dan weten we gelijk zeker of het live of niet live was :+

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  12. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wedstrijd gisteren Schitterend, Me maat naast me had nog schoen van Zwaanswijk gevangen. Op naar alkmaar dan maar.

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat echt zo of heb je dat gevoel? Kijk, als er zoiets beweerd wordt vind ik het ook wel eens tijd dat mensen met onderzoeken komen die dingen bewijzen. Ik zeg niet dat ze het niet manipuleren, maar dit is ook te makkelijk. Het resultaat van gisteren is natuurlijk geen bewijs en of het elke keer zo is, weet ik niet. Ik spreek het niet tegen, maar je moet wel met iets komen vind ik met dit soort dingen en niet zomaar roepen dat het gemanipuleerd is. Ik ben wel benieuwd.

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ook al zit Feyenoord er niet meer in, dit is wel de beste loting voor ons :9. Dat heeft alles te maken met de finale: als daat twee top5 clubs instaan, is plek 2t/m5 verzekerd van Europees voetbal. Dat is anders niet zo.

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Bekerfinale 1998 (volgens mij...). De 5-0 op psv was mijn mooiste.

Die wedstrijd had alles wat ik destijds in een wedstrijd zocht. :) _O_

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
  17. gow_rulez

gow_rulez Guest

hehe 3x litmanen_O_

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe ik zat tweede ring, ik heb volgens mij de eerste vijf minuten niks gezien van de wedstrijd. De tering;)

19. gow_rulez

gow_rulez Guest

zat midden tussen 2 van die rook potten jezus wat was dat kut:+ was al niet al te helder meer hehee:'-(

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Lange zijde. Zeer warm. Een heerlijk dagje. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina