[highlight]Allereerst sorry dat ik zo laat reageer, ik werk op vrijdag het klokje rond en ben dus van donderdagavond tot vrijdagavond niet op dit forum aanwezig. [/highlight]
Ic3 vs D²
Jammer dat het zo gelopen is. Heb het forum gelezen en kan niet zeggen dat Ic3 heel erg fout zat. Als jullie niet konden spelen hadden jullie niet moeten spelen. Dat is nog altijd beter dan zoiets.
Verder hebben jullie letterlijk een (werk)week de tijd gehad om de match te plannen. Dat het dan alsnog zo loopt is hoe dan ook slordig en spijtig. Jammer.
Smartiez
Je wilt dat ik bij de laatste match van het toernooi een (grote) regel invoer. Ik kan nu al zeggen dat ga ik niet doen. Als we de regel in hadden willen voeren hadden we dat van het begin af aan moeten doen of op ze laatst na de poules.
Dit is niet gebeurd en ik heb het met mijn clan (niet zonder geklaag) geslikt. De GB regel is dat: mits de verbinding goed is de match gewoon gespeeld mag worden. Doe eerst een lagtest onder hun host en ga dan oordelen of het wel of niet te doen is. Vind je van niet (invite mij eventueel in de lobby) zullen hun voor een andere goede host moeten zorgen.
Regels
De regels voor hosting zullen in toernooi 3.0 wel degelijk van het begin af aan aangepast worden. De regels zullen grotendeels van GB overgenomen worden, maar er zullen ook enkele regels toegevoegd/aangepast worden.
- Er zal een regel komen ten aanzien van een dubbele host
- Er zal een duidelijke omschrijving komen van lagtesting en procedure bij slechte host
- Teams zullen min of meer van begin af aan vast staan, met enkele mogelijkheden tot wijziging.
- Etc.
Edit: [highlight]Nemesis en ik zijn bezig een site op te zetten voor toernooi 3.0, ook ben ik druk met het regeling van sponsoring. Binnenkort (week) zal er kans komen om je team in te schrijven, je zult een pm krijgen met de naam van de site (aangezien ze bij xbw vrij moeilijk doen over reclame).[/highlight]
Laatst bewerkt: 9 mrt 2007