1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik hier de jongste met mijn 13 jaar oud.
     
  2. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, na al die jaren misschien toch maar eens voorstellen.

    Nou uhmm,ben Robbie Antonie, ben over 30 minuten 17 en ben vaag.:cool:
    Voor de rest 4e VMBO-T, kaal(ja, ook daar als je dat moet weten:+ :): )
    M'n 360 is kapot dus die moet ik opsturen dus ga ik maar lekker vreemd met m'n Wii met Zelda!}:] 8)
    Verder...
    - Zijn jointjes geweldig(Skunk).
    - Is een Bong ook geweldig.:cool:
    - Bier is gewoon fantastisch.:cool:
    - En heb ik 3 katten!8)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beter laat dan nooit :9 ik heb ut een tijdje geleden ook pas gedaan xD.
     
  4. falco1001

    falco1001 samsung tv 100cm:D

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: ik ben gewoon falco:9 kan je aan mijn naam zien
    en ik heb een kat en een hond
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Kat + hond = :thumbs: _O_
    Kunnen zo geweldig zijn als ze met elkaar overweg kunnen.:emo: :)
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Een soortgenoot! \o/
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet nog zo een8)
    Victor? oke kan ermee door.
    SupahMaster? Hell no!
     
  8. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus Eman. Noem me maar dan ook zo ;)
    Ik ben 14.45 jaar oud, en probeer me op de hoogte te houden van de ICT. Ik ben dan ook geïntresseerd in PC's. Ben op zoek naar een sponsor voor een nieuw moederbord... iemand kandidaat?
    Verder heb ik nog niet zoveel games, maar daar komt langzaamaan verbetering in. ben dan ook nog maar een klein half jaar bezig met gamen. Het is begonnen met Battlefield 2...

    Als je nog vragen hebt, dan stel je ze gerust. Ik zal er bijna zeker op antwoorden!
     
  9. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    yo
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Zooo dat is wel handig om te weten :+
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Beter laat, dan nooit! :lol:

    Nou, hier ben ik dan... De enige echte, altijd gezellige Lethal AK47! Mijn echte naam is Wesley en ik ben geboren in 1984 te Rotterdam. In al die jaren ben ik vrij vaak verhuisd en woon nu weer vlak naast Rotterdam, namelijk in Barendrecht waar nu een directe tramverbinding is naar de stad die nooit slaapt Rotterdam en laat die tram nou net voor mij deur stoppen. Altijd handig!

    Ik heb vele interesses waaronder uiteraard computers, internet, (snelle) auto's, het vrouwelijk schoon, lekker eten, gamen en muziek. Gamen is er eigenlijk al met de paplepel ingegoten. Als kleine deugniet, had ik er al aardig wat speeluurtjes op zitten. Ik heb me toen vermaakt met consoles van Philips, Atari en uiteraard Nintendo. Later heb ik kennisgemaakt met Sony's PlayStation. Later toen ik hoorde dat de PlayStation 2 op de markt zou verschijnen heb ik deze als pre-order besteld en ik heb daarmee ook aardig wat uurtjes vol gemaakt, maar toen ik de Xbox in handen kreeg merkte ik pas wat ik al die tijd heb gemist. De Xbox werd voor mij de ultieme console en ik stapte in een compleet nieuwe wereld toen ik voor het eerst was verbonden met Xbox Live. In het begin heb ik dag en nacht gespeeld, omdat het zo'n geweldige ervaring was. Een van de games waar ik nog altijd groot fan ben is Burnout. Burnount 3: Takedown is voor mij nog altijd de beste game uit de Burnout reeks. Een groot fan ben ik ook van Halo en Splinter Cell. Op het officiële forum van Xbox.com ben ik ook een van de oude rotten. Het nieuwe forum is een flinke verbetering en het aantal nieuwe gebruikers is explosief toegenomen. Ik hoop dat het ook zo blijft en dat we er een gezellige community van (blijven) maken. Naast het gamen ben ik ook druk man met alles wat met computers te maken heeft. Dit omvat onderhoud (ook reparaties), upgrades, programmeren van softwaretoepassingen, netwerken en foto-/videobewerking. Maar ook het ontwerpen, programmeren van websites hoort daarbij. Zoals een aantal misschien wel weten heb ik ook een eigen website die helaas door tijdgebrek al een aardig tijd offline is, maar ik doe er alles aan deze weer online te krijgen met leuke, interessante content. Maar naast mijn website ben ik ook bezig met een aantal andere projecten die ik hopelijk dit jaar nog van de grond probeer te krijgen. Helaas neemt dit allemaal veel tijd in beslag en dit moet natuurlijk ook te combineren zijn met je werk en dat is niet altijd het geval. Maar goed, het zal uiteindelijk wel goed komen! Verder ben ik nog redacteur, webmaster en moderator geweest op een aantal websites, maar omdat ik daar helaas te weinig tijd aan kon besteden heb ik dat aan me voorbij laten gaan. Wat ik nog wel doe is het verzamelen van allerlei informatie en specificaties van diverse producten om zo up-to-date blijven. Sowieso van computerhardware. Maar ook van o.a mobiele telefoons, MP3-spelers, AV-producten en allerlei gadgets. Ik vind het gewoon leuk wat er op de markt verschijnt en ik wil me daar altijd in verdiepen ook om te adviseren. Genoeg om me bezig te houden zoals je ziet en sinds de Xbox 360 op de markt is ben ik begonnen met het verzamelen van Faceplates. En dan bedoel ik niet de Faceplates die je op elke hoek van de straat kunt krijgen, maar de wat exclusievere en dat is niet altijd even makkelijk kan ik je vertellen. Ik heb op dit moment al een aardige collectie en m'n collectie blijft verder uitbreiden. De collectie zal binnen zeer korte tijd te zien zijn via deze link. Dus nog even geduld. Ik wacht sowieso nog op zendingen uit de US, UK en het Verre Oosten. Ik zal jullie op de hoogte houden!

    Ik denk dat dit wel genoeg info over mij is, maar ik waardeer het dat je het leest. Misschien nog wel leuk om te weten, waar ik ook ben of naartoe ga... ik moet altijd muziek om me heen hebben. Dat vind ik echt heerlijk, soms pak ik m'n MP3-speler en geniet ik van de muziek... I just love it! :)


    Greetz,
    Wesley
     
  12. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou hallo allemaal,

    Ik ben Elroy, woon in maassluis.

    Ik heb net mijn examen gedaan dus lekker van een goede vakantie genieten.

    Ik ben aan gamen begonnen door de Nintendo 64 en later de PS2 ik zou een PS3 gaan kopen maar iemand die een Xbox 360 had en mee mocht spelen was ik dus gelijk verkocht dus heb ik nu ook een Xbox 360 (nu niet hij zit in Duitsland ;)) alleen nog niet een hoge gamerscore maar dat komt wel.

    Hobby's:
    * zit op korfbal (korfbal zal je al denken ja korfbal :) B1).
    * Muziek
    * Computers
    * Enz.

    Okay Greetz,
    Elroy
     
  13. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal me dan ook maar even voorstellen :)

    Ik ben Thomas Arends, 19 jaar en ik woon in Den Haag. Sinds een anderhalve week ben ik ook een trotse xbox 360 bezitter! Ik had gehoord van forza 2 en ik ging maar wat browsen op het internet en toen kwam ik achter de mogelijkheden van de xbox 360. Eigenlijk ben ik toen naar de MediaMarkt gerend om mijn 360 op te halen :D

    Ik ben ooit begonnen als kleine jongen met het spelen van GrandPrix 2 destijds op de PC, daarna ben ik eigenlijk nooit meer van mijn raceverslaving afgekomen. Zo speel ik nog steeds (op de PC) Live for Speed en ben ik vaak op de kartbanen van Nederland te vinden. Ik ben ook niet vies van een potje Call of Duty of een andere shooter. Wel moet ik (als pc gamer) ontzettend wennen aan het mannetje besturen met 2 joystickjes :+

    Ok genoeg over mij, terug naar de 360!
    Thomas
     
  14. miepjuu

    miepjuu KriepKriep

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar ff voorstellen ;D

    Ik ben Vincent, 14 jaar oud, woon in Leeuwarden. Zit op school, 3VWO. Hobby's zijn; Muziek luisteren, en steeds meer bezig met zelf maken(NlHiphop _O_), Films kijken, beetje chillen met maten, kleding/schoenen kopen, af en toe wat gamen, beetje uitgaan, en nog wel wat maar kom zosnel niet op xD.

    Leuk dat zoveel mensen zich voorstellen btw :)
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    terug van weggeweest?

    ik ben wouter.
    18 jaar
    woonplaats: tiel
    1.95 m
    83 kg
    Komend seizoen ga ik weer op voetbal ivm mijn veel te grote pens :D
    filmpje kijken, msn, biertje drinken/uitgaan/dingen doen met vrienden zijn mijn hobby's
    ik werk bij een supermarkt (22 juni = 3 jaar) en ik loop stage bij een bedrijf dat olie- en vetafscheiders leegt en schoonmaakt.
     
  16. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    goh word voor mij ook maar us tijd


    ik ben tim ben 16 jaar

    hobby's gamen /kitesurfen

    muziek smaak gaat uit naar armin van buuren en dat soort shit
    big fan van zn radio programma a state of trance

    voor de rest was dat het wel weer
     
  17. Kingsterd

    Kingsterd Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam is Daniel,
    ben 19 jaartjes jong, en ben een fanaat in Computers hardware software, en gaming. Verdiep mij in het uitbreiden van Online souring als HTML/MySql PHP/C++

    Verder is voor mij alles wat ik niet ken een uitdaging om wel te leren, ben een vriendelijke jongen. help graag anderen en ik been geen opschepper.

    Ben eerlijk en objectief, gefocusd en gemotiveerd

    Dat was kort maar krachtig, simpel en waarachtig.

    Mvg daniel
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik ben daan
     
  19. RayRipper92

    RayRipper92 4 8 15 16 23 42

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Raymond (RayRipper92)
    Ik doe al aan Xbox Live sinds begin 2006 en heb mijn xbox sinds Februari 2006
    Ik speel WoW . LOTRO en Guild Wars
    Ik kijk 15 series waaronder Lost en Family Guy
    Ik doe Havo/Vwo
    Ik woon vlakbij Rotterdam
    Ik haat mensen die veel te veel schelden
    Ik pwn je ^^
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik ben bas
    16 jaar
    gaat ICT doen,
    4 jaar mohaas gespeelt, nu 360 gamer :)
     

Deel Deze Pagina