De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

Ik geef je helemaal gelijk, mensen moeten niet naar deze situatie kijken met het idee van "oh italiaans voetbal, arbitersschandaal?". Navarro was ontzettend laf om even in te rennen Burdisso een stoot te geven en dan weer wegrennen, wat Cordoba en Cruz daar deden was gewoon logisch, ze komen op voor hen ploeggenoten.

Mancini heeft dan helemaal gelijk met zijn woorden over Navarro maar ook over zijn eigen ploeg, gelukkig heeft Navarro nog zijn excuses aangeboden maar veel veranderen zal het niet. Jammer van Valencia ik had dat echt niet verwacht, had ze altijd wel positief gezien.

2. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat supporters het hart van de club zijn. :{

3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg niet, nee. *)

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Praat jij ook niet over 'we' als je over ajax praat.. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben!

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Das tog normaal dat je we zegt...maja...=(

Ben benieuwd naar psv, hopelijk wordt het een leuke wedstrijd :)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kieft vond trouwens dat die ophef overdreven was. Bij voetbal hoort immers emotie zei hij droogjes. Ook na het zien van de beelden vond hij het allemaal niet zo raar. Beetje vreemde dude die gast, ik vond het niet echt normaal. Die provecerende Spanjaarden waren verschrikkelijk, Inter kan er zelf trouwens ook wel wat van hoor, maar dit was wel heel erg. En die wisselspeler die een klap uitdeelde had ik ook graag doormidden geschopt als ik ploeggenoot was van het slachtoffer. Jammer dat Cruz hem mistte, het was een mooie sliding.

7. Dioxic

Dioxic Guest

Hij heeft wel gelijk naar mijn mening, de spelers van Barça zijn lui aan het worden.

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    in 16 seconden heeft bayern al gescoord tegen Real... Als Real geen doelpunt maakt eindigt het als Barca................................:'-( =( |:- :{ :confused: :'-(

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  9. gow_rulez

gow_rulez Guest

hehe mooi mooi.. kut real achter

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahahaha,mooi zo,zo'n snelle goal maken is gewoonweg prachtig.
    Je moet je eens in de plaats van die trainer van real stellen.
    Die heeft deze week ongetwijfeld uren bezig geweest met de voorbereiding van zijn tacktisch plannetje,alle spelers van real er nog eens extra op gewezen wie waar moet zijn in bepaalde situaties en wat die speler dan op dat moment te doen heeft.Die 0-0 is heilig wéét je, gewoon 90 minuten uithouden....
    En na amper 10 seconden ligt dat hele tacktisch plannetje al in de vuilbak, of hoe mooi voetbal op dat moment kan zijn....
    En hoe die trainer daar nu momenteel voor jan lul aan de zijlijn rondloopt, prachtig gewoon......

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Exactomundo. Ik had altijd een zwak voor Valencia. Ook door de vele ontmoetingen tussen Inter en Valencia wat altijd ontiegelijk spannende wedstrijden waren. Ook nu, maar dit liep totaal verkeerd af. Wat Inter deed als reactie op die klap van Navarro is ook niet goed te praten maar in die situatie had ik exact hetzelfde gedaan als Cruz, Codroba en Maicon.

Madrid 1-0 achter na 10 seconden :{ Hopelijk scoren ze nog wel. Toch wel liever Madrid dan Bayern...

Ah kijk. Hier ken ik je dus van ;) Ik ben die gast die je dacht te kennen bij Gears Of War op Live :D 'BoSean' is m'n gamertag.

Je hebt helemaal gelijk trouwens.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  12. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Supergoed, eerst Barca eruit, en nu moet Real er nog uit flikkeren. Tenminste niet meer zo voorspelbaar. Real kan ik echt niet uitstaan met die kut Guti.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Go alex....

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kan leuk avondje worden. Misschien wel penanties bij PSV, en mooie wedstrijd bij Bayeren:)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Alex :D

16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    goaaaaaaaaaaaaaaaal!!! alex.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Krijg nou tieten, het lukt zo ook nog:eek:

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Prachtig doelpunt.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tegen wie moeten ze nu dan? Wordt dat nog geloot?

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    PSV YAHOOOOO!! en wat een mooi moment voor Alex, kon wel janken toen hij hem erin kopte!!! meesterlijk!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina