[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Owh okè ff gespoilerd xD.

Ik zal er wel ff meer oplette, maar ik vergelijk dingen nogal snel >_> dus vandaar dat ik misschien een beetje makkelijk spoilers ga verklappen. (gelukkig niet te grote of toch wel?)

@Kevf, ja weet ik maar daar posten niet al te veel mensen en die heb ik zelfgemaakt trouwens.

Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geeneens opgelet :9
    Maar zelfs een spoiler zoals die kan met tags niet. Omdat ik mbt de anime helemaal bij ben en dus eigenlijk alle spoilers zou moeten kunnen openklikken zonder voor mij onbekende spoilers te krijgen.

3. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik snap wat je bedoeld, ik zal er ook wel ff meer oplette maar ik wou eigenlijk alleen maar zegge dat de komende ep een vette ep wordt ;).

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ok, heb dus een aantal weken zonder i'net gezet, dus weet niet precies welke episodes er alweer zijn geweest, het gebeurde net vlak voor de eerste niet filler ep. Iemand die weet welke eps ik dus nu allemaal kan downloaden?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vanaf 105 geloof ik, maar ben niet zeker! :eek: En anders download je toch gewoon 102 ofzo, da's nog een filler. En dan ga je vanaf daar weer downloaden.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat bij ep 109 de fillers eindigde. Weet niet of 109 de laatste van de fillers is, of de eerste van de originele verhaallijn.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Youtube ik die aflevering wel ff, zie ik vanzelf wel of ik hem al gezien heb. Het schoot me namelijk te binnen dat de laatste aflevering die ik gezien had was dat je Ishida z'n vader ineens zag aan het einde. Was dus de eerste niet-filler ep volgens mij. Maarja, tnx voor de hulp.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb het nog even nagekeken voor je. In episode 110 ontmoet Ishida voor het eerst zijn vader. Dus dan kun je vanaf ep 111 gaan downloaden. :)

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Tatsuki mooi getekend zeg!

10. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    8) GRIMMJAW!8) In de anime heeft 'ie wel een stem die ongeveer gelijk is aan die van Renji...:thumbs: Precies goed!

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Renji vs Grimmjaw zou wel interresant zijn he! ^^ Allebei een grote bek, geven nooit op én zijn heel sterk. :cool:

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie ichigo meer tegen grimmjaw gewoon omdat hij soort van reflectie van elkaar zijn.

Maar dat zelfde geld voor Renji, enigste is ik denk dat grimm jaw veel sterker is. (zie dat met Yami nog niet eens soul slayer gebruikt)

13. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch zou Renji vs grimmjaw wel vet zijn jah...:D

*SPOILER*
    wel vet als ichigo zijn vaizard transformation showt aan grimmjaw en dan die uitdrukking op zn bekaakte kop:lol: WTF?!:{

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    :D ep is uit wel leuke ep al had ik er net wat meer van verwacht :).

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee het haalt het natuuurlijk niet bij de manga, maar moet je dat nu iedere post nog even bevestigingen. Ik heb het al eerder gezegd en anderen onder tussen ook: Dat is fuckin irritant. KAPPEN dus

anyway: Dope aflevering

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ey ey, dat zeg ik helemaal niet xD. dat maak jij ervan maar als jij dat vind ;).

Ik had ut einde alleen wat anders verwacht. (had in deze ep het gevecht tegen grimmjow voorgesteld maar dat kwam niet saffie?)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vond het zeer leuke ep! Leuk dat Rukia met 'r Shi-Kai kwam e.d. Vond alleen dat die D-Roy wel erg makkelijk verslagen werd. Opeens was ie dood... :{

18. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, vond ik ook lame... -_-

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, mee eens. Die ep's gaan trouwens ook verdomde snel, gewoon niet leuk meer. Voor je het weet zit je weer naar die song aan het einde van de ep te luisteren.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ach, ik ben blij dat ze in 1 episode met die D-Roy hebben afgerekend. Krijgen we volgende episode(s) fatsoenlijke gevechten :9.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina