De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ajacieden geven vaak toe dat ze slecht hebben gespeeld. Het ligt altijd aan de scheidsrechter, de tegenstander of aan een andere factor.

PSV heeft gewoon gedaan waar ze goed in zijn. Hulde, ik hoop ook voor ze dat ze Alex en Gomez kunnen houden.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het ligt meestal aan de tegenstander;)

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    is ook zo, geef ik toe, maar hij is gewoon een zeikert!

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tuurlijk niet. Ik gun het PSV zeker om door te gaan naar de kwartfinale, maar niet op zo'n verdedigende manier. Er stonden werkelijk negen man in het strafschopgebied, maar waarschijnlijk heb jij niet zoveel verstand van voetbal en kun je alleen maar dingen roepen. Ik hou van aanvallend voetbal en daarom zou ik voor Arsenal kiezen als de ploeg die door zou moeten gaan. Een zeikerd is iemand die alleen maar dingen roept die nergens over gaan en ik probeer iets duidelijk te maken wat jij niet snapt, sorry.

Alex scoorde een eigen goal en dat was echt zonde, omdat hij de hele wedstrijd hard werkte en dan moet hij net diegene zijn die een eigen goal maakt. Gelukkig scoorde hij er nog eentje bij Arsenal en voor hem als individu was dat zeker verdiend.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2007
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, de beste ploeg gaat door. Dus in dit geval klopt het niet wat je zegt. ;)

Wederom fout. Als het 1-0 in Eindhoven was en nu is het 1-1 moet PSV daar gewoon staan. Verdedigend spelen is gewoon een tactiek die veel ploegen toepassen tegen een (op papier) sterkere tegenstander. En als de tactiek werkt heb je het gewoon goed gedaan. PSV staat er dus verdiend omdat zij 2 x hebben gescoord en Arsenal slechts 1 x . Dat is voetbal. ^^

Nadeel is wel dat wedstrijden op die manier (in dit geval het 1e uur d8 ik) niet om aan te zien zijn. Maar daar zul je geen PSV fan over horen klagen :+

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat bedoel ik en voor de rest heb je inderdaad gelijk. Het is inderdaad een goede tactiek, maar ik had meer van die wedstrijd verwacht. PSV en Arsenal zijn namelijk niet de minste ploegen, hè :thumbs:

7. basovich

basovich Guest

psv speelt in de competitie echt brak, ze denken eigenlijk dat de overwinningen allemaal vanzelf komt, zie NAC en die periode dat ze 2 wedstrijden heel slecht speelde. In de CL zie je ze gewoon echt gaan voor een prijs en dat mis ik eigenlijk in de eredivisie!
    en zeg nou eens eerlijk, Arsenal hoe vaak schoten ze nou op goal?? 4 of 5 keer, de rest werd allemaal geblokt door de verdediging of ging er allemaal langs. PSV speelde gewoon erg verdedigend, en terecht!! ze stonden 1-0 voor. Arsenal was dreigend maar ze hebben in die 2 wedstrijden geen een x gescoord tegen psv.

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat is jammer, maar PSV staat op het moment wel erg ver voor op Ajax. Ik denk dat ze zich nu vooral richten op de Champions League, denk je niet?

9. basovich

basovich Guest

jups, en terecht..ze hebben de competitie eigenlijk al een beetje gewonnen. nouja hopen dat vrijdag een makkelijke tegenstander komt. Milan zou leuk zijn voor de revanche:)..

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik geloof dat ze met 3-1 wonnen van AC Milan en nog niet doorgingen. Dat was wel echt lullig, maar wel een leuke wedstrijd. Cocu maakte het nog spannend met die goal.

11. basovich

basovich Guest

idd, baalde echt bij die wedstrijd :x .. kut v Bommel:9..hij liet ambrosini lopen die hem bij de 1e paal erin kopte

12. Dioxic

Dioxic Guest

Hoeveel won Milan thuis van PSV dan ook alweer, 4-0 of zo? Of het was tegen Fenerbahçe, Shevchenko tikte er in ieder geval heel veel in. Hopelijk doet Martins dat ook vanavond

13. basovich

basovich Guest

welke wedstrijd heb jij gekeken :emo:..dat was iets van 2-0 ofzo, in de laatste minuut kwam die 2-0 nog..anders zouden ze thuis toch niet met 2-0 genoeg hebben aan een verlenging, toen werd het 2-1 en toen 3-1 en toen moest er nog een maar dat gebeurde niet!

14. Dioxic

Dioxic Guest

Ik had mijn post al geedit, typ met je ogen open. Daarna werd het iets van 0-5 voor Lyon lol, dat weet ik nog wel zeker

15. basco

basco Guest

En wederom op z'n italiaans gewonnen, nou gefeliciteerd. Ik hekel ook dat commentaar na de wedstrijd, '' PSV speelde een perfecte wedstrijd blablabla'. Ze hebben twee kansen gekregen! En wanneer wordt die Cocu nou eens uit het elftal geknikkerd. Die kerel heeft het loopvermogen van een schaap en een startsnelheid van een tractor. Ik kon hem gister niet op een goede pass betrappen, en dan is hij gewoon compleet nutteloos. Het was echt niet onverdiend geweest als Arsenal gewoon ruim door was geweest.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

idd dat was echt te vet, dan hoop ik dat ik er weer bij kan zijn. Vorige keer was zo vet in het stadion, MILAN MILAN WHO THE FACK IS MILAN. Wat waren ze toen stil :) dikke own :D

17. Dioxic

Dioxic Guest

Ja inderdaad, ik irriteerde me echt aan die commentator, ik heb het liefst een neutrale commentator en deze kerel bakte er niks van. Irritante opmerkingen altijd dat PSV perfect verdedigd heeft en al. Barça en Liverpool was wel prettig om naar te kijken en luisteren.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    wat is er mis met de verdediging dan?

Arsenal voetbalde goed, toch maar 5 schoten op goal en 1 doelpunt, zegt genoeg lijkt me.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Noem jij nou serieus, de beste voetballer van PSV, een schaap? Man, je moet eens opletten, stel je eens voor he, PSV doet het onmogelijke, en wint de CL, dan kan je er donder op zeggen, dat meneer Cocu stopt. Alex gaat van de zomer naar Chelsea, Koné wordt wss wel verkocht, van Gomes kan ik me niet voorstellen dat ie nog een seizoen hier blijft, die kan overal terecht.. Dan wordt het pas écht moeilijk voor PSV.. Ze hebben het elke keer kunnen opvangen, maar zonder zulke spelers, gaat het héél moeilijk worden.. Had ik het gister nog met iemand over..

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

volgens mij werkt dat bij elk team zo, als ze geen goede spelers hebben dan is de club minder. Wat wil je daar mee zeggen dan. Als Ajax alle topspelers kwijt is dan zijn zo ook nergens , en zo is het met elke ploeg. Daar koop je spelers voor terug als ze weg zijn, ze zijn er toch ook gekomen bij PSV, zo komen er ook weer vervangers. Of dacht je dat spelers bij PSV aan een braambes struik gegroeid zijn, en toen ze rijp waren op het veld zijn gelegd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina