De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

GOLAZO

2. Dioxic

Dioxic Guest

fuck kleine rat

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    GOLAZOOOOOOOOOOOOOOOOO

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :lol:

5. Dioxic

Dioxic Guest

ah joh, alsof je ploeg heeft gewonnen, wees blij met de gelijkmaker, HALA MADRID!

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jij bent echt enorm komisch, ik reageer precies zoals jij doet, echt exact dezelfde manier. Dus eigenlijk zou je eens in de spiegel moeten kijken. En Barça was beter, dat moet jij ook gezien hebben. In de tweede helft ging het gelijker op maar dat mag ook wel als je tegenstander met een man minder speelt.

7. Dioxic

Dioxic Guest

Dude, beter of niet. Heb je Arsenal - PSV gezien? Gaat neit om wie er beter of slechter speelt wie er meer balbezit heeft of wie de meeste schoten op doel heeft. Het lag bij Real zoals gewoonlijk weer voorin, Ruud had zijn kansen moeten benutten.

En wat betreft El Clasico heeft Real het goed gedaan dit seizoen, eerst de 2-0 overwinning en dan de gelijkspel.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooie wedstrijd lijkt me. Ga morgen even op Tien de samenvatting kijken:)

9. Dioxic

Dioxic Guest

Tien? Wie kijkt dat nog om eerlijk te zijn, die Jan Mulder, fuck wat een mongool is dat zeg. Altijd de meest onnodige discussies ingaan samen met Gullit die zich nog een beetje gedeisd houdt.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat dacht je van die Barend, geeft nooit eens toe als die fout zit en blijft maar zijn mening doordrukken. Meestal laten gullit en mulders het dan ook maar gaan, vind die presentator van 10 ook niks. 10 had nooit die rechten mogen krijgen.

11. Dioxic

Dioxic Guest

Nee en dan heb je ook nog die verschrikkelijke fouten in het programma, het loopt nooit soepel, 3 van de 5 keer hebben ze geen beelden en dan excuseert die Umberto zich dat ze niks kunnen laten zien. En toen in het begin van het seizoen lieten ze een voorstukje zien van wat er na de reclame zou komen, staat er fucking real 2 - 0 barca rechtsbovenin de scorebord, alles verklapt en dan zie je ze ook nog zo vies nep glimlachen, Bah!

Mag je trouwens fuck zeggen op dit forum

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Gelijkspel? Neuk die poepcatalanen.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tuurlijk, heb je gelijk in. Zonder goals win je geen wedstrijd. Maar als alle kansen in de wedstrijd waren benut, hadden we gewonnen. Maar goede cijfers idd.

Ja boeie, waarom niet?

Lol, niet gezien, waar spektakel gemist, althans voornamelijk de eerste helft. Mooi potje voetbal.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    NOS heeft een actie gestart waarin je volgens mij iedereen 2 euro moet geven, en dan hebben ze genoeg geld om de rechten terug te kopen.

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Triest? :lol:

Mannetje ben je ook. Weet je wat triest is? Mensen die zichzelf Ajax supporter noemen en in hun hele leven nog maar 4 keer zijn geweest, terwijl ik dit seizoen weer pleuris veel geld neerleg om m'n club in oa Kopenhagen en Praag aan het werk te zien. _0/

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je voor de rest een leeg bestaan hebt ofzo? Dat jij nou zo geobsedeerd bent door Ajax betekent niet dat iedereen voetbal moet zien als meer dan een hobby.

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Jij vindt het wel logisch dus dat mensen zich beter voelen omdat ze een seizoenskaart hebben? Dat gejammer dat mensen die er in jouw ogen te weinig geld aan uit geven geen supporters zijn slaat nergens op. 'Ik geef er geld aan uit, ik mag zeggen 'mijn club' en alleen mensen zoals ik hebben er kijk op want wij zijn echte supporters' komt een beetje gefrustreerd over als je het mij vraagt..

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Iemand die geobsedeerd is door Real Madrid, maar nog nooit in Madrid is geweest. Dat noem ik pas een leeg bestaan. En zeker in de eerste jaren dat ik ging heb ik meer meegemaakt in m'n `lege` bestaan dan jij ooit mee zal maken. ;) }:]

Ik zeg niet dat mensen zich beter hoeven te voelen. Ik zeg alleen dat iemand die 30 wedstrijden per seizoen zijn club in het stadion aan het werk ziet, fanatieker is dan iemand die nooit gaat. Net zoals iemand die 2500 euro in de maand netto verdiend meer heeft dan iemand die 1000 euro netto heeft. Dat zijn gewoon feiten. _0/

19. mars15

mars15 Guest

0-0 bij Az - Feyenoord in de rust.

Vlaar speelt zoals het hele seizoen uitstekend. rest is zwak. maarja gelukkig nog 0-0

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geen kaartje kunnen krijgen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina