De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    We zijn door!!!!! Wat een wedstrijd!!! _0/ Alle doemdenkers hier_0/ Nu ook nog de makkelijkste ploeg geloot, het kan niet beter. :b:

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gesprekken met van Basten lopen elke keer op niets uit.. Laatste keer dat ik Ruud zag in een interview zei hij dat het vertrouwen er niet was over dat hij een meerwaarde kon betekenen voor het Nederlands elftal. Van Basten heb ik er verder niet over gehoord. Blijft jammer imo.

Over V.o.H weet ik verder niets..

3. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Vennegoor is geblesseerd.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beetje veel spanning denk ik vlakvoor de topper..

5. basovich

basovich Guest

klote loting voor AZ :{..
    wat moeten ze toch tegen nederlanders:9.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Makkelijkste? Verklaar. Ajax won er thuis wel van, maar uit was het toch zeker niet zo gemakkelijk.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    AZ kan het nu echt vergeten.. Als werder een goede dag heeft, is het echt over voor AZ..

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Gaan we nu alweer? Het is mogelijk hoor. Makkelijkste ploeg was ook meer cynisch bedoeld. Het is lastig maar nu kan ik tenminste weer lekker naar een uitwedstrijd.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat AZ zeker een goede kans heeft tegen Werder. Allebei voetballende ploegen dus er is ruimte en met Koevermans, Dembele en Shota heeft AZ genoeg fysiek voorin om het die lange darmen achterin bij Werder moeilijk te maken. En ze zijn ook nog eens snel en wendbaar bij AZ dus ik zie AZ het wel weer flikken.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze hadden toch beter Espanyol,Osasuna of Leverkusen kunnen loten. Zijn imo stukken makkelijker dat Bremen. Het worden wel 2 leuke wedstrijden want Werder is idd ook een voetballende ploeg

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou Weder moet echt wel te pakken zijn voor AZ. En al ze doorgaan maken ze echt dikke kans om de finale te halen. Espanyol en Benfica moeten te doen zijn.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sporting Lissabon: groen/wit, Betis Sevilla: groen/wit, Werder Bremen: groen/wit. Daar gaat AZ...

Werder Bremen:'Moeten we alweer tegen de club van Van Gaal?'

Feyenoord wil meer op zaterdag gaan spelen.

39 procent van de Feyenoorders wil op zondag spelen, 27 procent verkiest de zaterdag. De overige 34 procent wil helemaal niet meer spelen.

VI.nl

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  13. basovich

basovich Guest

volgens mij stemt de meerderheid toch echt op zondag :{..

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als AZ van Werder wint moet jij als Ajacied toch even gauw je bekje dichthouden:cool:.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Werder Bremen is zeker te doen. Als ze spelen zoals Ajax in de thuiswedstrijd zit het wel snor:+ Maar dit is natuurlijk wel weer een hoger niveau dan Fenerbahçe en Nieuwkassel. Gaat spannend worden.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat we van ze verloren hebben? Als AZ onder Ajax eindigt moet jij ook je bekje houden [​IMG]

Wat een onzin zeg beredenering zeg [​IMG]

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het tegen hem Heinrich en je hebt nog zoiets als het fenomeen dat men de play offs noemt aan het einde van het seizoen, dus dat is al niet te vergelijken want je het boeit geen ene fuck meer of je nu 2e of vijfde wordt, zag je vorig jaar al. En ik had het trouwens ook puur tegen hem.
    Maar jij bent ook zeker voor Ajax? En nee, dan is zijn redenering niet kort door de bocht? Als Werder een goede dag heeft is het over voor AZ? Yeah right. Als Ado een goede dag heeft kunnen ze ook van de beste winnen.:{

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    AZ KAMPOENEN!!! We pakken Werder Bremen! Op naar Glasgow!

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij je Gerrit-gedrag niet voor je houdt, zal ik even gauw je bekje dichttimmeren}:] :+

(Luister Gekke Gerrit van Opgezwolle maar :+ en leg het verband met voetbal :cool:)

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die cijfers zijn maar verzonnen hoor, door iemand die die zin opstuurde naar 't Wereldje, rubriek van Voetbal International. Ik vond 't wel humor hebben. ;)

Ajax won er ook van..

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina