De graphics van de co-up mode zijn precies zoals die in de MP als je tegen anderen speelt. Minder dan de SP, beduidend minder zelfs. Wel mooier dan in GRAW 1. Je kunt geen dekking zoeken. Ik snap dus niet waarom mensen de co-up zo hoog inschatten. Ik vind het saai: zoek, laat ontploffen en ga naar de helicopter. Dat is saai en eentonig. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben bovenal teleurgesteld dat ik niet de SP kan spelen met 3 anderen online. Dat je dus gewoon zoals je zelf de SP speelt nu met 3 anderen deze online kunt voltooien ala GoW.
Let wel, je kunt veel in de co-up mode, er zijn behoorlijk veel modes. Maar ik speel het liefst missions met vrienden en die vind ik gewoon ondermaats en saai. Waarom kun je niet gewoon dekking zoeken en vandaaruit schieten? Waarom moet het grafisch online zoveel minder zijn? Ik krijg een heel hoog PC-shooter gehalte gevoel van deze game online. Vroeger vond ik dat leuk, een game ala Ghost Recon of RB6 op de pc. Deze game lijkt ontzettend veel op GRAW 1, de SP is kort maar krachtig. Dat is voor mij genoeg, online speel ik gewoon lekker GoW.
Laatst bewerkt: 9 mrt 2007