Welke MP3 speler bezit jij? [ook voor Ipods]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jeroentjee, 1 mrt 2007.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou binnenkort de firmware van mijn Creative Zen Touch 20 GB gaan updaten. Ik hoop niet dat die van mij ook crashed.
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, MD - die goeie oude tijd :D
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze heeft styl ze is strak en ze is slim:

    [​IMG]

    Een glaze vlak, dus touchscreen. 30 GB en gaat 15 uur mee zonder op te laden. En perfect geluid niet te vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0

    heb jij een witte ? vind ik vetter:9
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Same here, maar nu ik al een paar maanden een SE W810i heb is dat een makkelijkere manier om muziek mee te nemen. Mindere geluidskwaliteit en geen filmpjes, maarja, ook minder apparaten in je zak.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Samsung YP T7x, superklein, gewoon om mun nek en zeer licht. Heb zelf grote handen maar hij is erg makkelijk te bedienen en ben er na 2 a 3 jaar nog steeds erg tevreden mee. (goed voor foto's, radio, wma, ogg, mp3 en allerlei andere muziekformaten)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Creative Zen Vision: M _O_ Wat een geweldig ding is dat zeg. Goedkoper en beter dan een iPod imo.
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Waarom updaten als het goed werkt? ;)
    Het is niet dat je ineens een wereld van veschil hebt na zo'n firmware update.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nog niet (of weinig) voorbij zien komen.
    Maar ik bezit de I-pod Mini, Blue Version...

    Leuk dingetje, maar jammer dat hij sinds gisteren het niet meer doet!!
    Hij viel uit, nadat de batterij op was. Wel vaker gebeurd natuurlijk, maar nadat je hem in de PC plugd of aan de oplader dan verschijnt er een batterij die oplaadt.

    Dit is nu ook niet meer het geval! :mad:
    (Garantie is voorbij, dus... Kan nu niets meer beginnen?)
     
  10. basovich

    basovich Guest

    [​IMG]
    + 512 MB kaartje.

    Gewoon heel erg relaxt:)..heb hem altijd bij me en oordopjes erbij:). heb dus niet echt een MP3 speler, ik had er eentje in zo'n dildo vorm(:+) maar die is kapot gegaan;).
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat Windows Media Player 11 mijn MP3 speler niet herkend met de oude firmware, daar kan ik niet echt tegen.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind het toch heerlijk om een aparte MP3-speler te hebben! Gebruik m'n Ipod Nano lekker voor de muziek en m'n Nokia N73 voor de rest.

    Nadeel vind ik dat wanneer je je gsm als MP3-speler gebruikt, de accu steeds zo snel leeg is waardoor je af en toe met het probleem zit dat ie leeg is wanneer je wilt bellen! :{
    En m'n Ipod heb ik altijd in m'n binnenzak en m'n gsm in m'n broekzak. Nergens last van!
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mwa, heb je ook wel een beetje gelijk in. Sowieso gebruik ik nog steeds dat 512mb kaartje en dat is gewoon te weinig. Maar jij hebt welke iPod? Als je de 30 GB versie hebt dan kun je het een beetje vergelijken met mijn iAudio X5L 30 GB. Zo'n kleiner model met veel minder GB irriteert ook veel minder snel als hij in je zak zit. Maarja, ik heb ooit 400 eu betaald voor dit apparaat, dus ik vind het zonde om hem niet meer te gebruiken.
     
  14. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    zwarte ipod nano 2gb
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne ownt die van jullie nog altijd.
    de Oakley Thump 1.0 (bescheide 512MB uitvoering, 3 jaar geleden gekocht.)

    [​IMG]

    als Oakley nou ook nog snowboard goggles met ingebouwde MP3 zou maken, dan ben ik helemaal blij.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de iPod Nano. Dus die is lekker klein zodat ik 'm absoluut niet voel!
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoppa mijn Creative Zen Touch 20GB is ook gecrashed na de firmware upgrade. |:- |:-

    Nu maar zorgen dat mijn mp3 speler weer herkend wordt door de computer.

    |:-
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens je heel veel succes, want de mijne kan ik weggooien. Het lukt me gewoon echt niet dat ding weer aan de praat te krijgen.
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het forum van Creative staan wel wat mogelijkheden, ik probeer daar wel wat van. Het ligt waarschijnlijk aan WMP 11, dus eerst maar proberen om WMP 10 te installeren.
     
  20. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel kostte dat 512 MB kaartje?

    Ohja, en welke oordopjes gebruik jij? Ik wil gewoon alleen oordopjes, geen microfoon ofzo. Het liefst ook 2.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007

Deel Deze Pagina