De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Babel heeft bijgetekend tot 2011 en Vermeer tot 2010. :)

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, seizoen is voobij voor Henry. Balen, dit is (was) echt een kutseizoen voor hem..

3. gow_rulez

gow_rulez Guest

carling cup is nietszeggend cupje:'-(

4. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    wtf 8) zo dacht ik het precies hetzelfde, Roma-Milan lijkt me echt zo tering gaaf als dat zo wordt. Wordt wss wel weer rellen:p

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ mocht ie dan weg gaan, moeten ze echt een shitload voor em betalen :D

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is altijd leuk om de vijanden te zien vechten }:]

7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een hekel aan PSV en Liverpool maar hoop in dit geval wel dat PSV doorgaat. Hoop echt dat ze op de andere dag Roma - Man. United uitzenden:)

8. Dioxic

Dioxic Guest

Dit hele seizoen gaat in de zwarte boek van Arsenal, dit is niks vergeleken met 03/04, dat waren nog eens mooie tijden.

Ik denk toch Chelsea aangezien Valencia al in het nieuws geweest is en Chelsea vanwege Mourinho. Veel meer kijkers dan het Europees weinig zeggende Roma tegen de Mancunians

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2007
  9. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word zo moe van dat gezeur in Europa over anti-voetbal. Neem zo'n Wenger, de man heeft elk jaar een zak geld te besteden, waar je niet goed van wordt en krijgt ook nog eens door het kromme systeem van de uefa, meer geld uit de championsleague bij gelijke prestaties van PSV en Arsenal (grotere tv-landen krijgen meer geld per overwinning.) En dan nog overal over lopen zeiken en excuses lopen zoeken. Hij wordt uitgeschakeld door een club met veel en veel mindere middelen die zijn ploeg door dicipline, inventief beleid en wilskracht toch op de knieeen krijgt, en vervolgens gedraagt hij zich als een klein kind dat benadeeld is. En kraakt hij PSV af i.p.v respect te hebben voor wat ze doen daar in Eindhoven met de middelen die ze hebben. Werkelijk te zielig voor woorden.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  10. Dioxic

Dioxic Guest

Waar heb je het over dude, Wenger krijgt heel weinig vergeleken met andere managers in Engeland, pas afgelopen winter heeft Arsenal besloten dat Wenger iets meer mag besteden. Mourinho integendeel, 250 miljoen van de zomer? Noem mij een op welke speler Wenger getransferreerd heeft voordat die speler ook daadwerkelijk bekend was, wie? Alle spelers in de selectie van Arsenal nu hadden daarvoor nog nooit in de publiciteit gestaan. Na Gallas en huurling Julio Baptista heeft Wenger absoluut geen Manchester en Chelsea gehalte van transfers.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2007
  11. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, tuurlijk. Arsenal is bijna een armlastige club. Inderdaad ze hebben weinig getransfereerd dit seizoen, maar dat was ook niet echt nodig he? Er zijn geen bepalende spelers weggegaan dit seizoen. (en met vrijwel hetzelfde spelersmateriaal kwamen ze in de finale van de champions league!) Tuurlijk Chelsea en Manchester United zullen ongetwijfeld nog meer te besteden hebben, maar had ik het daar over? Ik maakte de vergelijking met PSV. Als je op papier kijkt naar de waarde en salarissen van het spelersmateriaal dan steekt arsenal ver boven PSV uit. Toch wint PSV, ik vind dat een wenger dan niet zo kinderachtig moet gaan lopen zeiken. Maar gewoon eerlijk zijn verlies erkennen en respect tonen voor wat PSV doet met de mogelijkheden die ze hebben.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  12. gow_rulez

gow_rulez Guest

ey ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar arsenal geeft bijna niets uit hoor. Die gasten scouten altijd van die talentjes op erg jonge leeftijd..

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hleb,Rosicky,Lehmann??

14. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, en al die spelers spelen voor een zak met pepernoten en een warme kop chocolade melk.

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Scouten is talenten weghalen bij amateurclubs of clubs uit de eerste divisie. Scouten is niet spelers weghalen bij Barcelona uit de jeugdopleiding (Fabregas). Die was dus al ontdekt.

Daarnaast is Wenger gewoon een vreselijke vent. Hij heeft niet voor niets bijna met iedereen ruzie. Ben blij dat die arrogante ploeg eruit is.

AZ speelde ook erg arrogant en dat werd keihard afgestraft. Ik las vanmorgen toevallig het interview met Demy de Zeeuw in de VI. Bevestigde mijn zin hiervoor. Enige bescheidenheid is hem vreemd.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu haal je het ontdekken van spelers en het scouten van spelers door elkaar. Scouten is gewoon speler zoeken en kijken of deze een versterking is voor je team, ongeacht waar deze speelt, dus helemaal niet uit amateurclubs of uit de eerste divisie alleen. Kan net zo goed bij de concurrent zijn dus.

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met hem eens dat Wenger een arrogante vent is. Bijvoorbeeld vorig seizoen in de finale van de CL Barca - Arsenal. In de laatste 10 minuten(?) zette hij er een of andere spits erin, in plaats van dat hij Bergkamp zijn laatste minuten CL, en dat in een finale, gunt:{ Bergkamp is een van de grootste Nederlandse spitsen allertijden en dan gun je hem niet eens speeltijd in een al verloren wedstrijd...triest.

18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk. Mijn woordkeus was niet helemaal juist. Ik bedoelde eigenlijk dat het knapper is om een talent te scouten die nog bij de amateurs speelt o.i.d. dan eigenlijk al bij een topclub speelt.

Ze doen net alsof ze zo'n geweldig scoutingsapparaat hebben; ik vind van niet.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Het lijkt alsof er altijd als een topteam tegen een minder team speelt, dat het mindere team een ongeschreven plicht heeft om "mooi" te spelen en met 3-0 ten onder te gaan, in plaats van het tactisch uit te spelen (wat doorgaans saaier is om naar te kijken) en er misschien gelijkspel of een overwinning uit te slepen. Als je wint, krijg je geld en alleen zo kun je een zogenaamde 'topclub' opbouwen. En als je altijd bij het Europese kanonnenvoer wilt blijven horen, moet je vooral mooi blijven spelen tegen clubs als Arsenal. De beslissing van PSV om niet voor dit laatste te kiezen, heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen, want een aantal jaren terug waren ze nog nooit door de voorronde van de CL heengekomen. Kijk, dat PSV ook vaak zo speelt tegen middenmoters uit de Eredivisie, is een geheel ander verhaal, maar als ze op de counter spelen tegen Arsenal zal ik echt niet gaan lopen klagen. Ik moet trouwens zeggen dat ik het nog best leuk vond om naar die twee wedstrijden te kijken.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Gomes gaat, dan in elk geval niet naar AC Milaan lijkt me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina