Damn, als ik zo de pagina's bekijk, kan ik maar één ding zeggen. Macdennis, je bent echt een triestig jongetje. Waar jij je mee bezig houdt, holy crap dude?
Als een xbox 360 game gemiddeld 83 krijgt, vind je het een zeer goed spel(geheugen opfrissen: Ik zei eens dat tony hawk maar een middelmatige game is(wat misschien fout was van me, ik baseerde me toen even op 1 review). Jij bent in volle aanval gegaan tegen mij, met de argumenten dat 83 gemiddeld meer dan gemiddeld is,... noem maar op. Dat was een hele tijd terug in het vs gedeelte). Nu ben je zoveel pagina aan het ijlen over een exclusieve ps3 game waarvan de meningen een klein beetje verschillen, maar de game krijgt tot nu toe gemiddeld 85. Jij kan wel een man zijn die veel met argumenten komt en noem maar op(anuwel je precies je zelf suf zoekt soms, want soms kom je met van die vage shitbronnen, maja swat), maar als het xbox 360 is of ps3, dan reageer je toch heel anders met het éne dan het andere.
@En wat ik persoonlijk bullshit vind, is dat gezever over die hype. Als het een game van Sony is, is het hype. Maar geloof mij, gears of war is 10x zo fel gyhypt als motorstorm he. Maar is dat een slecht ding, nee, zeker niet. Maar is dat een slecht ding met ps3, ja, zo komt het hier toch over. Schandalig...
En dan zeggen(@Xwon,...) dat de hype ook zo groot is door het filmpje van E3 2005. Mmmm,denk ik toch niet hoor. Ik denk dat ze eerder door dat filmpje meer slechte kritiek hebben. Ze hebben de lat veel te hoog gelegd(anuwel heavenly sword er precies zoals in 2005 uitziet). En dat komt niet veel ten goede met hype. Natuurlijk gaat men wel hypen, maar in begin 2006 was er zelfs helemaal geen hype meer rondom motorstorm. Maar nu hebben ze die hype terug gecreërd door een goed spel af te leveren. Door toch behoorlijk wat waar te maken. En door waarschijnlijk het mooiste launchgame te hebben.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2007