[Formule 1] Seizoen 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fisichella, 27 okt 2006.

?

Bij welk team rijd Fernando Alonso volgend jaar?

1. Gewoon bij McLaren

18 stem(men)
    21,4%
  2. Hij gaat terug naar Renault

49 stem(men)
    58,3%
  3. Hij gaat naar een ander team, namelijk....

17 stem(men)
    20,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Split-Screen reclames, dit is de eerste keer dat ik daar van hoor. Maar beter dan dat je niks ziet natuurlijk.

Op Canvas wordt het zo ie zo uitgezonden. Via BVN weet ik het niet.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ralf grappig??

Dan kennen jullie zijn teamgenoot nog niet, Jarno! Die beweerde overgestapt te zijn naar Toyota omdat hij niet kon rondkomen met het salaris dat hij destijds bij Renault verdiende. Gek hè als je dure huizen in Monaco en weet ik wat nog allemaal meer koopt. Een F1 coureur die niet kan rondkomen met een salaris dat hij bij een van de topteams verdient, moet niet gekker worden :lol:

Berichtje is overigens alweer van een paar jaar terug, dus ik kan het hier niet posten maar vergeten, zal ik het niet zo snel 8)

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Via Sporza wordt het inderdaad gewoon weer uitgezonden. Te beginnen met een voorbeschouwing op het seizoen 2007, vanmiddag om 14.00 uur op Sporza.

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan mij liggen, maar ik heb alleen maar wielrennen gezien op Sporza. Betekent dit dat ik te laat ben ingeschakelt?

5. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het wel, want van 14.00 uur tot 14.50 uur heeft Sporza wel Formule 1 uitgezonden.

Nou ja, je krijgt nog een herkansing: vanavond om 22.15 uur op RTL7 een preview op het seizoen 2007 :).

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    21:00 - 22:00 Top Gear (BBC2)
    22:15 - 23:10 RTL GP (RTL7)

Altijd fijn. :)

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb even een stukje op sporza gekeken, maar dat kon ik eigenlijk alleen maar een review van het vorige seizoen noemen.=(

Hopen dat RTL een echte preview uitzend.:)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Seizoen van Top Gear was toch afgelopen?

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kwam er gister achter. :emo:
    Ik zat me vet aan het haasten uit de douche om het te kunnen zien, doe je BBC2 aan en dan zie je een hondenshow! Ik dacht eerst dat ik me vergiste en het al om 20:00 was begonnen maar later hoorde ik dat het seizoen inderdaad was afgelopen, wel jammer maar nu heb ik tenminste ook niks gemist. :)

PS: Als je voor meer geluidsdagen bent bij het Circuit Park Zandvoort dan is hier de link naar de petitie.

En je kan ook tegen stemmen maar dan ben je officieel een aap.

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe Super Aguri
    Ik vind het wel een mooie.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ziet er mooi uit inderdaad, en geen regelrechte kopie van de honda van vorig jaar. Nu nog kijken of ie ook snel is:)

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Deze zaterdag zijn toch de eerste qualificaties van het nieuwe seizoen? Hoe laat is het (ongeveer)?

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Die SA heeft zeker overeenkomsten met de Honda van vorig jaar maar stukken minder dan de Red Bull en STR, dat is gewoon lachwekkend. :)

En de kwali begint (zo uit m'n hoofd) volgens mij rond drie uur, het kan ook twee uur zijn want ik weet nog wel dat de race om drie uur is en de kwali was altijd een uurtje eerder.

-Edit-
    Beide om vier uur. Die RTL reclame rekende de voorbeschouwing dus ook nog mee. :)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Strakke bak!

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Aparte voorvleugel. Ben benieuwd hoe die zich gaat ontwikkelen!

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zeker mooi auto! Vind 'm één van de mooiere tot nu toe. En dan kan ik de kwalificatie niet zien, ga naar een vriendin dus ja.

17. JeePee

JeePee Guest

Niet om 16:00 maar om 04:00 hè ;) Dus midden in de nacht (kwali op de nacht vrijdag-zaterdag en de race op de nacht zaterdag-zondag)

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Damn, ik kan echt gewoon niet meer wachten... Net weer even het jaaroverzicht van vorig jaar gezien en kreeg er weer zin in. Zondagnacht live kijken als ik thuis kom van het uitgaan:)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    04:00 s'nachts vind ik altijd zo een kut tijdstip voor een race, laten ze gewoon om 06:00 uur ofzo beginnen want dan ben ik meestal wel weer thuis :+

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is wel waar ja.. 04:00 is eigenlijk een beetje te vroeg ja. Deze week gewoon ff in de buurt blijven, en dan is 4 uur best te doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina