De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Respect heb ik heel veel, maar of hij nou heel de scouting van PSV is en het zonder hem niks meer is? Niet echt.

2. basovich

basovich Guest

jups, psv heeft gewoon een heel goed team aan assistentes, scouts etc. las na de wedstrijd tegen arsenal ook in de krant dat assistent coach van koeman uren achter elkaar naar wedstrijden, tactieken ed van arsenal heeft gekeken en zo de tactiek heeft aangepast in de wedstrijd tegen arsenal om het ze zo moeilijk mogelijk te maken..nu ligt het natuurlijk niet allemaal daaraan maar het heeft wel geholpen:).

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, al moet ik die vent waar jij het over hebt (Tonny Bruins Slot) dan weer net niet. :9 Marja, in de toekomst wil Cocu iets in de scouting gaan doen. Van mij mag ie. :)

4. basovich

basovich Guest

ja hij ja:9..maargoed, denk dat dit cocu's laatste jaar is bij psv :mad:... wel leuk dat hij nog iets bij psv komt doen, gozer met veel ervaring en weet hoe jonge spelers zijn en dus ook weet of ze talent hebben. Hoop dan dat zenden in die tijd bij psv zit en wie weet nog meer:)!!

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Die gast is zo oud, volgens mij heeft hij nog zelfs Coen Dillen gescout ofzo toen Coen nog een F-je was...

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou eens niet hè.

7. gow_rulez

gow_rulez Guest

als die jaakke eerst zelf nou es oprot met zn kutkop

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee tekent ajax gewoon z`n eigen doodvonnis voor volgend seizoen. Bestuur moet zich is na laten kijken

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    TEEEEEEEEEERING! Ik baal ook van de prestaties, maar ik wil niet dat de trainer weg gaat.. Denk dat het ook zo zit bij de directie.. ze balen gewoon dat het niet lekker gaat, en dan gaat iedereen meteen speculeren.. Als ze Henk laten gaan, is er echt geen hoop meer..

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat zou een andere trainer ook beter kunnen doen want er zit blijkbaar niet (veel meer) kwaliteit in het huidige elftal dan wat ze de afgelopen 2 seizoenen hebben laten zien. Denk dus dat een paar goede aankopen deze zomer beter zijn dan een nieuwe trainer

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wel erg makkelijk dit... Ten Cate krijgt geen tijd om een team op te bouwen. R. Koeman en Blind hebben een fikse puinhoop achtergelaten en Ten Cate moet het er maar mee doen. Daarbij was er schijnbaar niet ontzettend veel geld. Als ze Ten Cate nou eens de tijd geven.

Moet wel zeggen dat ik geen enkel idee heb of Ajax Showtime betrouwbaar is. Kan dus ook zomaar een storm in een glas water zijn.

12. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom nog steeds die 4-3-3 bij ajax?

probeer 4-4-2 is met babel en huntelaar

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
  15. Dioxic

Dioxic Guest

Insgelijks

16. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    En toch had die geniale momenten op z'n tijd hoor. Het waren dr alleen niet genoeg. :)

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt. Rosales heeft zeker kwaliteiten, maar het kwam er jammergenoeg niet uit.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax moet misschien Twente voor zijn en Van Der Meyde terughalen?

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Andy was in zijn Ajax-tijd gewoonweg geniaal. In het buitenland is het bergafwaarts gegaan.

Mooie herinnering is die goal tegen AS Roma toen_O_

Grappig nieuws:

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je ergens oude wedstrijden nog een keer zou kunnen kijken? Een database ofzo ergens online, om bijvoorbeeld de CL-finale van vorig jaar nog een keer te bekijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina