[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :D ik hoop dat je gelijk hebt want daar zit ik echt op te wachten al eindigde ut met volgende ep is een gevecht xD dat MOET wel.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Super aflevering. Rukia's shi-kai is ftw. :eek: En ach, nu begint het gewoon weer te komen. Iedereen begint zich weer klaar te maken voor een gevecht, dus zal genoeg actie komen. :cool: Vond het wel fijn dat D-Roy meteen dood ging, gewoon een demonstratie van Rukia's shi-kai.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar eigenlijk is Rukia helemaal niet sterk als je kijkt naar hoe makkelijk hij kon ontsnappen aan haar eerste aanval. En 't is toch stom, dat een Arrancer die met z'n hand een zwaardslag tegenhoud, niet kan ontkomen aan dat. Ze hebben een enorme Spirit Force, dus met een beetje Spirit Pressure was haar Ski-Kai er geweest. Maar ja, misschien is Rukia haar Spirit Power dan weer zo groot dat ze die Shi-Kai in stand kan houden!

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat met D-Roy was lame ja later ...

Komen er ook nog arrancars van rank 110 weet ik veel en die slaan ze niet in 1 klap dood en D-Roy was rank 13 ofzo :confused: vaag gedoe

5. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    Mai, Sode no Shirayuki! 8)

die epi was weer vet!

6. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    alleen 1 t/m 10 zijn op volgorde van sterkte...de rest niet dacht ik

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou het idd verklaren.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ook was er met die drie-nummer Arrancars iets speciaal. Wat weet ik niet meer, maar je moet maar het eens terug lezen :+.
    Dit hoort eigenlijk zo hard in het manga topic :+.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yups:cool:

Ikkaku!! \o/

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Nightbringer: echt gast ik begin het nu flink zat te worden :mad:

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ach, zo groot waren de spoilers niet echt. Bovendien staan spoilers niets voor niets in spoiler-tags! Als jij nou eens stopt me spoilers te lezen hé, zeker als die door Nightbringer in jouw geval gepost worden. Kan je heel wat ergenins besparen dunkt me.

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    >_> jonge ik zet spoilers erbij en als jij weet hoeveel ik wel niet verraad waarom lees je ze dan?

En het ging trouwens over de anime meer....

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Simpel: als ik mbt de anime alle eps heb gezien dan zou jij niks voor mij kunnen spoilen. Spoilers in deze thread zijn voor mensen die nog niet alle eps hebben gezien; zoals ze in een gamethread zijn voor mensen die de game nog niet hebben uitgespeeld.

Ik vind het zo nu en dan ook leuk om mee te discussieren over de anime en dat moet dus in spoilers. Lijkt me verder erg logisch. De manga-thread is er niet voor niks.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Vandaar dat ze in deze thread dan ook niet gebruikt worden (tenzij het over de manga gaat) |:-.

Als je volgende keer een spoiler ziet in een post van Nightbringer of in een antwoord daar op, negeer het gewoon ;).

15. Cr1mson Bl0od

Cr1mson Bl0od Itsumo hitori janai.

Leuk Bevonden:
    0
    overbodige opmerking, maar oké...

Bleach en de anime discussiëren gaat wel gemakkelijker als je allemaal ongeveer bij dezelfde epi bent...;)

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Goede instelling inderdaad. Dus alles wat niet hoort en fout is moeten we zomaar negeren? =(

Ik irriteer me er eerlijk gezegd ook af en toe gruwelijk aan. Er is niet voor niets een manga topic, dus alsjeblieft gewoon puur en alleen anime discussies hier. Probeer gewoon niet vooruit te blikken op de volgende eps als je iemand bent die de manga leest. Dan post je gewoon te snel al dingen die anderen niet willen weten.

Zelf vraag ik me af waar bijvoorbeeld Ishida nu mee bezig is, want die heb ik al een paar eps niet gezien. Maar laat me dat maar lekker afvragen tot de volgende ep komt. Dat soort vragen zijn voor mij juist de reden dat ik de eps blijf kijken.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn vraag ging eigenlijk gewoon over die gast met die vage beugel waarom die zomaar dood ging zo simpel.

En het antwoord had nou'ja o.a te maken met de manga maar ook met de anime en moet er dus ook nog een topic komen met manga/anime?

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Neen, maar Nightbringer is al sinds het begin bezig en zal waarschijnlijk (onbewust?) ook niet stoppen. Als je dan een spoiler ziet in een post van Nightbringer dan weet je gewoon dat je het niet moet lezen als je niet wil weten wat er komt (het heet voor iets een spoiler hé).

Hell, zoals jij het wil mogen er gewoon totaal geen spoilers komen dus ik snap dan ook niet waarom jij ze leest... .

Dan nog is er altijd een verschil tussen een echte spoiler een een "what's-to-come" spoiler, zoals de laatste spoiler.

Nu terug on-topic (wie wil reageren, pm me) of ik verklap met wat Ishida bezig en ik zet het niet in spoilertags :+.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD nou onbewust ja denk ut soms, maar ik vraag me dan net iets af en die dingen die ik dan vraag denk ik wel om en dump ik dan ook wel een spoiler om en als je weet dat ik zulk soort vragen stel.

Maar als nog die vraag van mij ging over de anime...

En zeg nou zelf waarom ging die ene gast zo makkelijk dood en had die kaptian die arrancar niet in 1 klap dood? (ja dit ging over de nieuwste ep...)

Trouwens al ik zeg dat een ep tegenvalt daarmee bedoel ik dus niet te zeggen dat ik de manga beter vond...

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De andere Arrancar zeiden als dat ie een mislukkeling (of zwakkeling, weet het niet meer) was, dus dat zal dan wel echt zo geweest zijn zeker en dus niet alleen de ik-ben-sterker opschepperij... .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina