De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basco

basco Guest

Kzie ons aller Ajax nog best kampioen worden. Alex is immers hun enige troef en die is nu geblesseerd. Ook Gomes is niet in perfecte doen, dan stelt pisv zoiezo weinig voor. PSV krijgt nog Ajax thuis, twente thuis, nac uit, nec uit. Dalijk komt de druk er wat op te staan.

_O_ Kampioen 06-07 _O_

2. basovich

basovich Guest

zeg gewoon PSV man klein kindje, ik zegt toch ook geen ajax (wasmiddel) erachter telkens als ik ajax zeg:{..

3. Dioxic

Dioxic Guest

Jij spoort niet gozer, jij legt nadruk op de typische Inter fan, altijd offensief en kwaaddenkend. Wat pas kansloos is dat 30.000 Inter supporters vandaag met een fluitje liepen, zodat als Ronaldo de bal zou krijgen iedereen kon fluiten. Dit heeft wederom het bestuur van Inter besloten, hoe kansloos kun je zijn als voetbalclub?

Ondanks de nederlaag ben ik heel blij voor Milan en Ronaldo dat die alsnog wat heeft kunnen laten zien. Volgend seizoen is Milan weer heel en Juventus weer een beetje op spoor, dan kijk ik er weer naar uit.

4. basco

basco Guest

hoor ik hier een gefrustreerd lampje?

5. basovich

basovich Guest

hoor ik daar iemand die nog niet uit zijn kindertijd is?
    vroeger (groep 3-4) zij ik altijd ajax=wasmiddel merk en ze kunnen niet voetballen. Nu moet je echt wel met wat anders komen om grappig uit de hoek te komen, pisv :emo:..

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zeg gewoon boeren of lampies:)

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Is Gomes nog volgende week geblesseerd?

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Een 2 turven hoog kindje uit Heeze in de bocht. :lol:

9. Dioxic

Dioxic Guest

LOL

10. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    laat hem ook een seizoen genieten, nu kan het eindelijk een keer....na hoeveel jaar ook alweer?

Wat ac milan dit jaar presteert snap ik niet...

Denk niet dat juve volgend jaar al iets kan betekenen in de top 5 (mits ze promoveren natuurlijk), zal nog wel een jaar of 2 duren op zijn minst.
    Juventus heeft dit weekend de 2e wedstrijd verloren tegen Brescia op neutraal, waar ze ook al hun 1e wedstrijd verloren. Ze staan nu nog wel 1e met 2p gevolgd door Napoli (die gelukkig gelijk speelde).

11. Dioxic

Dioxic Guest

Of ze maken wat mooie transfers, ze waren de sponsor ook al kwijtgeraakt toch

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht juist dat hun shirtsponsor, TamOil, nog enkele jaren trouw zal blijven ondaks de degradatie. Of heb ik dat mis?

Ik hoop dat Fiorentina volgend jaar ook weer een rol van betekenis kan spelen in de Serie A. Vorig jaar vierde, nu hebben ze op 2 clubs na de meeste punten, maar helaas hebben ze 15 punten aftrek gehad :mad:. Volgend seizoen dan maar rechtstreekse kwalificatie voor de Champions League :).

Vandaag 1-1 gespeeld tegen Palermo, op voorhand niet slecht tegen de nummer drie, maar Fiorentina kreeg veel kansen, maar zoals zo vaak was het niet echt effectief genoeg. Bovendien scoorde Palermo de 1-1 op het moment dat ze net met tien man kwamen te spelen, terwijl ik juist toen verwachte dat Fiorentina het wel zou afmaken, maar helaas. :'-( Overigens was de 0-1 ook niet helemaal sportief. Mutu scoorde terwijl er een speler geblesseerd op de grond lag, maar hij maakte wel een mooie actie voorafgaand aan die goal. _O_

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
  14. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Il Capitano is weer lekker bezig tegen Udinese. staat 3-1 nu. AS Roma zal wel winnen \o/

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Die Totti is dit seizoen inderdaad wel lekker bezig, alweer 18 goals. Hoewel die vorig seizoen ook wel veel scoorde, maar toen in de schaduw stond van de 31 goals van Luca Toni :D.

Hoop dat Roma vanavond wint, want Udinese is een concurrent als het gaat om Uefa Cup-voetbal. Ik heb goede hoop dat Fiorentina zich nog bij de eerste zes speelt en volgend jaar Uefa Cup mag spelen :).

16. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    3-1 geworden dus. 2e helft speelde Roma wat minder maar het was toen ook al gespeelt eigenlijk. laatste kwartier van de 1e helft was echt supersnel maar wel vet. Hopelijk winnen ze tegen Man Utd in de CL :D

17. mars15

mars15 Guest

PSV wordt gewoon kampioen hoor. Da Costa is prima vervanger van Alex.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Maar het is geen alex..

Ik vond moens trouwens best goed keepen vandaag. Hij had niet veel te doen, maar wat hij moest doen was erg goed.
    Toch hoop ik dat gomes er volgende week nog niet bij is. Moens is toch echt minder goed dan Gomes.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dude, dit is een voetbalthread, ik ben Interfan en we hebben vandaag van Milan gewonnen.

Mag 't effe?

Als jullie dat niet willen moeten jullie die lettertypes maar schrappen...

Het bestuur? Denk eens na jongen. Ga je frustratie van dat gelijke spel tegen Barça op iemand anders botvieren :{

En Milan weer heel? Wat is er kapot aan Milan dan? Die 8 puntjes in mindering die inmiddels is veranderd in 33 punten achterstand op Inter? :):

Nu blijkt dat Inter gewoon al die jaren onder de duim is gehouden door het geld van Fiat _0/ Mooie wedstrijden in de Serie B, knul _0/

Volgend jaar slopen we jullie ook, met of zonder Emerson, Zambrotta en Thuram.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tuurlijk enthousiasme is leuk, maar je kan ook enigzins overdrijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina