De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook niet zo waarschijnlijk dat Pascal dan geen fan meer is. Ronaldinho is een geweldige speler maar daarvoor ga je geen fan van een club zijn. Ik heb absoluut niks met Barca, vind het een mooie club maar toch trekt het me niet. Geef mij Juve maar:cool:

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waar zat jij met je hoofd toen je dit typte? Kun jij in iemand anders zijn koppie kijken wat hij denkt?
    Ik denk niet dat Pascal ineens niet meer voor barca is ook al gaat het wat minder.

En over die aankopen8)
    Hoe groot denk je dat de kans is dat wereldspelers als kaka, ronaldo robben fabregas en ribery allemaal in 1 transferperiode aangekocht worden?

Ik zie fabregas, kaka en ribery nog niet vertrekken bij hun teams en robben en ronaldo zie ik eigenlijk niet zo snel naar real gaan. Ik denk dat ze beter op de toekomst kunnen richten en jeugdspelers kopen en die een aantal jaar met elkaar laten spelen. Zo weten ze van elkaar wat ze willen en zullen ze gewend zijn om met elkaar te spelen.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fabregas blijft zeer zeker bij Arsenal. Kaka zie ik ook niet vertekken. Ribéry misschien wel, die vertrekt nogal graag bij clubs. C. Ronaldo blijft ook.

Maar met alleen spelers kopen komen ze niet ver, dat doen ze namelijk al tijden en je ziet wat het oplevert.

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, ik weet dat hij zeker al sinds groep 7 een fan van Barcelona is, en dat is toch al een jaartje of 8 terug.

Real zal bij mij ook ongeveer uit die tijd dateren, trouwens.

Maar ja, Barcelona doet maar lekker. In de competitie wordt het dit jaar toch niet veel meer met Real. Hopen dat we nog een gooi kunnen doen naar de halve finale CL ofzo. Bayern moet lukken, en met een beetje geluk bij de loting kan een halve finale er ook nog wel inzitten. Dit seizoen is echt bagger, trouwens. Telkens iedere week mentaal opklimmen van een gelijkspel of verlies, en dan in het eerste kwartier weer een penalty tegen krijgen van één of andere degradatieclub.

Maar ja, nog altijd beter dan dat hele Galacticos-gezeik met allemaal halve filmsterren in het elftal die we niet nodig waren. Er waren zelfs een fractie van een seconde plannen om elke week een supporter voor 1 miljoen euro te laten meevoetballen, omdat 10 spelers het geklungel van 1 wel in het niet zouden kunnen doen... |:- Dat heb ik gehoord althans... het zou me niets verbazen met die commerciële eikel Florentino Perez.

Ik sta liever op plaats 2 of 3 met nog een beetje waardigheid, eerlijk gezegd.

Al dat neemt trouwens niet weg dat er een flink aantal mensen Barcelona lopen te buttfucken vanwege hun succes, trouwens.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt helemaal wat hier is gezegt, ik ben al jaren lang voor Barça, en dat is niet ineens gekomen sinds Barcelona de CL won. Ik zal ook altijd achter Barcelona blijven staan, wat er ook gebeurd. Daarnaast doe jij net alsof Barcelona alleen maar 'Dinho is. Barcelona is veel meer dan dat, en persoonlijk heb ik dan ook veel meer gevoel bij een speler als Puyol, een echte man van de club, en tevens een geweldige verdediger. Al zou Ronaldinho weg gaan zou dat een grote aderlating zijn, maar echt geen geweldige ramp. Ook jij zou moeten kunnen inzien dat er een enorm voetballend vermogen in het team zit.

Over die aankopen, dat is allemaal heel leuk, maar Real Madrid heeft sowieso op papier al een geweldig elftal. Ze moeten zorgen dat het een goed voetballend geheel wordt, (ze laten af en toe ook wel zien wat mogelijk is, maar eigenlijk veel te weinig) en dat kun je niet bewerkstelligen met een paar grote aankopen.

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat ze er nu alweer over denken om goede aankopen als Cannavaro en Diarra weg te doen, in plaats van die onnodige figuren als Emerson. M'n complimenten aan het transfer management. =(

7. Dioxic

Dioxic Guest

Dat wil niet zeggen dat Barcelona 11 spelers uit de jeugdopleiding heeft met allemaal een hart van goud. Real Madrid is altijd een club geweest met een zeer sterke economie en daar kun je geen FC Porto uit verwachten als je begrijpt wat ik bedoel. Je moet er gewoon fan van zijn of je haat het, Barcelona is een totaal andere club dan Real Madrid.

Real Madrid is altijd al zog eweest en heeft zo ook de meeste europese prijzen in de hele wereld. In de tijden van Ronaldo, Zidane en Di Stefano zijn bloeijaren heeft Real flink geprofiteerd. Na dit seizoen zal Real Madrid flink opbouwen en dat is nu al te merken, de oude garde wordt compleet weggewerkt. En dat moet ook want het waren niks meer dan marketingmachines.

Higuaín en Gago zijn geweldige aankopen naar mijn mening en zullen nog veel betekenen, Fabregas heeft al aangegeven naar Spanje te willen, Cassano die nog in vorm meot komen, Sergio Ramos, Cannavaro voor de teamspirit en ga zo maar door. Het geld is er in ieder geval dus geen reden om De Koninklijke de deur te wijzen.

Ik kijk uit naar El Classico dit weekend, belooft een mooie wedstrijd te worden, hopelijk haalt Real dezelfde resultaat als zij eerder dit seizoen deden thuis tegen Barça.

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat beeld is alleen maar opgeroepen door het absurde inkoopbeleid van Florentino Perez (al was Santiago Bernabéu er in zijn tijd ook al in mindere mate mee bezig). Real Madrid heeft overigens wel meer Spaanse spelers dan Arsenal en Chelsea Engelse spelers hebben, trouwens. Inclusief steunpilaren als Casillas en Raúl. Ze zijn nu ook weer veel aan het experimenteren met jeugdspelers.

En met dat beeld van Barcelona als Catalaanse verzetsorganisatie moet het nou ook maar eens afgelopen zijn, want dat is ook zo overhyped.

9. Dioxic

Dioxic Guest

Ik hoop in ieder geval dat ze alsnog grote namen kunnen aantrekken, daarmee bedoel ik ook grote namen uit zuid amerika die hier weer onbekend zijn. Higuaín was daar een held en hier kent haast niemand hem.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2007
  10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, mijn fout met dat Pascal niet een echte Barca fan is. Maar ik geloof echt wel dat als Ronaldinho weg is, dat het echt niet makkelijk wordt voor Barca. Hij is heel belangrijk voor het spel. Ten tweede het is bijna zeker dat C.Ronaldo gaat naar Real en Kaka ook. En Real is nog de beste ooit, ze hebben niet zomaar de prijs gewonnen 'beste club van de xx eeuw'. Probleem is gewoon bij hun dat ze te arrogant zijn, ze zijn geen sterren meer op het veld maar in real-live. Maar de problemen komen ook door de Capello en Calderon. Maarja, daar waren ook geruchten dat Mourinho de nieuwe coach zou zijn van Real, we wachten maar af...

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En wat is je bron

12. Dioxic

Dioxic Guest

Het probleem is dat 'voetbalfans' Real beoordelen op maar 1 seizoen. Real Madrid is en blijft de allergrootste club ter wereld en daar is neit aan te tippen. Of ze nou een keer onder Barça eindigen het maakt niet uit. Barça zonder Ronaldinho is insta subtopper.

Zelfs met Ronaldinho draait het al slecht nu, Champions League mogen ze vergeten met Liverpool die nog maar 3 tegendoelpunten heeft thuis in het hele seizoen.

Ik denk tevens ook dat je niet zo zeker moet zijn van die transfers, het zal heel moeilijk zijn om Ronaldo los te weken bij de Mancunians, Ferguson laat hem niet zomaar gaan. Kaká zou best goed kunnen, als AC Milan geen CL haalt dit seizoen is het definitef Real Madrid voor Kaká.

13. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je niet dat je een beetje dom reageert nu? Kaka heeft nog helemaal niet gezegd dat die weggaat bij AC Milan. Waarom zou die in godsnaam weggaan daar? En Ronaldo komt ook zeker weten niet.

Daarbij is het ook logisch dat we Real madrid elk seizoen weer beoordelen, aangezien het de grootste club is van de wereld zoals jij zegt. De mensen verwachten veel maar komen elk seizoen van een koude kermis thuis. Dan begint het te rommelen.

Trouwens is het totaal onnodig om te zeggen dat het mis zou gaan als Ronaldinho weg zou gaan bij Barca. Dat is helemaal niet aan de orde. Hij is nog lang niet weg en als die weg zou gaan zou het nog een absoluut top elftal zijn. Ze zouden met dat geld een zeer capabele vervanger kunnen aantrekken, zoals jou gewilde Kaka bijvoorbeeld. :+

14. Dioxic

Dioxic Guest

Mijn reactie is gebaseerd op een uitspraak van Kaká dat zijn vereiste is, om elk seizoen nog Champions League te kunnen spelen. Ten eerste zou kaká dit gerucht al maanden geleden afgeslagen hebben dan als die niet zou komen. Dit doen voetbalspelers. En aangezien dat nog steeds niet van pas is gekomen is het goed mogelijk.

Barça is en blijft de Chelsea van Spanje. overigens vind ik het ook heel hinderlijk dat je ingaat op mijn mening. Barça is zonder Ronaldinho helemaal geen topteam. De zwakste schakel is Valdes die hoogstwaarschijnlijk vervangen zal worden, de scouts hebben al een keeper gevonden, een keeper met al veel ervaring zoals Rijkaard eiste. Maar jij zal vast niet weten wie dat is.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Henk Timmer?:+

16. Dioxic

Dioxic Guest

Lol :B, Dida

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee dat is een topkeeper :emo:

dan werk je je zwakste schakel weg door een zwakke schakel van Ac Milan over te nemen?

iedereen loopt wel te schreeuwen over aankopen maar zolang ik en anderen geen bron zien geloven we vrij weinig

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tsja.. bij het woord topkeeper denk ik nog eerder aan Gomes, Buffon of Cech dan aan Dida. Hij keept niet erg sterk meer, en is zoals killaz zegt de zwakke schakel bij milan.

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk meer naar Eurosport.com, Ferguson zou C.ronaldo niet los laten. Maar dat zei hij ook voor Beckham . C.ronaldo wou zijn carriere eindigen bij een Spaanse club, na Sporting wou hij naar Real, maar Real wou hem niet. Dus hier zijn 2e kans(c.ronaldo vindt dat de beste clubs uit Spanje komt, en zou liever naar Real dan Barca). En Kaka zou in 2007 ac milan waarschijnlijk verlaten, waarschijnlijk voor Real omdat daar meerdere Braziliaanse spelers zijn dan andere clubs die ook in hem intresse hebben. Staat allemaal op Eurosport.com een tijdje geleden terug.

EDIT: Real weet wanneer ze extra goed moeten spelen tegen grote clubs. Dus CL winnen zou kunnen dit jaar. En van Barca winnen zou ook kunnen zo als Oktober 2006 (Real madrid 2-0 Barca)

bron: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/10424/cristiano-ronaldo-wil-dolgraag-naar-real-madrid

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  20. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Die namen worden altijd al in verband met Real gebracht, en ik moet nog maar bezien of het ooit werkelijkheid wordt. Ik reken er persoonlijk niet al te veel op, en ik lig er eerlijk gezegd ook niet echt wakker van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina