De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een woordspeling tussen 'cult' en 'kut' is lekker volwassen. :emo:

(Bovendien meende ik het nog ook, want ik wist toen ik dat type al dat er een grapjas zou zijn die dat zou zeggen.)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, dat was gewoon een slecht grapje en een giga inkopper natuurlijk.

Om dan te gaan roepen: nee, 'jij bent kut' als een klein kind zegt wel genoeg over jou :)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  3. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei alleen dat je onorigineel was. Sorry, ik moet nu gaan, want ik moet m'n huiswerk voor begrijpend lezen nog maken, anders wordt de juf boos.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, genoeg geleuter inderdaad...

Vanavond Newcastle - AZ.

Voorspelling 1-3 :) :thumbs:

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk 1-2, gun het AZ wel en ze verdienen het wel, vind dat ze tot nu toe goed voetbal hebben laten zien en dat ze er voor bleven gaan, alleen jammer van de coach.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik gun het iedere Nederlandse ploeg in Europa maar AZ steelt iedere keer een klein beetje m'n hart als ze weer zo brutaal voetballen tegen topclubs :thumbs:

Ajacied blijf ik altijd maar AZ vind ik heerlijk om naar te kijken.

En van Gaal mag dan een arrogante zak zijn, het is wel een toptrainer.

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze thread en die andere voetbalthread?

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik gun het idd ook elke nederlandse ploeg maar az al helemaal omdat ze gewoon leuk voetballen. Van Gaal is idd een goede trainer maar veeeeels te arrogant....

Verschil tussen de threads is er steeds minder :)

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij ooit buiten de 16m gebied gescoord? Ooit langs 2 spelers gegaan, ofzo?

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben niet de enige!! \o/
    Ik heb nistelrooy nooit een egt goede speler gevonden, bijna al zijn doelpunten bestaan wel uit inkoppertjes of penalty's...
    Goed om te horen dat er meer zijn die er zo over denken :)

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, als je jaren achter elkaar 20-25 doelpunten maakt in de Premiership maakt het toch niet uit hoe je het doet. Dan is het geen toeval meer en is dat je kwaliteit. 'Is hij ooit langs twee spelers gegaan ofzo?' Wat is dat nou weer voor vraag. Een spits is alleen goed als ie een mannetje uit kan spelen? 'Inkoppertjes en intikkertjes', ze tellen allemaal voor één hoor, als het zo makkelijk is zou elke spits er zoveel moeten kunnen maken.

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat hij weet wat die moet doen als er spelers voor de doel staan, LANGSKOMEN. Dat kan Rooney, Ronaldo, Eto'o. Maar V.nistelrooy kan dat NIET, accepteer dat nou maar. En een spits zijn is niet alleen intikken als er geen verdedigers voor hem staan. Als er wel spelers voor je staan, moet je langskomen om te scoren en dat kan hij gewoon niet...

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind v. Nistelrooy ook echt bagger, wat mij betreft hoort hij ook niet thuis op een voetbalveld.
    Dat vind ik zo'n stomme mentaliteit 'zolang je maar scoort en wint', het gaat mij erom dat ik mooi voetbal te zien krijg en V. Nistelrooy die weer eens een bal naar binnen duwt omdat hij de bal tegen zijn dij ofzo krijgt vind ik nou echt mooi voetbal.

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij dat type speler helemaal niet is. Vrijlopen gaat ook niet vanzelf. Kijk toch eens naar zijn goal tegen Bayern, twee weken terug. Daar is echt wel wat talent voor nodig, hoor. Vier goals tegen Osasuna; daar zit dan wel een aanvalsplan achter met Raúl en Sergio Ramos, maar dat hij er vier in 1 wedstrijd maakt is echt geen toeval. Zijn enige probleem is dat hij nog niet consistent genoeg is. Soms scoort hij heel lang niet, en dan opeens weer een hat-trick. Zo heb je ook bijvoorbeeld Inzaghi, of noem ze maar op. Inpissertjes moeten altijd nog wel over de lijn, voordat ze tellen.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen en wat zinnigs terugtypen is lastig, hé? Ik heb niet gezegd dat dat z'n kwaliteit is. Een goal telt niet alleen als je eerst een man voorbij gaat. Op de goede plek zijn, attent zijn, goede eerste balcontact, op het randje staan, het hoort allemaal bij z'n spel en dat gaat niet vanzelf. 'En een spits zijn is niet alleen intikken als er geen verdedigers voor hem staan'. Dus je beweert dat de goals die hij maakt weggevertjes zijn en een fout van de verdediging? Dat ie jarenlang, bij PSV en Man U alleen maar ballen heeft ingetikt die toevallig voor z'n voeten kwamen, dat iedereen die goals had gemaakt?

Van Nistelrooy bagger, het wordt steeds gekker. Hij hoort niet thuis op een voetbalveld en alleen mooi voetbal telt. Echt onzin. Zoals Tediz zegt, die goal tegen Bayern twee weken geleden is gewoon een goed spitsendoelpunt waarvoor je over bepaalde kwaliteiten moet beschikken.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Kut AZ al achter! :mad:

16. Dioxic

Dioxic Guest

Niet zo cynisch doen dude, Van the Man scoort tenminste en dat deed Ronaldo niet eens. Wees blij voor hem dat die zelfs nog kan intikken ook al is dat zijn enige specialiteit. Ik kan zoveel wedstrijden opnoemen van Real opnoemen waar Ruud als enige gescoord heeft, en zelfs eentje waar hij 4 had gescoord, of sterker nog, de beslissende goal heeft gemaakt. Ben je niet blij voor je club?

Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2007
  17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    2-0....:'-(

3-0!!! :mad::mad::mad::'-(

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  18. Dioxic

Dioxic Guest

Hahahahah wreeedd 3-0 nu al, die laatste goal van Obafemi Martins _O_ Speelde 3 verdedigers uit en tikt hem vervolgens geweldig in

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hou op, man! :+

20. Dioxic

Dioxic Guest

3-1 Arveladze

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina