1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. Cybercon

Cybercon Guest

Huhm ik kan me nog sterk herinneren dat ik Gears of War na 6 uren alweer de kast in heb gedaan :emo:

Maar goed we praten hier over een titel van MS, dan is er natuurlijk weer alle lof voor hun.

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoelde slechte inhoud als in m'n vorige post, excuses.

Dat was eigenlijk mijn vraag in 't algemeen. :) Is het een game met een mooie verpakking maar met een slechte inhoud omdat het voor een aantal reviewers tegenvalt? Of omdat het voor iemand -de gamer- persoonlijk tekort komt? Dus wordt er een mening gebaseerd aan de hand van persoonlijke criteria of op dat van een ander?

Door deze reactie op mijn vraagstelling kreeg ik de indruk dat jij je mening baseerde op de mening(en) van reviewers.

Ben ik met je eens. We zien het nu ook op de PS3, maar op de andere consoles zien we het net zo goed terug. Een 5 tot 7 uur durende singleplayer is veels te kort. Valt ook niet te compenseren door een multiplayer mode imo.

Vind ik ook. :)

3. Cybercon

Cybercon Guest

Tuurlijk tuurlijk, je hebt volkomen gelijk. Maar hetgene waar ik mij zo aan irriteer is aan mensen die dit soort threads alleen maar komen bezoeken om te proveceren. Het meest lachwekkende is dan dat ze hun console (de Xbox 360 dus) de hemel in prijzen terwijl ze niet eens 10 uren op hun console hebben gespeeld. Dan zet je jezelf wel erg voor schut. Maar goed vanaf nu weet ik ongeveer hoe dit soort mensen in elkaar steken en hoef ik straks dan ook niet op te kijken van hun reacties :b:

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2007
  4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    waarom koop je dan een ps3....
    koop dan een 360 he zal je goedkoper uitkomen =(

5. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is on-line gamen niet aan jouw besteed, Motorstorm is dan niet je titel.

Nee, jij praat over GOW. Wij praten hier over Motorstorm, heb je daar ook nog iets zinnigs over te melden? Altijd maar die vergelijkingen met GOW, dat weten we nu onderhand wel.

p.s. met betrekking tot irritatie, we hebben hier een heel handige negeerfunctie.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij zijn wij hier in discussie met jou en niet met de reviewers van verschillende websites. Je blijft je altijd maar vastklampen aan meningen van reviewers.

Uit de review van IGN:

Dat zijn voor mij persoonlijk 2 redenen waarom ik het beperktere aantal tracks wat minder erg vind. Binnen de tracks zijn meerdere routes die je kunt volgen en je moet de tracks als het ware helemaal meesteren om te overwinnen. Daar gaat voor mij persoonlijk best wel wat uurtjes inzitten. Vind het best wel een uitdaging om die tracks helemaal te beheersen met de verschillende voertuigen. Beetje hetzelfde als bij een fightinggame om de tricks van een character helemaal te meesteren. Vind ik wel tof. :)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  7. Cybercon

Cybercon Guest

Yeah right, jij hebt het hier over dat je zo door de singleplayer van Motorstorm heen bent. Daarop geef ik mijn antwoord dat Gears of War binnen 6 uur er alweer op zit. Dus wat is nou jouw punt? Dat het spel een multiplayer heeft weet ik in vredesnaam ook wel, maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat de spellen zich tegenwoordig alleen maar op de multiplayer richten. Een spijtige zaak, want een krachtige singleplayer is voor mij toch wel een pre. En dan heb ik het over shooters, adventures, rpg's etc. etc. Voor een off-road racer als Motorstorm vind ik dat persoonlijk niet zo noodzakelijk, omdat het spel een sterke multiplayer in huis heeft.

En wat betreft jouw tip breng je me nu wel op een idee :thumbs:

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de volgende zaken zijn de mening van een reviewer?

- Maar 8 tracks
    - Maar 1 enkele single player mode
    - Geen splitscreen
    - Geen LAN optie
    - Trage laadtijden
    - Geen vrijheid om zelf een wagen te kiezen
    - Geen 'first person' mode bij sommige voertuigen
    - Maar 1 geografisch gebied
    - Geen weerseffecten

Dat zijn geen meningen, dat zijn simpele feiten die je ook als tekortkomingen zou kunnen beschouwen.

Precies, jij persoonlijk vindt dat niet zo belangrijk. Maar er zijn massa's mensen die het in dit genre wel belangrijk vinden.

9. JeePee

JeePee Guest

- Maar 8 tracks - PGR3 heeft maar 5 tracks
    - Maar 1 enkele single player mode - PGR3 heb je in 6 uur op het moeilijkste niveau uit
    - Geen splitscreen - Teh brak bij PGR3
    - Geen LAN optie - 0,01% heeft hier last van
    - Trage laadtijden - Zie PGR3
    - Geen vrijheid om zelf een wagen te kiezen - ??
    - Geen weerseffecten - Zie PGR3

PGR3 was volgens jou best wel een topgame toch? Compleet niet overhyped? Ok :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik sluit me hier volledig bij aan.

Met daarin verschillende parcoursen voor de verschillende voertuigen.

Dat is een punt wat ik wel een gemiste kans vind. Een timetrail had best gemogen, maar ik zal me best wel een tijdje vermaken met deze mode.

Ik vind MotorStorm niet geschikt als splitscreen game. Bij de game moet je elk steentje en elk kuiltje goed kunnen zien. In een splitscreen mode gaat een groot deel van deze details verloren.

Hecht ik geen waarde aan, aangezien er een online mode is.

Dat heb ik zelf niet zo ondervonden. Ook in filmpjes die ik heb gezien vind ik het wel meevallen. Het is niet veel extremer dan ik gewend ben in ieder geval.

Tja, aan de ene kant wel aan de andere kant niet. Vind het persoonlijk niet heel erg, omdat de verschillende voertuigen mij allemaal gaaf lijken. Wel jammer als je een echte voorkeur hebt.

Vind ik geen gemis. Vind het veel gaver om het in third person te zien en alle modder op te zien spatten en om te zien hoe je voertuig reageert op de omgeving.

Vind de tracks er allemaal verschillend genoeg uitzien om het voor mij interessant te houden.

Tja, leuk als het erin zit, maar voor mij geen tekortkoming. Doet bij mij niks af aan de speelervaring.

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Maar dat is nu juist het probleem.. de game heeft geen sterke multiplayer want het is allemaal slecht uit gewerkt. :{

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft PGR3 met deze discussie te maken? Gaat er iemand nog inhoudelijk reageren op de reviews of blijven we knullige vergelijkingen trekken met games die zich reeds hebben bewezen bij het grote publiek? En nee, ik heb mijn mening niet gegeven over PGR3, dit overzicht zegt genoeg: http://www.gamerankings.com/htmlpages4/927245.asp

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waarom heeft een game zoals PGR3 zich bewezen bij het grote publiek dan?
    Vergelijkingen komen omdat je een aantal punten aangeeft over MotorStorm wat jij geen goede punten vind, terwijl er op de 360 ook racinggames zijn bij welke dit ontbreken of in gebreke zijn.

PGR3: 88 / Based On 93 Media Outlets
    MotorStorm: 85 / Based On 18 Media Outlets

Vind het verschil wel meevallen, zeker als je kijkt naar op hoeveel reviews het gebaseerd is. Het zijn gewoon beide goede games, die allebei net een paar zaken missen om de ervaring compleet te maken. Zijn de games daarom slecht? Wel als je extreem veel waarde hecht aan de missende dingen, zoniet dan beleef je aan beide games veel plezier.

Kijk, we weten nu onderhand wel dat je het niet zo hebt op de PS3 en alles wat ermee te maken heeft en dat is je goed recht. Je hebt inmiddels wel duidelijk gemaakt dat je MotorStorm compleet overhyped en slecht vind. Is het daarom nodig om daar constant pagina na pagina je gal over te spuwen? Jij blijft bij jou standpunt en anderen blijven bij hun standpunt. De discussie is dan eindeloos en op den duur vervelend.

14. Cybercon

Cybercon Guest

En weer flinkt ie het om de rankings met elkaar te gaan vergelijken terwijl Motorstorm nog maar 18 recensies heeft gekregen. Dennis leert het ook nooit he =(

15. JeePee

JeePee Guest

Aangezien jij motorstorm telkens weer op dezelfde punten naar beneden haalt laat ik zien dat PGR3 daar ook zeker niet aan voldoet (en ik meen me te herinneren dat jij PGR3 wel een goede titel vond) en dat terwijl PGR3, die dus op dezelfde punten tekort komt, aardig geliefd is bij het grote publiek. Maar nogmaals, vind je PGR3 goed? of kom je weer met een of andere recensie waardoor het lijkt alsof je zelf geen mening hebt?

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Motorstorm is voor de eerste PS 3 bezitters gewoon een must have als je into racing bent.
    Is de game gehypt.... Zekers te weten en dat allemaal dankzij het "ingame filmpje" van E3 2005. Net zoals Killzone 2 hierdoor ook reeds gehypt is...

De reviews zijn iets minder hoog dan de gemiddelde PS 3 eigenaar had willen zien aangezien het als een killer app. is aangekondigt door Sony.
    Maakt dit de game slecht? Nee natuurlijk niet. Iedeen zal er een leuke tijd mee hebben als het goed is maar ik denk wel dat we ervan uit kunnen gaan dat de game over een jaar niet meer is geweest dan een leuke/goede launch game en niet meer dan dat.

Reviews zijn handig om je te helpen een keuze te maken maar moeten nooit leidend zijn in je aankoop.

Je geeft aan dat je net een dag op het forum aanwezig bent....
    Misschien aardiger als je je dan wat bescheiden opstelt ipv meteen een XBW VIP zn hielen te gaan likken....

17. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit mij geheel aan bij deze wijze woorden van Xwon. We zullen zien wat het grote publiek over deze titel te zeggen heeft als deze de komende dagen in de winkel verschijnt. En over PGR3, ik heb mij daar prima mee vermaakt maar aangezien ik een casual gamer ben en jij JeePee een ultra hardcore race fanaat zullen wij het toch nooit eens zijn. GT3 was voor mij de reden om bij de launch een PS2 aan te schaffen, waar blijft die PS3 titel?

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, als ik zo de pagina's bekijk, kan ik maar één ding zeggen. Macdennis, je bent echt een triestig jongetje. Waar jij je mee bezig houdt, holy crap dude?
    Als een xbox 360 game gemiddeld 83 krijgt, vind je het een zeer goed spel(geheugen opfrissen: Ik zei eens dat tony hawk maar een middelmatige game is(wat misschien fout was van me, ik baseerde me toen even op 1 review). Jij bent in volle aanval gegaan tegen mij, met de argumenten dat 83 gemiddeld meer dan gemiddeld is,... noem maar op. Dat was een hele tijd terug in het vs gedeelte). Nu ben je zoveel pagina aan het ijlen over een exclusieve ps3 game waarvan de meningen een klein beetje verschillen, maar de game krijgt tot nu toe gemiddeld 85. Jij kan wel een man zijn die veel met argumenten komt en noem maar op(anuwel je precies je zelf suf zoekt soms, want soms kom je met van die vage shitbronnen, maja swat), maar als het xbox 360 is of ps3, dan reageer je toch heel anders met het éne dan het andere.
    @En wat ik persoonlijk bullshit vind, is dat gezever over die hype. Als het een game van Sony is, is het hype. Maar geloof mij, gears of war is 10x zo fel gyhypt als motorstorm he. Maar is dat een slecht ding, nee, zeker niet. Maar is dat een slecht ding met ps3, ja, zo komt het hier toch over. Schandalig...
    En dan zeggen(@Xwon,...) dat de hype ook zo groot is door het filmpje van E3 2005. Mmmm,denk ik toch niet hoor. Ik denk dat ze eerder door dat filmpje meer slechte kritiek hebben. Ze hebben de lat veel te hoog gelegd(anuwel heavenly sword er precies zoals in 2005 uitziet). En dat komt niet veel ten goede met hype. Natuurlijk gaat men wel hypen, maar in begin 2006 was er zelfs helemaal geen hype meer rondom motorstorm. Maar nu hebben ze die hype terug gecreërd door een goed spel af te leveren. Door toch behoorlijk wat waar te maken. En door waarschijnlijk het mooiste launchgame te hebben.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wederom denkt je teveel ipv dat je de feiten checkt:
    Ik zal het maar weer doen voor je (voor de zoveelste keer....)
    Phil Harrison talks about MotorStorm
    The off-road racer MotorStorm has gotten more than its fair share of hype and build-up, but Sony's Phil Harrison doesn't seem to want to back down from the game. He cites it to be the (cringing as I type the awful phrase) "killer app" for the PS3 -- truly representing what people expect out of a next-gen game. In relation to the E3 2005 video, Phil says that you "actually get a better experience in the game - more cars on screen, more physics, more dynamics than we ever did in the visualisation..." While there is less mud in the final game, who really wants a gigantic slap of mud on your screen, rendering the game nearly impossible to play?

Maar goed, wat jij DENKT is de waarheid zoals je het probeert over te laten komen terwijl de uitspraken van Sony FEITEN zijn...... 8)

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De afgelopen pagina ging werkelijk helemaal nergens meer over. Persoonlijke aanvallen, fanboy reacties, beledigingen over en weer enz... Ik begin het nu een beetje zat te worden. De laatste berichten heb ik verwijderd.

Laat ik van de gelegenheid maar gebruik maken om iedereen te herinneren aan de huisregels die gelden in dit subforum.

Deze keer laat ik het bij een algemene waarschuwing. Dus nu het vriendelijke verzoek om op een normale, gezellige manier inhoudelijk over het spel MotorStorm verder te discussiëren.

Deel Deze Pagina