Familiedrama's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 12 mrt 2007.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat is dat tegenwoordig toch hier in dit kleine landje. De ene familiedrama is nog niet geweest en de andere is er alweer, wordt dit een rage ofso?

Zo was het vanmiddag weer raak, ik hoorde het vanmiddag over de radio en ik dacht omg, wat voor mensen leven hier tegenwoordig?

Vader sleurt kinderen (4 en 6) onder trein

Wat vinden jullie hier nou van? Dit is toch niet normaal meer....

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Door die vent moest ik bijna overstappen op station Leiden :mad:

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik mag hopen dat dit een sarcastische opmerking is.
    Maargoed, echt een triest / ziek verhaal dit. Je hoort het inderdaad steeds vaker dat dit soort vreselijke dingen gebeuren.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    8)

Echt zieke verhalen tegenwoordig allemaal:{ Over ouders die hun eigen kinderen vergiftigen.. teh triest gewoon.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik had mazzel dat het spoor net vrij was gegeven :+

Maar nu even serieus, sneue boel idd... Vooral dat hij zn kinderen mee de dood in heeft genomen. Daarnaast is het ook traumatisch voor de machinist(en) van de trein en passagiers.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe diep kan je zinken.. je gaat je eigen kinderen toch niet vermoorden?!

7. Shizzel

Shizzel Guest

"Waar gaat de wereld naartoe" lijkt me het beste van toepassing. Het is gewoon een zieke wereld dit.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die vorige was dacht ik een vrouw die psychisch niet in orde was, wat doet ze dan nog met kinderen, ik weet dat je van zo'n vrouw niet kan verwachten dat ze zoiets doet maar je ziet het tog wel aan komen....
    Ik snap nog steeds niet dat "mensen" zoiets kunnen doen, pas ook waren die kinderen 12 en 18. Dan heb je ze zien opgroeien, je hebt ze alles gegeven en dan doe je dat. Ongelooflijk en zal het ook nooit snappen....niemand denk ik...=(

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    De tering, je hoort het heel veel maar als het dan ook nog vlakbij gebeurt :eek: Dit gaat echt te ver, sommige mensen...

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb zelf ook het idee dat hier een hele belachelijke hype is ontketend. Heel raar allemaal. Om te zeggen dat zo iemand iets mankeert is natuurlijk nogal evident, maar ik kan er met m'n kop niet bij dat je je kinderen daarin meesleept. Kijk, van die schoonmoeder keur ik ook niet goed, maar daar kan er nog een motief achter zitten. Ik kan me niet voorstellen dat die kinderen iets hebben gedaan wat hun vader zo woest maakte. Hij deed het alleen om zijn vrouw ermee terug te pakken, en dat vind ik toch heel erg te noemen.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  11. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1

Eh...wiens kinderen kun je dan wel vermoorden?

12. Dioxic

Dioxic Guest

Was het een 'Nederlander' of een 'Allochtoon'. Ga aub niet zeiken dat het niks uitmaakt ik wil eht gewoon weten en natuurlijk maakt dat wat uit, weet iedereen dondersgoed.

13. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou weer voor mongolenopmerking? Waarom maakt het wél uit?

14. Dioxic

Dioxic Guest

Of het wel of niet uitmaakt interesseert me niet, als dat rrgens vermeld is wil ik dat graag weten. Kan meneer Wilders weer los gaan op tv en hebben de kansloze Nederlandse discussieprogramma's weer gespreksstof.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Stel, je wordt pissig op je kinderen, stel he, je draait helemaal door, dat je ze een te harde mep verkoopt, dat ze tegen de hoek van de tafel rammen met hun hoofd, shit, kind dood.. Of, je schiet ze in je eigen huis overhoop, dat is allemaal nog te verklaren als "je bent compleet gestoord, en mist vitale onderdelen in je pan" Maar je kinderen meeslepen naar een treinbaan, daar wachten op een trein en ze vast houden tot de trein ze de dood in ramt, dan ben je echt al jaren hersendood.. Kan er echt niet bij hoever heen je moet zijn om zulke dingen te kunnen...

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De nadruk in mijn zin lag op kinderen, niet zo zeer op je eigen.. maar je hebt gelijk, je gaat toch geen kinderen vermoorden... Sterker nog, je gaat toch geen mensen vermoorden?

17. Dioxic

Dioxic Guest

Dat van mensen vermoorden moet je achterwge laten, daar kun je eindeloos over discussieren, je kunt wel degelijk bepaalde mensen vermoorden.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet, dan zou ik niet met mezelf kunnen leven.

19. Dioxic

Dioxic Guest

Zou je kunnen leven als je 13 meisjes verkracht dan

20. mars15

mars15 Guest

Komt veel te veel in het nieuws tegenwoordig. daarom halen mensen zich mede er toe over.

Deel Deze Pagina