1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmir, jij moet zelf even verder kijken dan je neus lang is. Post niet dom voordat je alles hebt gelezen.

2. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien

Farmir uut Raalte ga lekker ff buuten brommers kieken!

Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ze zeiden dat ze anders niet konden.

En Micro denk je na over mijn voorstel: De match gewoon opnieuw spelen met goede afspraken, want de match ging gewoon nergens over. Het is gewoon een voorstel en als jullie ja zeggen dan vind ik dat heel sportief en als jullie nee zeggen dan heb ik er ook gewoon vrede mee.
    En Xander rustig maar.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen ik heb een paar mensen gereport omdat ze iets te ver doordrammen in dit spelletje. Let op spam en op taalgebruik en laten we het even gezellig houden... :confused:

@smartiez het gaat om het volgende: jij/jullie begonnen een tijdje terug al te klagen over eventuele lag tussen de match qG-ice Terwijl ice eerst moest winnen toen qG nog moest winnen. En dan pas de match tussen jullie kwam. Dat vind ik niet juist. Ook heb je altijd lag in gow. HOe goed de host ook is, er is altijd voordeel of nadeel. Maar wij hebben in dit toernooi ook gespeeld met lag. EN heb ook clanmatches gespeeld met lag. Jammer dan niks aan te doen. ZOlang je op je eigen host blijft winnen zit je goed.
    Je moet begrijpen dat ik vond dat je veels te vroeg begon te zeggen dat zei hun host moesten verbeteren terwijl je zelf nog niet tegen ze had gespeeld. En er nog lang geen sprake was van de match. Ook begon je te zeggen dat jullie automatish host kregen of wonnen als er lag was. --> dat is
    a) niet aan jou
    b) wil je zo een toernooi winnen?
    c) ikzelf en vele andere teams hebben gespeeld met lag en daar geen probleem van gemaakt. ZO is het spel jammer dan.
    d) aan ons om het met het volgende toernooi beter te regelen.
    e) no hard feelings ik heb het eerder gezegt soms neem je dingen anders over via een forum... Maar ik vond je reacties een beetje te voorbarig.

5. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb geen zin in deze discussie, its over klaar we moeten het maar zo houden.

6. Wou je nou nog 1op1 Revenge?

Edit: @Three Kings, bij het volgende toernooi kan je beter een regel maken dat je het team waarmee je je inschrijft, ook aan moet houden. Is wel een beetje lomp zo dat teams heel vaak veranderd worden, ookal heb ik zelf ook met andere meegespeeld en hebben wij ons team ook aangepast ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2007
  7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    [highlight]Allereerst sorry dat ik zo laat reageer, ik werk op vrijdag het klokje rond en ben dus van donderdagavond tot vrijdagavond niet op dit forum aanwezig. [/highlight]

Ic3 vs D²
    Jammer dat het zo gelopen is. Heb het forum gelezen en kan niet zeggen dat Ic3 heel erg fout zat. Als jullie niet konden spelen hadden jullie niet moeten spelen. Dat is nog altijd beter dan zoiets.

Verder hebben jullie letterlijk een (werk)week de tijd gehad om de match te plannen. Dat het dan alsnog zo loopt is hoe dan ook slordig en spijtig. Jammer.

Smartiez
    Je wilt dat ik bij de laatste match van het toernooi een (grote) regel invoer. Ik kan nu al zeggen dat ga ik niet doen. Als we de regel in hadden willen voeren hadden we dat van het begin af aan moeten doen of op ze laatst na de poules.

Dit is niet gebeurd en ik heb het met mijn clan (niet zonder geklaag) geslikt. De GB regel is dat: mits de verbinding goed is de match gewoon gespeeld mag worden. Doe eerst een lagtest onder hun host en ga dan oordelen of het wel of niet te doen is. Vind je van niet (invite mij eventueel in de lobby) zullen hun voor een andere goede host moeten zorgen.

Regels
    De regels voor hosting zullen in toernooi 3.0 wel degelijk van het begin af aan aangepast worden. De regels zullen grotendeels van GB overgenomen worden, maar er zullen ook enkele regels toegevoegd/aangepast worden.

• Er zal een regel komen ten aanzien van een dubbele host
    • Er zal een duidelijke omschrijving komen van lagtesting en procedure bij slechte host
    • Teams zullen min of meer van begin af aan vast staan, met enkele mogelijkheden tot wijziging.
    • Etc.

Edit: [highlight]Nemesis en ik zijn bezig een site op te zetten voor toernooi 3.0, ook ben ik druk met het regeling van sponsoring. Binnenkort (week) zal er kans komen om je team in te schrijven, je zult een pm krijgen met de naam van de site (aangezien ze bij xbw vrij moeilijk doen over reclame).[/highlight]

8. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

qG vs Hlh

4-5 fuel dep off host Loss qG
    5-2 escalation on host Win qG
    5-1 mausoleum off host Win qG
    5-0 rooftops on host Win qG

3-1 qG Win.

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    GG, jammer dat wij zo'n klote match hadden :mad:

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee hoor, ik WILDE dat je een regel in zou voeren die dubbelhost verbied, maar ik besef me nu dat die regel al enigzins is ingevoerd. Namelijk bij het invoeren van de GameBattles regels.
    Ik kan met gemak zeggen dat het niet meer te betwijfelen valt dat de lobby van Ic3 lagt als een *** dus daarom vraag ik ze bij voorbaat al om rekening te houden met het feit dat als de host bij aanvang van match niet geregeld is, ze óf snel iets anders moeten regelen óf een WIN moeten afstaan..

Ook al willen ze dit niet, ze zullen wel moeten aangezien dit de GameBattles regels zijn ..

11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen inderdaad voor een goede host moeten zorgen, dat is duidelijk. Hoe dat ingevuld wordt is een twistpunt.
    Check het, wordt het een welles/nietes invite je me. Heb je gelijk zullen ze een andere host moeten regelen.

Regel bij GB is overigens bij slechte host dat: beide teams 1 speler moeten droppen en het dan nog een keer moeten proberen.

Maar qG... Gefeliciteerd!

HLH, jammer. Jullie hebben het ver geschopt en een goed toernooi gespeeld. Hoop positieve dingen over jullie matches gehoord :)

12. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ three kings waar kunnen we ons inschrijven voor het 3.0 toernooi??

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Idd feli aan qG en Ic3 met bereiken van finale ( wat ik verwacht had )

ff over die match van Ice3 tegen D². Als ik dit hier allemaal lees en neutraal blijf gewoon is het beetje slecht geregeld, normaal fix je gewoon 1 vaste tijd dat je gaat spelen en zorg je ervoor dat iedereen online is, snap idd niet dat er dan begonnen wordt als Pine op school zit, maaja.
    Ic3 kan toch niet veel verwijt worden, als er is afgesproken om s middags te spelen hebben zij zich gewoon aan de regels gehouden en hebben ze niks verkeerd gedaan.
    Wat ik ook niet begrijp is dat D² zomaar een 4e member kan inviten die niet eens in de clan zit, kun je zo ff de beste mensen van de wereld inviten of mee te spelen, dat dan iemand van qG wordt geinvite die de andere halve finale gaat spelen vind ik al helemaal niet kunnen, misschien eerst eens regelen dat jullie 4 mensen in de clan krijgen en dan pas meedoen aan zulke toernooien.

En Pine het zou zonden zijn als je wegens dit ene shitpuntje zou kappen met D², jullie zijn toch zeker aardig bezig, getuigt van het behalen van de halve finale, zoek gewoon nog paar mensen voor GoW, heb je ook geen probleem dat niet genoeg mensen onlien zijn.

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik verwijt hun ook niks. En we hebben maar 3members en de halve finale is natuurlijk wel goed, maar ik heb wel het idee dat er meer uitgehaald kon worden, wel een finale plek eigenlijk maarja kut dat het dan zo loopt. Dat de clan stopt deed ik in een boze maar als prod weggaat dan stop ik wel.
    Zal het leuk vinden om een wedstrijd te spelen tegen HLH voor de 3de plek als Ic3 niet op mijn voorstel in gaat.

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ten eerste wil ik sorry zeggen tegen Pine & Suprodigy :b:
    En indd de match was slecht geregeld LuNaTiC wou 3 vs 3 het punt is alleen jullie stemden ermee in daar kunnen wij niks aan doen verder. wonnen we de match op een K*t manier. iedereen in het Ic3 zei dan ook: Dit is een overwinning waar we niet trots op kunnen zijn.

@pine ik zal het aan MiCr0 vragen hij is geloof ik aan het werk ik ben net klaar....En ik ben blij dat D2 nog leeft :D of tenminste nog 1 match tegen Ic3 Cold wilt spelen.....

Verder heb ik je verzoek gedeeltelijk ingedient Smartiez met tegenzin maar toch ik heb het eens aan MiCr0 gevraagd maar wat blijkt Ze hebben 2 Routers ik d8 ook WTF!! ze hebben 1xbox 2xbox360 2pc's.

Micr0 is verbonden aan de router boven.
    Terwijl LuNaTiC draadloos verbonden is aan de router beneden. 2 IP-adressen geen dubbele host..

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dankje dat je het vraagt, en wonen jullie op vlieland dat eiland?!?

17. ZeR0SaN

ZeR0SaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spelen we nog een gevecht voor 3 de plaats gewoon voor de lol ?

18. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja*) *) cker wetuh zomers gezelligste plekje in Nederland :b: :cool:

Ook wil ik dat Three Kings weet dat we geen dubbele host hebben serieus waar!!

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Lol is daar wat te doen op dat eiland??? 8)

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    HAHA leuke vraag :D :b:

Uhm er zijn bijna geen winkels 2 supermarkten, 2 kledingwinkels ( heel klein )
    iets van 8 hotels en een stuk of 16 restaurant er wonen maar 1000 mensen om naar de wal te gaan moet je eerst 8 euro betalen dan zit je 1,5 uur op de boot kleding halen doe je in Leeuwarden er is een skatebaan met een " funnybox, en zo'n kwartpijp, ook is er een foking klein zwembad en een voetbal veld basisschool + vmbo school...

Maar in de Zomer egt te lekkere wijfen op dit eiland iedereen in bikini Zonnebaden en braderie is ook wel chill en that's it dus ik heb maar 4 maanden per jaar LOL :'-( oja mn school bestaan maar uit 50 leerlingen zelf zit ik in de 4e klas met 9 andere leerlingen waaronder 7 meiden :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina