Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is deze game een beetje aan te raden als je puur voor singleplayer gaat?
     
  2. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    de singleplayer is vrij kort, dat is het enigste wat ik kan zeggen.
     
  3. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem. Wel lekker de volle mep betaald...geen voucher voor wapen... snel gaan spelen maar om m'n frustatie weg te schieten 8)
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt de multiplayer dan (in uren)
     
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu al 15 tot 2o uur er op zitte zon beetje en vind het nog steeds vet
     
  6. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb graw2 vandaag gehaald en meteen nowhere gedownload. Ik moest alleen een wachtwoord intypen en ik kon hem downloaden.
    Bij mijn leeftijd stond dat ik 107 jaar was heb ik zeker verkeerd ingetyped.:+
     
  7. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Oudste man van Nederland hier op de site :D
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het aanteraden om naast een ander spel te spelen.
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind persoonlijk van wel
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    ?

    Sorry, deze snap ik even niet...
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    je kan elk spel toch naast andere games spelen :lol:
     
  12. basovich

    basovich Guest

    als je 2 tvs en X360s hebt wel, anders is het knap lastig..
     
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net GRAW (1) voor het eerst online gedaan en 't was super vet :thumbs: Tot mijn verbazing eindigde ik 2 van de 3 rondes bovenaan, terwijl ik absoluut geen 'hardcore' gamer ben en ik de console pas net bezit. Dit geeft wel ff aan hoe toegankelijk het spel is voor 'noobs' (ik dus) _0/. Ik heb wel fanatiek Ghost Recon op de pc gespeeld, misschien dat ik daar een beetje feeling aan over gehouden heb ofzo.
    Anyway is de multiplayer van GRAW 2 nog beter? Wat me opviel was dat je soldaat een stuk sneller beweegt dan in de singleplayer mode. Helaas waren de graphics wel een stuk minder mooi. Hoe zijn dit soort zaken geregeld in GRAW 2? Zullen veel GRAW spelers nu massal GRAW 2 gaan doen?
     
  14. sjoertje

    sjoertje Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik ff oftopic ga ,maar ik dacht dat hier wel GRAW(1) spelers zouden zitten.
    Nu ff het probleem

    Ik heb GR:AW maar weer eens uit de kast gehaal om deze op Veteran uit te spelen.
    Maar nu zit ik vast en ik weet niet wat te doen.
    In het level "bulldog"(dat je het convoi moet helpen)ben ik bij de tweede weg versperring.Als ik de twee mannen die daar staan neergeschoten heb, verdwijnt dat gele ding niet.Als ik dan dus verder loop "leave ik the battle zone".

    Heeft iemand die eerder gehad? of weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

    Alvast bedankt...
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Hihi goed zo...:thumbs:
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de MP van GRAW 2 weer niet zo goed. Het is qua opzet precies zoals deel 1. Je kunt weer niet schuilen en schieten om een hoekje zoals in de SP, en de spelers lopen idd veel sneller. Ook is het grafisch gewoon een stuk minder dan de SP, en dat is jammer en dom. Ik begrijp echt niet waarom de MP zo ontzettend veel moet verschillen van de SP, zowel grafisch als op gameplay gebied. Nee, de SP vind ik echt heel dope, maar die MP vind ik zwakjes. Precies hetzelfde als in deeltje 1.


    En Ubisoft kan niet komen met verhalen dat de MP grafisch en qua gameplay iets minder inhoudt heeft om het vloeiend te houden. Want als ik GoW online speel is er geen verschil in de gameplay en op grafisch gebied.

    Ik heb GRAW2 alleen maar voor de SP, want in de MP vind ik het echt te magertjes om mij tevreden te houden. Niet zozeer omdat er te weinig modes zijn, maar de gameplay is gewoon niet leuk genoeg online. En waarom kan ik niet co-up met een vriend het hele spel uitspelen? Die gare missies die je voorgeschotelt krijgt vind ik maar saai. Respawende vijandjes die uit het niets uit de grond ploppen dacht ik in 1988 al achter me te hebben gelaten.

    Ik vind de SP echt heel goed hoor, een heerlijke spelletje. Maar de MP verziekt de rest eigenlijk wel een beetje voor mij persoonlijk.
     
  17. sjoertje

    sjoertje Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt man,nu kan ik weer verder.
    nee ff zonder dollen, want ik baal er echt van
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik lees wel heel hele goede dingen over de co-op mode in een review van gamespot Hoe zit het met de graphics van de co-op mode, zijn deze á la SP of MP? Kun je hier wel dekking zoeken en blindfire doen etc.?

    Off-topic: Hoe doe je in blindfire in GRAW (1)?:eek: :emo:
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De graphics van de co-up mode zijn precies zoals die in de MP als je tegen anderen speelt. Minder dan de SP, beduidend minder zelfs. Wel mooier dan in GRAW 1. Je kunt geen dekking zoeken. Ik snap dus niet waarom mensen de co-up zo hoog inschatten. Ik vind het saai: zoek, laat ontploffen en ga naar de helicopter. Dat is saai en eentonig. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben bovenal teleurgesteld dat ik niet de SP kan spelen met 3 anderen online. Dat je dus gewoon zoals je zelf de SP speelt nu met 3 anderen deze online kunt voltooien ala GoW.

    Let wel, je kunt veel in de co-up mode, er zijn behoorlijk veel modes. Maar ik speel het liefst missions met vrienden en die vind ik gewoon ondermaats en saai. Waarom kun je niet gewoon dekking zoeken en vandaaruit schieten? Waarom moet het grafisch online zoveel minder zijn? Ik krijg een heel hoog PC-shooter gehalte gevoel van deze game online. Vroeger vond ik dat leuk, een game ala Ghost Recon of RB6 op de pc. Deze game lijkt ontzettend veel op GRAW 1, de SP is kort maar krachtig. Dat is voor mij genoeg, online speel ik gewoon lekker GoW.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is de MP en co-op inderdaad weer minder dan de single player... maar voor mij mag dat de pret niet drukken, dit was te verwachten aangezien ze weer een externe studio hadden die speciaal werkt aan de multiplayer sectie, ook een reden waarom er zoveel splinter cell en ghost recon games uitkomen in een korte periode. (ook splinter cell heeft een aparte studio voor MP).

    18 maps! wow, dat zijn er nogal wat, plus dat je sommige ook s'nachts kunt splelen, zou je in totaal op 26 variaties komen, plus 6 co-op maps, veel meer gear dan in GRAW1, veel meer opties, ziet er beter uit, loopt soepelder, en de maps staan veel meer tactiek toe, snipers plaatsen, flanken, land veroveren, etc..

    Ik ben meer dan tevreden tot dusver, het ziet er dan wel minder uit GOW in multiplayer, maar komop, dat zijn wel hele kleine maps, eigenlijk gewoon een arena met voorwerpen in het midden waar je achter kunt schuilen, dan kun je links of rechts gaan en dan houdt het wel op.. dat is ook 8 spelers max, en niet 16 in veel grotere maps.

    Ik kan me er wil in vinden hoor, het kon er denk ik wel wat beter uitzien dan nu, maar GOW is wel een extreem voorbeeld wat niet echt terecht is, het zou mooi zijn als het er uit zou zien als GRAW single player inderdaad... maar goed, gameplay eerst voor mij, dan de rest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina