De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onzin. Als ik dat als Ajacied had gedaan na een overwinning op Feyenoord had ik jou niet gehoord.

Zoals ik al; hadden ze die lettergrootte maar niet beschikbaar moeten maken...

Ik ben gewoon blij, so be it.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja best en een keer is ook niet erg.. Alleen niet elke keer.. Jij bent soms een beetje té enthousiast. ;)

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, qua woordkeuze moet ik me inhouden, maar grote lettertypes deren volgens mij niemand. Zelfs de lay-out niet, mocht dat al iemand irriteren ;)

Mensen die me toezeggen niet te enthousiast te zijn kan ik eerlijk gezegd niet erg serieus nemen als voetbalfans (no personal offense tegen iemand). Ik ben fanatiek en dat steek ik niet onder stoelen of banken.

4. basovich

basovich Guest

je weet niet eens hoe groot ik ben dus zit nou niet te koeken, ben vast groter dan jou.. maargoed laten we het nu maar weer over voetbal hebben..

5. Dioxic

Dioxic Guest

*bekijkt Foto's van Members..

6. gow_rulez

gow_rulez Guest

da costa naast alex was goed ja.. moet t nog maar es zien. Psv heeft in nog geen 1 wedstrijd na de winterstop overtuigend gespeeld

7. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen eredivisie clubs gaat het misschien nog lukken zonder Alex, tegen Liverpool wordt het gesneden koek. DaCosta is nog onervaren en Salcido niet altijd even betrouwbaar. Moet het nog maar zien. Hopen voor PSV dat die tegen die tijd al weer terug is.

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Addo is er ook nog hoor. Niet dat die beter is ofso.. maar ik zie het ook somber in tegen Liverpool, jammer.

9. basovich

basovich Guest

doe dat maar eens, ben 1.92m

hoop echt dat het niet al te ernstig is met alex, koeman vond het verlies van kone erger dan alex..tsja wat wil je als je nu alleen nog maar tardelli als invaller hebt :emo:..

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Poeh poeh! [​IMG]

Moeten we je nu gaan vrezen met z'n allen? Of bedoelde je dat jij Alex wel zou kunnen vervangen?

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Interisti face lengthy bans

Reports in Italy are suggesting that the Inter players primarily involved in the Valencia brawl could be banned from all competition for up to four months.

Nicolas Burdisso, Ivan Cordoba and Douglas Maicon were all charged by UEFA in the aftermath of the bust-up which followed their Champions League tie, along with opponents Carlos Marchena and David Navarro.

The latter punched Burdisso just seconds after the final whistle which broke his nose and sparked a huge scuffle, on and off the pitch, between players and officials from both sides.

UEFA’s disciplinary board will look into the events at a specially arranged hearing on Wednesday and reports suggest that the punishment requested for the players involved will be tough.

The disciplinary board are set to ask for a 10-month ban for Navarro and a four-month ban for Burdisso, Marchena and Maicon, whereas Cordoba might be suspended for two months.

The penalties could be extended to the players’ respective national Leagues, as the prosecutor will allegedly ask for the sanctions to be recognised by FIFA.

Bron: Channel4/Italia

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze zwaar gestraft worden, wat een stelletje kleine kinderen daar zeg.

13. Dioxic

Dioxic Guest

Inderdaad

14. basovich

basovich Guest

ik heb ff een discussie met mij vader:9..

Het staat nu 1-0 voor AZ, het was 4-2 in newcastle.

Nu is de stand naar mijn zin 4-5 voor AZ (uitdoelpunten tellen dubbel). Maar volgens mij vader geld dat alleen bij gelijk spel (ofzoiets:9) wie heeft nou gelijk :cool:??
    en de commentator zij dat ze met nog 1 doelpunt te gaan alles mogelijk zou zijn.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    2-0!

Zingen die kazen nu ''Joden winnen wel in Rottedam''?8)

Bovendien tellen uitdoelpunten alleen bij een gelijkspel natuurlijk over twee wedstrijden:)

Dus bij een 2-0 (nu dus) of 3-1 zou AZ door gaan. Bij 4-2 verlengen, en bij 5-3 gaat Newcastle door.

Elke marge van 1 doelpunt voor AZ gaat Newcastle door (bij 2-1 is het dus voorbij)
    Elke marge van 2 doelpunten heb ik zojuist uitgelegd.
    Elke marge van 3 doelpunten is AZ sowieso door.

Bij een gelijkspel in deze wedstrijd, of Newcastle wint, dan is het ook voorbij.

Je ouwe heeft gelijk btw..:)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @basovich: Alleen bij gelijkspel. Dus als het 2-0 voor AZ wordt, is het on aggregate 4-4. Dan tellen AZ's uit doelpunten dubbel, dus gaan ze door. Maar dubbel tellen als het over twee wedstrijden niet gelijk is kan niet, nee.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  17. basovich

basovich Guest

oke ben weer helemaal upto-date :).. bedankt!

mooi doelpunt btw:)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En AZ door:cool:

Smeerlap is die Butt by the way. Bij die laatste corner.

Wie hadden ook alweer geen vertrouwen meer in de kaasjes na die wedstrijd in Newcastle?8)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Fucking NICE
    New Castle afgedroogd, nu hebben ze laten zien wat ze echt waard zijn.

20. mars15

mars15 Guest

Prachtig AZ, werelds dit :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina