De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik wel gecharmeert ben van Boukhari deze wedstrijd. Speelt uitstekend. :{

2. Dioxic

Dioxic Guest

:+

3. Dioxic

Dioxic Guest

gecharmeerd

4. basco

basco Guest

AZ één en al drama. Hier zie je maar weer hoe kansloos onze Mickey Mouse competitie is. Een topclub in NL tegen een grijze middenmoter in Engeland. Eindstand een lucky 4-2. Wat een geweldige speler die Martins. Wat een snelheid heeft die gozer, schitterend. Ik moet niet denken aan een sprintduel tussen Cocu en Martins.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De sarcasme druipt eraf dat de vloer doorweekt is:)

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een slechte wedstrijd van AZ.
    Wat ongelofelijk zonde, ze hadden echt veel beter gekund, ver onder hun kunnen gespeeld.
    En Boukhari had van Gaal gelijk al na de eerste helft moeten wisselen, wat een drama die speler, hij heeft volgens mij geen enkele bal goed geraakt.
    Tuurlijk ook wel mooie goals van Martins en andere spelers.
    Dit gaat heel erg moeilijk worden.

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en weer snap ik niks van de wissels. van gaal is laatste tijd een beetje in de war. 2-0 of 3-1 kan altijd nog als az volgende week tenminste wel in goede doen is. boukhari was weer huilen met de pet op.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  8. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat we zover zijn gekomen, maar vooral erg jammer dat het tegen zo'n zwakke tegenstander op zo'n knullige wijze verkeerd gaat. Toch weer een zwak optreden van van Gaal. Het stond gewoon niet goed, terwijl de opponent toch uitvoerig(?) gescout was. Er wordt nota bene geëindigt met Lens op links, terwijl Martens vroeg wordt gewisseld en Boukhari tot zes minuten voor tijd mag blijven aanmodderen. En met alle respect, maar wanneer je Martins op deze wijze laat bespelen door je defensie (vrij laten wanneer hij zich laat zakken, dat was meerdere keren het geval, niet alleen bij de vierde goal), dan ben je rijp voor de dwangbuis. De enige gele kaart was voor een totaal overbodige overtreding op het middenveld in plaats van voor een drievoudige, gestrekte Uruguayaanse kuitenbrekert. Als dat het geval is wanneer je een cruciale wedstrijd met 4-2 verliest, dan ben je misschien net een tikkeltje te lief.

dit vond ik wel een goede analyse. bron: cruz azul

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  9. mars15

mars15 Guest

az kan wel met 2-0 winnen volgende week.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Martins is en blijft geniaal...

Jammer voor AZ, had het niet verwacht. Ik zie ze in de thuiswedstrijd eerlijk gezegd ook niet de nul houden... Dan moeten ze dus minstens drie keer scoren. Is mogelijk maar zou een wonder zijn.

11. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    xbox3604life slaat de spijker op zn kop. De defensie had het idee dat Martins hun grootmoeder was en dat bleek uiteindelijk toch niet het geval. Poeslief afwachten is toch niet de manier om zo iemand te bestrijden blijkt..

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach er is tenminste nog hoop voor AZ. Bij 4-1 was het wel finito geweest. 2-0 is te doen.

13. Dioxic

Dioxic Guest

Grappenmaker, als Fenerbahce daar 2 kan scoren kan Newcastle dat zeker wel, vooral Martins. Wees niet zo naïef, AZ gaat hard onderuit. Martins hoeft maar 1 goal te scoren en AZ moet als een paard werken

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De defensie van Newcastle is middelmaat. Als Martins een off day heeft, dan kan het ook mis gaan. Martins scoorde vorig seizoen ook niet voor Inter tegen Ajax, terwijl Ajax toch zeker een van de zwakste defensies had dat seizoen. Dus...

Maar er is zeker nog veel werk te verrichten.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het is dat Martins zo snel is anders was hij imo ook niet meer dan een middelmatige spits (heb de wedstrijd van gisteren trouwens niet gezien)

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Niet als er gewonnen wordt van fc lutjebroek.

Daarnaast mogen supporters het woord `we` gebruiken, want zij hebben ook veel over voor de club. Iemand die Barcelona alleen van de tv kent en het over `we` heeft? Laat me niet lachen. ;)

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    En als Beckham niet zo'n geweldige traptechniek had was ie ook maar een middelmatige voetballer en als Pele niet zoveel doelpunten had gemaakt was ie ook niet als beste speler aller tijden gezien. Als, als, als...

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En jij bepaald of iemand een supporter is?:lol:

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach hij is wel altijd thuis en uit bij ons aller Ajax_O_

Maandag even kaartje halen voor wedstrijd tegen NAC. Waarschijnlijk een na laatste wedstrijd van het seizoen die ik zal bezoeken.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is inderdaad zo, en ik vind het ook tof dat hij zo fanatiek is. Alleen daar gaat het nu niet over;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina