[Sk8boarden] Hoe lang en welke tricks?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmaniaxx, 19 apr 2003.

  1. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx:D ik wacht nog op die filmpjes uit skateland dan zet ik die erook bij vooral die dat me deck breekt met die kickflip van die dikke stair:9
     
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    *nieuw deck onbekent merk maar boeiend was maar 40 pleuro
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, :p chill toch, kan je in ieder geval weer skaten^^... hopelijk is er morgen iemand die ik zelf kan regelen om te skaten in poeldijk... kan ik ook weer ff boarden
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, ik rij hem morgen even rustig in datie wat soepeler word en daarna stairs geblazen:D
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Heelflip 7 trap.

    Morgen ga ik ook weer eens skateboarden. We hebben best een lekkere hoge en moeilijke gap bij onze local spot & ik wil graag halfcab heelflip erover proberen..
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    VET waar is die stair, fakie halfcab ? backside / frontside ? ik 9 stair kickflip:D 7 stair frontsideflip
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    In heerlen bij de DSM. Is op zich best een makkelijke stair, ik heb 'm ook genollied bijvoorbeeld. & de ondergrond daar is geweldig.

    Helaaas kan ik hier in de buurt niet meer dan een 7 trap vinden..
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zieke heelflip daarvan af... ik ga om 12 uur ook weer skaten... heerlijk.. nou, goed weer in ieder geval :9 ^^
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes :p Skate er iemand nog xD Naja, ik ben weer es ff begonnen met skaten na 1.5 jaar.... DGK plankje gekocht, Summerschool Marcus Mcbride.
    Dgk All Day ;)
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    jups, ik skate! ik had wel ooit eens een lange periode dat ik niet geskate had, in die tijd heb ik t wel een ''beetje'' afgeleerd... hopelijk wordt het morgen ook weer goed weer, dan ga ik misschien even skaten hier in het plaatselijke outdoor parkje :D
     
  12. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja ik kan er ook niks meer van, kon niet echt goed oefenen door dit schijt weer -_-' yay me manual kan ik nu langer houden dan voor ik gestopt was ^^
     
  13. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    LEKKER WEER VANDAAG jammer dat ik heel de dag op scoro zat :mad: maar morgen als het weer droog is eindelijk weer is buiten skaten
     
  14. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    na 2 jaar enkele maanden geleden ook weer begonnen. kon nog best veel wat ik niet had verwacht. alleen schijt harde wind laatste tijd
     
  15. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    tggg beginnerlingen ik vind het al kanp als ik op de pipe kan komen en kan springen :lol: *)

    Heb wel heel lang geskate maja dat telt zeker weer niet:'-(
     
  16. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand wel eens naar de A8 geweest in de zaanstad (is een skatepark onder een snelweg)?
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    lol? vet.. had er wel een keer van gehoord.... had toen '' gehoord '' dat dat parkje gesloten was, en de eigenaar van skateland, was ook de eigenaar van dat parkje... maar ik weet niet of het waar is!! heb dan anders een ander skateparkje in me gedachte dat ook ongeveer zo verteld was van onder de snelweg.
     
  18. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... volgens mij is dat parkje van niemand xD maar van de gemeente ofzo
     
  19. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een heeeeeeeeeeeeeeerlijke dag boarden was het zeg DAT LEKKERE WEER ERBIJ heerlijk in me tee, man man man MORGEN GODVERREDOMME REGEN VOLGENS MIJ:mad: zondag skateland met heel veel, meteorwings kom ook dan:D
     
  20. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, cker mooi weer, geen wind ^^ ging ff kick en pushen in de stad :p
     

Deel Deze Pagina