De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Grapjanus, wat weet jij daar nou van. Je doet net alsof ik nog nooit in het stadion ben geweest. Wie ben jij om daarover te oordelen? Daarnaast lijkt het me financieel niet helemaal haalbaar om om op een regelmatige basis daarheen te gaan.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dit gaat meer over die 'Hoe vaak ben jij eigenlijk naar een stadion geweest' onzin. Ga toch weg met dat gepoch dat jullie het allemaal zo goed weten omdat je in het stadion zit en dat iedereen voor de rest z'n mond moet houden omdat het geen 'supporters' zijn. En goodfella, ik weet niet hoe je die knipoog bedoelde, maar ik vind 'Laat me niet lachen' echt goed arrogant overkomen. Jezelf boven anderen zetten omdat je een seizoenskaart of wat dan ook hebt, vind ik behoorlijk triest. Misschien zit ik er naast en dan hoor ik het graag, maar een aantal mensen hier is echt raar bezig vind ik wat dat betreft.

3. gow_rulez

gow_rulez Guest

gedeeltelijk wel met goodfella eens.. je hebt teletekst supporters en natuurlijk scc houders. Máár je hebt natuurlijk ook mensen die (nog) niet in staat zijn om naar wedstrijden te gaan. Maja sommige hebben het er niet voor over.. dus dan heeft goodfella weer gelijk... altijd leuk deze discussie.. 8)

4. Dioxic

Dioxic Guest

Barca start weer met de 3 voorin, Ronnie Eto'o en Messi. Real start met 1 spits voorin, Ruud. Middenveld bestaant uit Guti, Gago, Higuaín en Raul, verdediging Torres Ramos Diarra en Salgado.

Belooft een mooie wedstrijd te worden

5. Dioxic

Dioxic Guest

RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD VAN NISTELROOOOOOOOOOOOOYYY BARCA 0 - 1 REAL MADRIDD!

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Go Ruud! \O/ [eerlijk gezegt ben ik voor beide ploegen.]

7. Dioxic

Dioxic Guest

1-1 messi

8. gow_rulez

gow_rulez Guest

1-1 MESSI:D

9. gow_rulez

gow_rulez Guest

1-2 rruud

10. Dioxic

Dioxic Guest

RUUUUUUUUUUUUUDDD VAN NISTELROOOOOOOOOOOOOYYYY 1-2 WAT EEN KLASSIEKER

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wauw Ruud heeft al 2 doelpunten. :D

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Aantrekkelijk begin van El Classico:)

13. Dioxic

Dioxic Guest

Inderdaad, al 3 doelpunten in 17 minuten alhoewel ze eerder al iets van 4 doelpunten hebben gescoord binnen 14 minuten geloof ik.

14. Dioxic

Dioxic Guest

Casiliaaaaasssssssssssss wat een meeeeeeeesterlijke redding! Eto'o maakte het bijna 2-2

15. gow_rulez

gow_rulez Guest

wat is er met eto'o ? wat een kansen mist ie8)

16. Dioxic

Dioxic Guest

Ramos trapt Ronnie bij de kuit, geel voor Ramos. Ronaldinho speelt zijn gewoonlijke theaterrolletje en staat inmiddels al weer op het veld

gow_rulez, kijk je via SopCast of een dergelijke programma?

17. gow_rulez

gow_rulez Guest

jupz via sopcast..

maar was geen theaterrolletje.. was gewooon terecht geel

18. Dioxic

Dioxic Guest

ja terecht maar hij hoeft niet zo op de grond gaan liggen, de tweede arbiter floot al gelijk

19. basovich

basovich Guest

wordt de samenvatting vandaag uitgezonden?? heb niet zo'n zin om via sopcast te gaan kijken hele tijd k*t beeld:9..

btw eto'o is vandaag jarig :+.. 10 maart 1981..

20. Dioxic

Dioxic Guest

geen flauw idee, check www.tvgids.nl naar dat gare talpa programma

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina