1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ LangeJan : Zeer nice :cool: Mooi scherm, mooi beeld :)

    EDIT : LOL @ beuker(sr) :lol: :D
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja maaaaar ik vin die vissies zo leuk 8)
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
     
  4. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich is dat hele HD tv kopen best wel BS.. op internet zie je ook HD trailers op een normale monitor (mijne is nu 4 jaar oud ongeveer en nog kan ik HD beelden zien).. kwestie van genaaid worden misschien. Toch blijf ik erbij dat ik de samsung le37s71b wil (HD tv i know) gewoon omdat ze nooit de oude tv zullen gaan HDen en als i kdan toch ee ngrote tv wil :)
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mooi beeld zeg Langejan!
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Wat bedoel je te zeggen?
    Als je bedoelt dat je pc monitor al langer hd kan weergeven, dan klopt dat ja.
    Maar de resolutie van televisies bleef al die tijd ver achter en aangezien we de hd-dvd en blu-ray dvd's nu kunnen gaan kopen, lijkt het me logisch om een tv op de markt te brengen die dit kan gaan weergeven.

    Bovendien hebben de meesten hier een xbox360 en die willen we graag op een groot tv-scherm aansluiten. Ik game nu 2 jaar op een 30 inch en ik vind het al te klein. Tft's gaan maar tot zo'n 30 inch, dus zal je dan naar een hd-tv moeten gaan kijken.
     
  7. shellshock

    shellshock Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb hier HD en ik heb er op aan gesloten samen met de audio er in maar ik heb geen geluid.. wel beeld.. (de gele voor de video heb ik niet er in) wat doe ik fout?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Over welke merk en type HD hebben we het ???

    Er worden 3 verschillende audio-ingangen door de fabrikanten gebruikt.
    1. Cinch ( Tulp-stekker).
    2. 3,5mm Jack-plug.
    3. S/PDIF.
     
  9. shellshock

    shellshock Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik je niet zeggen wat ik weet het niet. :confused:

    maar ik doe de geluidskabels in de witte en rode en daar naast de kabels doe ik de kabels van (RBG) rood blauw groen
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  10. MiC

    MiC Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kopietje uit een andere topic om ook hier maar even te pimpen en mijn kennis te delen :D

    Geen super HiFi systeem maar wel een leuke setup. Onlangs (afgelopen week) m'n kamers compleet gerenoveerd inclusief vele tripjes naar de plaatselijke Ikea en niet zonder resultaat.

    Alle fotos zijn klikbaar voor een wat grotere versie. De flits neemt jammergenoeg veel sfeer weg maar als de gordijnen dicht zijn, het buiten donker is en een DVDtje op is het genieten geblazen in mn privé-bioscoop :) Nogmaals geen 2meter grote beamer maar zeker ook niet slecht voor een 22-jarige.

    Apparatuur
    • Sony HT-DDW880 6.1 HDMI
    • Sony KDL-32V2000
    • Xbox 360 (A/V: Optisch/Component)
    • Nintendo Wii (A/V: Analoog/Component)
    • PC (A/V: Coax/HDMI

    Algemeen
    Lange tijd op zoek geweest naar een degelijke en betaalbare Home Cinema / HiFi set. En ik ben zééér tevreden met mijn nieuwe Sony set. Voor de prijs (zie link hierboven) is het een van de beste keuzes. Heel weinig informatie, reviews of ervaringen te vinden erover. Een enkel topic op een AVForum waar hij ook de hemel in werd geprezen en tot dusver maakt hij alle verwachtingen waar. Totaal vermogen van 1000 Watt (rms) en dat is goed te horen.

    Kabels van de front-speaker setup sneaky weggewerkt omdat er een soort van opslag ruimte achter de muur zat had ik de mogelijkheid er een gat in te boren en de kabels naar beneden via een ander gat weg te werken. Qua ophangbeugels heb ik enkel de plaatselijke bouwmarkt misbruikt en ben voor onder de 10EUR geslaagd middels een aantal schroeven en raamhoeken. (Zie foto hieronder).

    De setup staat er pas een dag of 2 dus ben nog druk bezig de kabels wat beter via kabelgoten en binders weg te werken zodat mn TV compleet mobiel wordt zonder problemen.

    Al met al ben ik ZEER tevreden!

    Fotos

    Genoeg gelul, hier komen de fotos! Allemaal klikbaar.

    [​IMG]
    Voorkant aanzicht. Center speaker hangt nog een beetje schuin :)

    [​IMG]
    Links voor aanzicht.

    [​IMG] [​IMG]
    Rechts voor aanzicht en subwoofer (links voor).

    [​IMG]
    M'n zeer gewaardeerde rode bank tevens dé plek om te zitten voor optimale ervaring.

    [​IMG]
    Nog een shot van de master-couch.

    [​IMG]
    Close-up vooraanzicht.

    [​IMG]
    Receiver.

    [​IMG]
    Close-up ophang "mechanisme".

    Slot
    Ik kan aan een ieder aanraden die op zoek is naar een kwalitatief goede en goedkope Home Cinema set de Sony HT-DDW880 aanraden. Hij heeft enorm veel aansluitingen (2x Optisch, Coax, 2x HDMI In, 1x HDMI Uit, 2x Component In, 2x Component Uit, 4x Analoog In, etc), een luxe design, actieve subwoofer en een enorm vermogen!

    Al met al ben ik een geluk man en geniet ik nu in stijl (rode banken~bioscoop) middels een low-budget studenten inkomen van een hele mooie setup.

    Gaat iets meer over mn HiFi set, mede omdat ik geen zin heb om t aan te passen :)
    Maar ik blijf erbij dat de Sony KDL32V2000 terecht zich LCD van het jaar (2006) mag noemen, wat een scherm!
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    echt jonge.. dat scherm is ziek :9 is dat 32"? het lijkt echt eerder 42
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk naar die spellen ernaast die zijn zo groot als boeken;) die 32 kon ik ook kopen voor 1200 nieuw... toch maar niet gedaan vind 32 echt te klein
     
  13. MiC

    MiC Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn setup is het prima, daarnaast is de V2000/V2500 behoorlijk prijzig en kan je voor de prijs van een 32" makkelijk een 40" van een ander top merk halen.
     
  14. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Afstand bediening le32s7b werkt soms niet goed

    Ik heb nog een vraagje... bij mij reageert de afstandsbediening soms erg slecht... de baterijtjes zijn vol en de contactpunten schoon.. en het I.R venster is ook schoon.

    Soms doet hij het zo slecht dat ik er heel erg overdreven naar de sensor moet richten.. maar meestal zo goed dat ik niet eens naar de tv hoef te richten.. iemand enig idee?
     
  15. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke set hoor!! vooral je lcd:9 Èen tip: haal in godsnaam die speakers naar beneden!!:eek: Dat zal je geluid veeeeeeeeeeeeeeeeeel goed doen;)
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Misschien een storingsbron in de buurt van de LCD ???
    Als ik bepaalde LED-lamp aanzet , dan werkt hier in kamer geen enkele Afstandbediening.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En die gekopieerde dvd's, print dan op zijn minst normale hoesjes ipv zo'n lelijk label :x
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    afscherming wordt gemeten in db trouwens:) vandaag nog even gekeken:+
     
  19. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik heb gisteren in een winkel wat HD geproeft, en nu wil ik meer :9. Alleen is er zoveel keus, en zo weinig geld. Nu wil ik natuurlijk niet volgende week, of zelfs volgende maand ofzo een HD TV kopen, maar heeft iemand een aanrader? Budget rond de 300/400 euro ofzoiets. Liefst eentje van SamSung of Sony, en hij moet natuurlijk de 360 ondersteunen en normale gewone kabel tv :D.
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben op zoek naar een goeie HDTV voor mijn xbox 360 (en voor tv/films natuurlijk :lol: ). Ik zoek er 1 die een beeld van 55cm heeft tot 70 cm. Voor een redelijke prijs..

    Hebben jullie miss wat goeie tips voor mij (wat is het verschil tussen een lcd en een plasma?), iemand die wat goeie aanbiedingen kent/goeie tv's?

    edit: Ik vind dit een hele mooie >
    http://kieskeurig.nl/product/137457F1E42C1C15C12571E70033FA00.htm
    maar is die nou HDTV? of ??
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina