De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

Jammer, ik zie PSV graag verzwakken na dit seizoen.

2. basovich

basovich Guest

en waar komt dat gezwijmel ineens vandaan??

3. Dioxic

Dioxic Guest

Wat leest mijn oog, gaat meneer PSV mij dat verbieden? Als ik zeg dat ik PSV graag zie verzwakken dan vind ik dat gewoon, kun je niks aan doen, we leven in Nederland niet Cuba

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hij verbied het tog niet, zou fijn zijn als je zegt wrm je dat vind. Je bent wel een zeur vandaag zeg :x

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  5. basovich

basovich Guest

ik verbied je niks (ik zou graag weten waarom), en vind het gewoon dom dat jij elke club die jou niet aanspreekt afzeikt. Ik zou het bijv. geen probleem vinden als ajax of welke andere nederlandse club wordt versterkt aangezien dat alleen maar het niveau van het nederlands voetbal verhoogt. Zie AZ dat wordt denk ik over een paar jaar een prachtige club! daar heb ik respect voor dat die het zover hebben gebracht, daar hoop ik dus niet van dat die zullen verzwakken.

6. Dioxic

Dioxic Guest

Als je graag wil weten waarom is het niet nodig dat je ook nog eens mij gaat beoordelen. Je lult jezelf vast, je kunt niet altijd antwoord krijgen op een vraag of je er tegen kunt of niet. Waar de fuck slaat het op dat alles wat ik vind ik ook moet verklaren en uitleggen. En Cookie je hoeft je kop niet overal tussen te proppen, soms kan het wel maar het hoeft niet altijd.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Omdat je steeds met die loze opmerkingen komt en over dat vastlullen...tsjah, voorlopig ben jij degene die geen verklaring geeft ;). Over dat tweede gedeelte zeg ik maar niks, is het niet waard.

8. Dioxic

Dioxic Guest

Zo hoort het

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ?

Zijn pogingen tot quasi en vooral misplaatst sarcasme zijn meer dan irritant. Klein kind. Vraag me af wanneer meneer een ban krijgt. Liever nu dan straks

10. Dioxic

Dioxic Guest

Dit is geen klaagmuur, ik heb me nooit geuit over hoe ik over jou denk en dat zal ik ook niet doen. Jij hebt jezelf al laten zien op een lager niveau als mij. Dus bespaar je moeite en stap naar een Mod en laat hen het volgens de regels afhandelen als er wat is. Jij ligt altijd in de clinch met jezelf wanneer ik iets zeg waar jij het niet eens mee bent. Meningsverschil heet dat, meningsverschil

11. mars15

mars15 Guest

11/3/2007 - 'Interesse Chelsea voor De Guzman'
    (Gepost door RvN)

Het Engelse tabloid News of the World meldt dat de Engelse topclub Chelsea interesse heeft in het Feyenoord talent Jonathan de Guzman. Hij wordt door de krant op een transferbedrag van slechts 2 miljoen pond geschat, 3 miljoen euro. Frank Arnesen zou heb al een paar keer hebben bekeken.
    Feyenoord Netwerk
    "Ik ben er enorm trots op dat Chelsea interesse heeft. Ik heb natuurlijk ambitie en voor een Canadees is Engeland als een tweede thuisland" zo zou De Guzman News of the World hebben laten weten.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een goeie nederlandse keeper die ik nog niet kende:
    Tim Krul

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja derde keeper van Newcastle:)

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die voorlopig nergens heen gaat , bosz wil vanuit de jeugd gaan werken met zijn nieuwe beleid , moet je vooral je grootste talent verkopen ....

ik denk ook dat het niet word geaccepteerd, dan is het hek van de dam en word het bestuur gelynched

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is Gomes nog geblesseerd voor het duel Ajax - PSV volgende week?

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee, hoop het wel:)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoop't mee. :)

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gomes en Alex, een beetje een Terry en Cech situatie. Heerlijk, kan goed uitpakken voor de concurrentie. Ook al is het natuurlijk lullig voor beiden (vooral Alex die er langer uit is) na zo'n goed seizoen allebei, en de CL voor Alex. Maar ik moet zeggen dat ik stiekem weer op mooie dingen begin te hopen, met PSV op komst, daarna nog 5 punten in 5 wedstrijden.. Ik ben benieuwd. In Spanje wordt het ook nog lachen trouwens, Duitsland ook nog wel, Engeland eventueel..

19. mars15

mars15 Guest

Knappe overwinning van ajax.

20. mars15

mars15 Guest

Zometeen naar Jong Feyenoord-Jong Rkc :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina