[TV] Wie is de mol? '07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 4 jan 2007.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En ik verander nooit van mol en heb al vanaf afl. 1 renate snap je? :9
    Ik denk dat het uit een onverwachte hoek komt, zoals bijv inge. Paul is het sowieso niet en eva ook niet denk...
     
  2. basco

    basco Guest

    Inge zou op dit moment helemaal NIET meer onverwachts zijn:

    * Paul had deze aflevering makkelijk kunnen 'mollen'. Hij had die vragen van die rondleiding gewoon fout kunnen doen. Dag 3000 euro. Tevens is hij een tijdje uit de serie geweest. Uit vorige edities blijkt dat het dan vrijwel onmogelijk is dat je dan de mol bent.

    * Renate heeft al twee man zijn leven gekost, dus die kan het ook niet meer zijn.

    * Ja dan nog die dikzak. Herrinner je nog die fotoshoot opdracht. Op het eind deed ze er alles aan dat Nadja geen foto van haar kon maken. Ze verdiende hier (veel) geld mee. Zij kan het dus ook niet zijn.

    * Inge = mol --> ze deed er ook alles aan om die flessen met geld te vinden. Dit natuurlijk omdat dit geld uit de pot ging.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2007
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eva heet ze....
    En als ze toevallig 1 opdracht goed doet wil niet zegge dat ze niet de mol is. Als je weet dat Nadja die foto's maakt en je niet bedekt valt het wel erg op...
     
  4. basco

    basco Guest

    Ik vind eva veel te passief als mol. Als ik alle afleveringen even in m'n hoofd terugbekijk, heeft ze bijna niets uit de pot gehaald. Maarja je weet het natuurlijk nooit.

    Wel opvallend:
    * Paul zei bij de test: 'ik denk dat ik Inge bij de liftopdracht heb gezien'. Hier hoeft hij toch niet aan te twijfelen :confused: Of heeft hij een brilletje nodig? Bij de test ging hij echter wel volledig op Inge. Maar...vorige week zei hij dat hij het spel in de lift op een andere manier gespeeld had. (waarschijnlijk dus expres fouten maken!) Dan ga je dan toch niet voor Inge als mogelijke mol?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2007
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, egt super gaar. Mijn taktiek is express fouten antwoorden geven maar wel voor de persoon gaan zie je bij de lift ziet....
     
  6. basco

    basco Guest

    Wel raar vond ik dat Renate op dat eiland vol op Nadja dook, toen zij een fles had gevonden. Ze begonnen te vechten om een fles. Waarom zou je dat doen? Om geld uit de pot te halen?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    of omdat ze nadja verdacht, hoewel ik het eerste denk :)
    Ik zelf had wel bij de tentjes het bordje met vrijstelling 's nachts naast mijn tent gezet maja...:+
     
  8. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk vanaf het begin al dat het eva is, ik weet niet waarom, maar ik vind haar heel verdacht.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk nog steeds dat het Renate is, al vanaf dag 1 [misschien 2 :p]. Wat ik me wel afvraag is dat Nadja toch voor Renate ging bij die test? Dus als ze afvalt wil dat zeggen dat ze er dan tóch naastzat. Kan liggen aan het feit dat ze vragen kreeg die ze niet wist over Renate of dat Renate de mol niet is. :eek:
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat de personen zeggen in het programma hoeft natuurlijk niet waar te zijn he? Dick zei dat hij alle vragen op Renate had gezet, Dick lag eruit.
    Eva kreeg ik vorige keer de resultaten van zijn test, hieruit bleek dat Dick het heel erg gespreid had.... Wie spreekt de waarheid?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd maar op zich zijn er ook wel veel personen die voor renate gingen en eruit vlogen. Maar hetzelfde geld voor de personen die voor Nadja gingen en die zitten er ook nog in :)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga helemaal van Renate af, maar ik ben nu op een punt dat ook echt iedereen het kan zijn.

    Je kon nog zien hoe sommige ex-kandidaten reageerden op de uitslag. Dick Jol was zeer verrast zo te zien. Hij zei dat hij zo van Renate uit ging, dat hij het een prestatie zou vinden als het iemand anders was. En ja, Renate komt té gespeeld over, waardoor zij het slim zou spelen, als "kandidaat"!
    Ik neig naar Inge. Hoewel ik Eva ook wel verdenk en ik het een stunt zou vinden als Paul het was.
    Viel het jullie trouwens op dat niemand voor Renate ging in de finale? Haar plannetje om verdacht te zijn, werkte dus niet. Als mijn theorie klopt. :+
     
  13. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of deze al geplaatst is maar als je niet wil weten wie de mol is niet de spoiler bekijken

    [​IMG]

    Lijkt me duidelijk...
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Pffft... vergezocht hoor.. Maar ja, in de eerste serie zat er ook zoiets dat je de muziek achterstevoren moest afspelen en dan zou horen wie het was :eek:
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Goed dat deze thread tog nog leeft :)

    Was het seizoen met Elize, als je de mollenboodschap achterstevoren afspeelde die ze had ingesproken kreeg je Fur Elize, was wel goed gedaan.

    Vind de bovengenoemde hint wel een typische Wie is de Mol actie en ik vond deze kandidaat ook wel geschikt als mol. Ik blijf toch bij Renate hoewel ik wel sterk neig naar Inge...
     
  16. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    je kon zien met die lift opdracht dat het renate was, let maar op over.... 2 weken ofso;)

    en ik dacht het bij het begin al omdat ze er lekker uit ziet:D
     
  17. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik snap hem niet, kan je hem uit leggen
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    aan het begin van elke aflevering is er een foto te zien, en op elk van deze foto's maakt zij een handgebaar. in hadgebarentaal staat er kennenlijk ingedemol.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op zich hoor je al die hints niet te spoileren omdat het gewoon bij het spel hoort, het hele spel draait om hints, ook al is de ene misschien wat meer een hint dan de ander :)
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    maar deze hint geeft wel heel veel prijs wat je misschien niet wilt weten, wat zij doet is zeker geen toeval meer en het lijkt me sterk dat zij iedereen op een dwaalspoor probeert te brengen.
     

Deel Deze Pagina