De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    haha, leer eerst maar eens nederlands.
    nee ik denk niet dat PSV het nu nog laat schieten en Ajax is ook niet zo geweldig dit seizoen.

2. basovich

basovich Guest

oei oei, sergio greene speelt het hele seizoen niet meer voor Feyenoord, is een dure misser!

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En Alex bij jullie:)

4. mars15

mars15 Guest

Nee hoor. Zal hem niet missen. waardeloos uit vorm dit seizoen.

blijft een lul die de visster

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Is heel Feyenoord niet waardeloos uit vorm?

6. mark8925

mark8925 Guest

zijn ze dit jaar in vorm geweest dan:'-( :lol:

7. basco

basco Guest

Emanuelson: ‘Bij winst weer terug in titelrace’Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 13 maart om 19:35

Komende zondag staat in Eindhoven de topper tussen PSV en Ajax op het programma. Het gat tussen beide teams bedraagt momenteel acht punten, maar Ajacied Urby Emanuelson ziet perspectief voor zijn ploeg bij een eventuele overwinning.

De linksback van de Amsterdammers en het Nederlands elftal denkt met een zege de spanning weer terug te kunnen brengen in de eredivisie. ”Als we dat duel winnen, wordt de competitie weer spannend. Dan is het verschil met PSV nog maar vijf punten. Dat is goed te maken in vijf wedstrijden,” zo vertelt hij op de officiële website van zijn club.

Het is overigens nog onzeker of Ajax-trainer Henk ten Cate een beroep kan doen op aanvoerder Jaap Stam. De robuuste mandekker, die in het verleden ook voor PSV uitkwam, ondervindt nog steeds last van de hamstring en er zal pas tegen het eind van de week meer duidelijkheid komen over zijn meespelen.

Zo willen we het zien. Kampioen 06/07 _O_

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

Wat een dromers daar joh.

9. basco

basco Guest

De boertjes in de winter al helemaal arrogant doen met hun kampioenshirtjes. Wat zou ik het schitterend vinden als dat op de laatste speeldag verspeelt wordt. En ik zie Ajax (makkelijk) van PiSV winnen. Qua veldspel 3x zo goed op dit moment dan PiSV. Al helemaal zonder Alex en een Gomes die uit vorm is. Ik ben er zondag weer bij in het lampjesstadion.

PiSV - Ajax
    1-3

10. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij tog zo'n typische ajacied (qua vooroordelen die ik van ze heb). Wij winnen makkelijk, wij zijn veel beter, wij worden kampioen, wij hebben die.. blablabla. Altijd ook maar met ''wij'':{. Dude jij speelt niet je loopt een beetje te klappen. En al lukt het niet om te winnen of kampioen te worden ligt het nooit aan ajax.

Ik krijg problemem met deze post he8)!

11. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere fan van een club zegt 'we', dat is alleen maar normaal, aangezien er zonder de supporters geen club zou zijn. Doe dus niet zo mierenneukerig over elk woordje, dr zijn ergere dingen op deze wereld.
    Daarbij gaat ajax denk ik wel winnen, maar ze nemen de titel niet meer, daar is het te laat voor.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En jij bent zo'n typische anti-Ajacied...

Veel te veel oog voor de tegenstander. Hou je lekker bezig met je eigen club.

Ajax is van ons.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  13. Dioxic

Dioxic Guest

Ik ben ook voor Ajax maar dit is echt nutteloos, het heeft geen zin om nu al blij te gaan doen voor iets wat niet bekend is. De PSV fans hebben het over 'titel verdedigen', de AZ fans over dat ze een 'topclub' zijn, en Feyenoord dat ze kampioen gaan worden :emo: We moeten maar gewoon afwachten lol

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens, ik zie dat vooral bij ajacieden. Altijd haantje de voorste en zo arrogant

15. basco

basco Guest

Weet je wat arrogant is? Nog voor de winterstop kampioenshirtjes laten drukken. :x

16. mark8925

mark8925 Guest

wij mogen tenminste nog dromen.. jullie al jaren niet meer. :):

17. mars15

mars15 Guest

las dat je zondag gaat. ga je ook nog eens naar een uit wedstrijd :emo:

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je bent geen supporter als je niet naar uitwedstrijden gaat? Da's nieuw voor mij...

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan het niet laten toch nog even iets te vragen. Gomes uit vorm? Leg me dat alsjeblieft uit. :emo: Je gaat me hoop ik niet vertellen dat je het verschil niet weet tussen uit vorm en niet fit?

20. mark8925

mark8925 Guest

uitvak.. jij enig idee hoeveel kaarten verkocht zijn?

@mars: ja hopelijk wordt t net zo leuk als bij jullie:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina