Nou ja het resultaat van de loting is al een bewijs op zich. Kijk, het kan een keer gebeuren dat de loting zo'n resultaat oplevert als gisteravond, maar toch niet elke keer? Sinds de loting niet meer door een speler gedaan wordt (seizoen 2004/05) speelden er geen grote clubs meer tegen elkaar en kregen ze altijd een makkelijkere wedstrijd.
Volgens mij was de loting gisteren ook niet live, want Martin van Geel was bij de loting, terwijl de bus van Ajax allang weer terug naar Amsterdam was gekeerd. Bovendien zag ik nog enkele supporters in het stadion zitten, terwijl de wedstrijd al ruim 1,5 uur was afgelopen.
En wat betreft het apparaat al of niet geprogrammeerd. Ik ben geen programmeur, maar ik denk toch echt dat het wel mogelijk is om dat ding te programmeren. In elk geval de loting wordt beïnvloedt, dat kan niet anders. Of het apparaat daar schuldig aan is, weet ik niet. OF dat apparaat is geprogrammeerd, of de loting was niet live.
Misschien kunnen die Willem II-fans die ik gisteren in het stadion zag tijdens de loting zich even melden en vertellen op wat voor tijdstip de loting werd verricht. Dan weten we gelijk zeker of het live of niet live was
Laatst bewerkt: 1 mrt 2007