De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, niet direct nee, maar het komt er wel op neer...

2. mark8925

mark8925 Guest

gewoon laten lullen die mars..

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2007
  3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    UEFA verdict packs a punch

Inter’s Nicolas Burdisso, Douglas Maicon, Ivan Cordoba and Julio Cruz have all been handed suspensions for their part in the Valencia brawl.

The scuffle occurred at the end of the Champions League tie last week when David Navarro broke Burdisso’s nose with a crafty punch.

That act sparked a huge fracas between numerous players which continued into the changing rooms.

UEFA were expected to be tough in their punishment and that has proved to be the case on Wednesday afternoon.

After examining the official reports of the delegate and referee, as well as video evidence, UEFA have banned Burdisso and Maicon for six European matches. Cordoba and Cruz have received three and two-match bans respectively.

However, Navarro has been pinpointed as the villain of the piece after he was amazingly handed a seven-month ban from all competitions – even if FIFA will have to ratify that sentence.

Valencia teammate Carlos Marchena will have to serve a four-match ban for his part in the incidents, whereas the clubs were fined £111,000 each.

The two outfits will now have three days to lodge an appeal from when they receive written notification of the sentence.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    bwahaha |:- :x :{

Die az'ers niet dan?

Permanente Anti-Ajax bril vastgelast aan hun oren :x

9 van de 10 az'ers noemt de overtreding van demy de zeeuw discutabel :{

9 van de 10 az'ers is het eens met de arroganste trainer van nederland

en

9 van de 10 az'ers denken dat ze de oude top 3 met een nulletje of 4 inmaken
    ....tegen feyenoord ook :emo:

5. Dioxic

Dioxic Guest

Hulde, eindelijk zware straffen. Inter mocht wel zwaarder gestraft worden

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    dat het alleen ajacieden zijn ben ik het ook niet mee eens, maar ik vind het ook belachelijk dat als iemand eens kritiek heeft op Ajax er altijd wordt gezegd dat niet-Ajacieden anti-Ajax zijn.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben ik niet met je eens. Het is een reactie op een laffe klap. Ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gereageerd als die inter spelers.

8. Dioxic

Dioxic Guest

_O_

Dat is dan jammer

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Eens, maar dat neemt niet weg dat ze wel fysiek geweld hebben gebruikt op een voetbaldveld. Dat mag en kan niet.

Ben het wel eens met de straffen. Alleen had Marchena wel wat harder gestraft mogen worden omdat ie Burdisso heeft geschopt en had Burdisso niet geschorst mogen worden omdat ie niks misdaan heeft. Hij werd uitgedaagd door Marchena en heeft nooit fysiek geweld gebruikt.

10. mark8925

mark8925 Guest

ja maar als er 1 trein was gegaan had k me ook diep geschaamd ;) vorig jaar ook iets van 1300 man.. kutwedstrijd toen:+

11. mars15

mars15 Guest

Bij Ajax heerst er controverse rondom Kenneth Perez. Jaap Stam en Edgar Davids zouden ruzie hebben met de Deen, terwijl Wesley Sneijder duidelijke taal spreekt: "Hij eruit of ik eruit." (VI)

Dat is mooi, laat maar naar ons komen die sneijder :+

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want dat is dé droom van Sneijder, een stap terug. :+

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben het ook wel eens met de huidige straffen, alleen niet met Dioxic omdat hij vindt dat de straffen nog hoger moeten zijn;)

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alsof Ruud van Nistelrooy weer bij Den Bosch gaat spelen:+

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zenden ze die UEFA Cup wedstrijden nog ergens uit?

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Staat dat in het blad ofzo? Op de site kan ik het niet vinden..

17. mars15

mars15 Guest

Ja in het blad.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben het er helemaal mee eens :cool:.. Alleen hij zelf waarschijnlijk niet 8)

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik las het al op vz ja. Tja je weet het nooit of dit soort shit waar is. Die snor verzint wel vaker wat. Maar ik las ergens anders ook al dat Perez een moeilijke jongen kan zijn, zeker als die niet speelt.

20. Dioxic

Dioxic Guest

VI komt altijd met zulke dingen aanzetten, voordat de clubs het weten hebben ze al 'nieuws'

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina