Even een kopietje uit een andere topic om ook hier maar even te pimpen en mijn kennis te delen
Geen super HiFi systeem maar wel een leuke setup. Onlangs (afgelopen week) m'n kamers compleet gerenoveerd inclusief vele tripjes naar de plaatselijke Ikea en niet zonder resultaat.
Alle fotos zijn klikbaar voor een wat grotere versie. De flits neemt jammergenoeg veel sfeer weg maar als de gordijnen dicht zijn, het buiten donker is en een DVDtje op is het genieten geblazen in mn privé-bioscoop
Nogmaals geen 2meter grote beamer maar zeker ook niet slecht voor een 22-jarige.
Apparatuur
- Sony HT-DDW880 6.1 HDMI
- Sony KDL-32V2000
- Xbox 360 (A/V: Optisch/Component)
- Nintendo Wii (A/V: Analoog/Component)
- PC (A/V: Coax/HDMI
Algemeen
Lange tijd op zoek geweest naar een degelijke en betaalbare Home Cinema / HiFi set. En ik ben
zééér tevreden met mijn nieuwe Sony set. Voor de prijs (zie link hierboven) is het een van de beste keuzes. Heel weinig informatie, reviews of ervaringen te vinden erover. Een enkel topic op een AVForum waar hij ook de hemel in werd geprezen en tot dusver maakt hij alle verwachtingen waar. Totaal vermogen van 1000 Watt (rms) en dat is goed te horen.
Kabels van de front-speaker setup sneaky weggewerkt omdat er een soort van opslag ruimte achter de muur zat had ik de mogelijkheid er een gat in te boren en de kabels naar beneden via een ander gat weg te werken. Qua ophangbeugels heb ik enkel de plaatselijke bouwmarkt misbruikt en ben voor onder de 10EUR geslaagd middels een aantal schroeven en raamhoeken. (Zie foto hieronder).
De setup staat er pas een dag of 2 dus ben nog druk bezig de kabels wat beter via kabelgoten en binders weg te werken zodat mn TV compleet mobiel wordt zonder problemen.
Al met al ben ik ZEER tevreden!
Fotos
Genoeg gelul, hier komen de fotos! Allemaal klikbaar.
*Knip veel foto's
Slot
Ik kan aan een ieder aanraden die op zoek is naar een kwalitatief goede en goedkope Home Cinema set de
Sony HT-DDW880 aanraden. Hij heeft enorm veel aansluitingen (2x Optisch, Coax, 2x HDMI In, 1x HDMI Uit, 2x Component In, 2x Component Uit, 4x Analoog In, etc), een luxe design, actieve subwoofer en een enorm vermogen!
Al met al ben ik een geluk man en geniet ik nu in stijl (rode banken~bioscoop) middels een low-budget studenten inkomen van een hele mooie setup.
Gaat iets meer over mn HiFi set, mede omdat ik geen zin heb om t aan te passen
Maar ik blijf erbij dat de Sony KDL32V2000 terecht zich LCD van het jaar (2006) mag noemen, wat een scherm!
Klik om te vergroten...