Wel raar dat er nog geen topic hiervan is (ja ik heb gezocht ) www.id-t.com www.sensation.nl/ Ik ga naar sensation white toe dit jaar, ik ga niet naar black omdat ik vind dat je daar beter naar een event van Q-dance moet gaan, vandaar . Ik vraag me af of er ook andere mensen van XBW een kaartje hebben weten te bemachtigen (white of black). En weer een nieuw record voor Sensation alle kaarte zijn binne 2 uur verkocht http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=5512 Ik heb er zin in
De eerste 2 edities geweest. De eerste was zonder thema. De tweede het zogeheten white thema. Het is meer een feest geworden wat in de mode is. Je moet er heen. blablabla
White ga ik niet heen, lijkt me leuk, maar ga liever naar andere feesten voor dat geld. Ik ben vorig jaar voor het eerst bij black geweest en dat was best een leuk feest. Toch vielen sommige dingen wel wat tegen. Het decor vond ik redelijk waardeloos. De dreamcatcher was leuk gedaan, en de overkoepeling naar het midden was ook ok, maar voor de rest vond ik het maar matig. Het thema waar niet echt veel mee was gedaan. De dj-booth zelf, niet erg veel lasers en niet bijzonder veel vuurwerk. Verder was het boeken van Rob Gee een grote fout, maar dat kan gebeuren, alleen was het slecht hoe de organisatie hierop inspeelde door hem maar lekker zijn gang te laten gaan. Op die manier door de megamix direct na het vechtpartijtje te starten kwam die ook niet uit zoals het had moeten zijn. En de hardcore-afsluiter vond ik ook niet echt geweldig, liever promo dit jaar. Maar ach, ik neem aan dat ID&T van hun fouten leert en dit jaar met een gaaf decor, show en thema komt. Want de dj-sets waren vorig jaar wel top, plus daarbij alleen al het gezicht van de tribune over al die in dezelfde kleur geklede mensen. Kaartjes wacht ik nog wel even mee, het verkoopt toch nooit uit.
Ben nog niet oud genoeg ervoor, maar zodra 18 ga ik wel naar white zoiezo en maby wel 18. Genoeg vrienden die er ook naartoe willen Wel ziek hoe snel het weer uitverkocht was damn.. Vond vorig jaar white wel redelijk goede sets, megamix was wel vet en suprise guest optreden van Tiesto was ook wel leuk (ondanks de oude nummertjes soms..) Vond die technoboy set van sensation Black ook wel vet trouwens..
ik ben 1x naar sensation white geweest. in 2005. wat een baggerfeest. slome start. niet echt knallers. saai decor. alleen van buren was geweldig. ik vind het veel te veel geld voor die ene zaal. je moet wel meteen een kaartje kopen want anders is het uitverkocht. en de line-up maken ze pas later bekent en die is ook altijd bagger de laatste jaren. ik vind dat ze echt met een betere line-up moeten komen voor dat bedrag en dat imago van white. black lijkt me wel beter, ben er nog nooit geweest omdat ik elke keer het idee had dat er iets te veel hardcore dj's zijn. niet echt mijn ding. hou wel van hardstyle, ga dus ook naar een hoop feesten van q-dance, die zeker weten een stuk vetter zijn dan black. en nog goedkoper ook. ik vind ID&T steeds slechter worden. alleen trance energy en mysteryland zijn nog goed. maar mysteryland ook alleen maar vooral vanwege de q-dance stand. erg jammer wat ze met innercity hebben gedaan. was een geweldig feest. nu ineens alleen maar die urban shit
hoe was white gistr, zijn er al setjes te downloaden? zo te zien wel, megamix staat er al en de setjes van erik-e en mason ook. http://www.livesets-online.com daar ff registreren en dan onder kopje trance.