[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    aflevering 18:
    ___
    >_< Peter met sylars snij methode!

x_x Mohinder

\~~/ Lindermans pot pie

^_^ <3 =|----- Hiro met zwaard

o_o Isaac spuit en verft zich zelf x_x
    Code:
    5/21/07 (Mo.)	9:00 PM	NBC	(#123) (Projected Date)
    5/14/07 (Mo.)	9:00 PM	NBC	(#122) (Projected Date)
    5/7/07 (Mo.)	9:00 PM	NBC	(#121) (Projected Date)
    4/30/07 (Mo.)	9:00 PM	NBC	(#120) (Projected Date)
    4/23/07 (Mo.)	9:00 PM	NBC	(#119) (Projected Date)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie, mijn broer is ep 1 t/m 17 aan het downloaden 8) Hoe lang is een episode want ik ga anders lekker marathon houden :9

3. Towel

Towel Guest

Net aflevering 18 gezien, wat een spektakel! Het wordt nu echt ontzettend spannend!

Ik verwacht dat peter zich al gelijk healt tijdens het snijden aangezien je alleen haar zag vallen en geen schedel. Daarom zal peter zn krachten niet kunnen worden overgenomen, en zal hij sylarde pan inhakken

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Damn, eerst een geweldige Prison Break aflevering, en nu dit.

@hierboven:
    Dat zou inderdaad heel goed kunnen gebeuren, ergens hoop ik het ook, maar ergens hoop ik van niet. Ik denk echter dat geen van beide echt dood zal gaan. Maar Peter heeft wel de superieure kracht, immers hoeft hij alleen maar in de buurt te zijn van iemand met een "gift" en Sylar iemand z'n pan moet opensnijden.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nee hij hoeft niet in de buurt te zijn van iemand, hij kan nu de "gift" overnemen door te denken aan die persoon. Iets wat hij dus had geleerd van die engelse man die onzichtbaar kon worden. Tenminste dat is wat ik er van snap :) Verder denk ik niet dat er een van bijde dood zal gaan, als sylar hier dood zou gaan is het verhaal grotendeels ten einde, ook zal Peter niet doodgaan omdat hij nog in een hoop visioenen zit die verder in de toekomst afspeelt. Wat mischien wel mogelijk is dat Peter nu de kracht van Sylar overneemt, en dat hij nu ook de koppen gaat open snijden. Want op het schilderij van Mendez zag je dat Mohinder zijn hoofd open was gesneden, tenminste ik dacht dat het Mohinder was. Kan ook Mendez zijn zoals Shcaap al typte :).

Verder doet Peter mij veel denken aan Keanu Reeves 8)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien krijgt hij nu zijn litteken!
    nah het is mendez, weet je nog dat Hiro naar de toekomst reisde en mendez dood zag liggen waarna dingetjes boem gingen doen?

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja hehe, maar voordat hij ook maar iemands kracht over kan nemen moet hij sowieso in de buurt zijn geweest, daarna is denken aan die persoon pas genoeg ;)

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ojah true true :cool:

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Aaaah al die spoilertags, I can't wait :) Nog ff een paar uurtjes wachten en dan kan ik meespoileren :)

Bedankt trouwens dat jullie ze in spoilertags zetten, kan er straks tenminste echt van genieten...

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind je best wel een dwaas dat je hier kijkt maar dat je het allemaal nog niet gezien hebt :D

11. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, kan de weerleiding niet weerstaan. Maar heb 'm zojuist gezien en hij was inderdaad fantastisch!

Wat ik echter niet snap, is dat Peter niet in de gaten had dat Syler in de buurt was. Hij neemt dan toch die powers over, dus zou hij bijvoorbeeld heel gevoelig voor geluid moeten zijn.....

Maar ik denk/hoop dat Peter van Syler wint, Peter kan immers healen en heeft ook nog wel een paar gaves die hij aanvallend kan gebruiken :)

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Peter kan toch niet weten dat Sylar in de buurt is, en dat Sylar de kracht heeft om alles te horen. Zolang hij die kennis niet heeft kan hij het ook niet overnemen?

13. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Dat wist hij van Claire ook niet, maar hij had wel in eens wel healing powers. Da's juist het probleem bij hem, hij krijgt elke keer nieuwe krachten als hij bij een nieuwe 'mutant' komt en kan die dan met veel moeite onder controle houden...

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het nu ook kijken, heb inmiddels tot 7 gekeken en vindt het een toffe serie. Ik vind het allemaal wel een beetje heel erg toevallig...

Bijvoorbeeld in 7 als die micah zijn vader bij dat auto ongeluk komt, dan komen ook precies hiro en die andere japanner. Of als ben zijn naam ff kwijt maar diegene wat kan vliegen, voor het eerst gaat vliegen en dan aankomt in dat restaurantje waar die Hiro ook zit:):

Maar voor de rest vind ik het een top serie en ga zeker verder kijken:b:

Edit: Weet eindelijk hoe je een spoiler gebruikt, jippie!

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je dat al vreemd vind, moet je misschien maar niet verder kijken.
    Die 'toevalligheden' kom je constant tegen in deze (geweldige) serie. :)

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begin deze serie ook al meer te waarderen. Die toevalligheden waar jullie het over hebben moest ik even aan wennen. Maar nu heb ik zo'n zin om de season finaly te gaan zien. Jammer van die break.

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer maarja, bij pb en lost gebeurt dat ook vaak maar hier viel het me gewoon op, ik zal er wel aan moeten wennen (zoals tha messenger al zegt:9 ), maar ik ga zeker verder kijken!:+

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    damn break tot 23april?? pfft

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, hij herinnert telkens alles en toen bij Claire herinnerde hij zich het niet maar hij zag het gewoon. Dus hoefde die het ook niet te herinneren. :+ Hij kon nog niet wat Sylar binnenkwam omdat hij nog nooit gezien had wat Sylar kon. Je moet eerst iets kunnen zien voordat je het kunt herinneren. :+ Diep.. 8)

20. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, heel diep ja :)

Deel Deze Pagina